[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 5 Visitantes están viendo este tema.

TANQUE T3

si puc em paso! encara que no ho tinc segur!

Araok

Julio 04, 2012, 09:09:03 am #736 Ultima modificación: Julio 04, 2012, 09:25:00 am por carlitosville
Bones!!!

Segurament també m'hi passaré... prenc nota del lloc de trobada, tot i que ja m'ho va explicar en tnttgn a la Furgofesta!!

Per als que som nous... què porteu normalment?? Begudes?? Menjar?? Us quedeu a sopar??  ;) ;)

Fins demà!
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

tnttgn

Cita de: carlitosville en Julio 04, 2012, 09:09:03 am
Bones!!!

Segurament també m'hi passaré... prenc nota del lloc de trobada, tot i que ja m'ho va explicar en tnttgn a la Furgofesta!!

Per als que sóm nous... què porteu normalment?? Begudes?? Menjar?? Us quedeu a sopar??  ;) ;)

Fins demà!



Hola carlitosville!! i companyia.....

Lo del sopar te bona pinta..... qui sap, igual si algí shi anima jo m'hi afegeixo, aixi podem esperar al Marru i a qui no pot venir tan aviat. Jo portaré cava per fesejar una mica lo del cambi de motor y algo per acompanyar, que cadascú porti e que vulgui, ho posem a la taula i a ruire una estona!

lokumutora

Hola companys!

otro que se apunta  .palmas

Hasta mañana.

Salut.



JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Cita de: josevivaro en Julio 04, 2012, 22:14:37 pm
xavi aixo a on es a la platja??



Hola....

no es ben bé a la platja... esta a segona linia de mar, era un descampat i l'ajuntanment n'ha fet un parking con lo del ceferino, però a segona linia de mar.... només et priva de veure mar la poma del davant.


Fins demà!!!

tnttgn

Per cert.....



si algú vol estirar la tarda i es vol quedar a sopar que es porti algo...




sabato T3

Se m'ha torçat la tarda i no podré passar-me. Casun.

Passeu una bona trobada!!

salut!!

tnttgn

Cita de: sabato T3 en Julio 05, 2012, 17:57:21 pm
Se m'ha torçat la tarda i no podré passar-me. Casun.

Passeu una bona trobada!!

salut!!



Hola sabato...... no passa res.....

ha plogut 5 minuts, just el temps de posar el tendal el german, la llei de murphy....
segur que de no posar el tendal hagués plogut tota la tarda.

"4 gats" pero molt ben avinguts. Aviat quedarem per telefon, així segur que seem mes..... .meparto

es broma!!!!!
El jose n'jha fet fotos, a veure si les penja,


a veure si a la propera ens poden juntar més gent i ens expliquem les vacances!!!!


fins aleshores!!! bones vacances a tots!!!!


salut!!!

Araok

Bones!!!

Un plaer haver compartir una birreta amb vosaltres... un parell d'hores de xarrera divertida!!! A veure quan és la propera...  .panico .panico .panico .panico

Salut,
No viajo para escapar de la vida; viajo para que la vida no se me escape.

MARRU

Ahir a L'ora de tanca amb Bach tupa en un tal Murphy al cu-al am bah duna un resultat al cu-al ja se-beu  La propera vagada pudia cada a sopar i put-ser fe nit.
Quan surt el Sol......

JOSEDUCATO

Osti tu!!  vaig estar per allà a les 18:00h i jo crec que o no hi havia ni deu o em vaig equivocar de poble  .meparto 
al final vaig fotre el camp perque no ho trobava... la veritat es que em vaig mirar el plànol del google per sobre.

un altre dia. 
bones vacances a tothom!!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

lokumutora

Hola !

Al final pasamos un ratillo super bien,parecia que tenia que llover pero res de res.

Bueno dejo unas fots del pequeño campamento,que no es lo mismo que ir de campamentos que dice don Juanca en polonia.  ;D ;D






Bueno otro dia mas

Salut y disfrutad

VANdido

Hola companyssss!!!... Qui es el de la T3 dehler??. estem fent un fil per el que tenen furgos com aquestes.

[url="http://www.furgovw.org/index.php?topic=243675.75"]http://www.furgovw.org/index.php?topic=243675.75[/url]


   Estem fent un llistat de  .barco.... .meparto.....

   I aveure si un dia allargeu una mica mes la trobada, que jo plego molt tard i no amb dona temps de arrivar .loco2

    .palmas .palmas .palmas
Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

tnttgn

Julio 06, 2012, 20:15:48 pm #749 Ultima modificación: Julio 06, 2012, 20:20:06 pm por tnttgn
Trankil jordi a la  propera t'aviso pel wassapp i tesperem si cal.