[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

lokumutora

Bueno compañeros....

Muchas gracias por el ratillo que pudimos compartir,me falto tiempo para seguir charlando y chafardeando ;D ;D

En la próxima KDD seguimos poniendonos al dia....

Salut..

TANQUE T3

En la próxima intentare venir! que estas kedadas molan!    .loco1

SonnyPruit

Salut, companys!
Com veieu, em connecto poquet, però intento seguir el fil i procuro acudir quan quedeu.
Va estar bé la darrera trobada, aviam si la propera tenim més temps per xerrar, i veniu els que no vau poder.

Per cert,
Cita de: tnttgn en Octubre 27, 2011, 19:42:37 pm
NO recuerdo a quien de vosotros le tenia que pasar las direcciones de recambios por internet ( demasiada cerveza ;D)


Era jo, que et vaig demanar que les pengessis, gràcies!
Seguim en contacte!

tnttgn

Cita de: SonnyPruit en Noviembre 01, 2011, 03:06:41 am
Salut, companys!
Com veieu, em connecto poquet, però intento seguir el fil i procuro acudir quan quedeu.
Va estar bé la darrera trobada, aviam si la propera tenim més temps per xerrar, i veniu els que no vau poder.

Per cert,
Era jo, que et vaig demanar que les pengessis, gràcies!
Seguim en contacte!


mira, et passo els ennlaços que et vaig dir y alguna coseta mes

http://www.justkampers.com/
http://es.serial-kombi.com/

aquestes son extrangeres. després, sempre val la pena per passarse abans de comprar el que busques per http://www.oscaro.es/?gclid=CNmXqqPolKwCFUNkfAod-01QoA ja que es mes barat encara que no tenen gaire cosa en diferencia amb els altres dos.

l'altre dia vaig descobrir també aquesta: http://shop.vw-bus.com/index.php?cat=c79_VW-Bus-T3.html sembla que te bastanta cosa y cuantes mes pots veure mes preus pots comparar.

salut.

aleixdb

Jo no hi era però m'apunto les direccions! em faran servei ara que ja estic estalviant per arreglar-me de xapa i pintura la Wembley  .palmas
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

aleixdb

Per cert..sabeu d'algun lloc de confiança que ho facin barat?
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

tnttgn

Cita de: aleixdb en Noviembre 02, 2011, 16:59:51 pm
Per cert..sabeu d'algun lloc de confiança que ho facin barat?


De mecanica el forero "marru" te un taller ala antiga carretera de vilanova prop de centre, de preu pregunta a veure que et pot fer  ;)
li esta fent el motor nou a kapicua sap el que toca.

i de barat, mai  n'hi ha cap prou barat!!! ;D

aleixdb

Cita de: tnttgn en Noviembre 02, 2011, 17:08:30 pm
De mecanica el forero "marru" te un taller ala antiga carretera de vilanova prop de centre, de preu pregunta a veure que et pot fer  ;)
li esta fent el motor nou a kapicua sap el que toca.

i de barat, mai  n'hi ha cap prou barat!!! ;D


Si! de fet ell ja m va fer la instalacio de la 2a bateria i en vaig uqedar content..pero tb toca chapa i pintura?
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

tnttgn

Cita de: aleixdb en Noviembre 02, 2011, 17:13:02 pm
Si! de fet ell ja m va fer la instalacio de la 2a bateria i en vaig uqedar content..pero tb toca chapa i pintura?


ah vale, de xapa y pintura...... no se ....

jordi_vila

Marru no fa xapa i pintura? Si és així, a la plaça de les casernes a Vilanova hi ha un planxista molt bo, jo sempre li he portat allà, a més el conec de fa molts anys i es de confiança, si hi vasw li dius que t'he enviat jo! Es tallers Aguado.

aleixdb

Cita de: jordi_vila en Noviembre 02, 2011, 22:15:55 pm
Marru no fa xapa i pintura? Si és així, a la plaça de les casernes a Vilanova hi ha un planxista molt bo, jo sempre li he portat allà, a més el conec de fa molts anys i es de confiança, si hi vasw li dius que t'he enviat jo! Es tallers Aguado.


Merci! hi aniré a que em facin un pressupost...qui m'ho vengui millor se la queda! ;)
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

tnttgn

no me'n recordaba....

A una qedada de classics a Cubelles vaig coneixer a un noi que tenía una t3 carbassa impecable y es te taller de xapa i pintura a vilanova.
es diu toni porcel y esta al psg joaquim blume nau 4 telefon 618717357 no se, igual per preguntar.... diga-li que t'he donat la adreça y tal explicant li com tinc la targeta sen recordará, esta enamorat de la meva t3 de sostre alt.
a veure si s'enrolla.

MARRU

Jo no fai chapa, pero tan al toni com Aguado son bons.
Quan surt el Sol......

amibola

Jo he anat un parell de vegades a cal Toni i vaig sortir prou content,
li pots dir tranquilament que la informació l'has tret del foro.
Sort
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

aleixdb

Moltíssimes gràcies a tots, sobretot per la benedicció del Marru als dos tallers ;)
preguntaré, estalviaré el que em falti   .panico  i el procés ja el podreu veure per aquí.   .fotografo    moltes gràcies de nou !
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte