[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 7 Visitantes están viendo este tema.

kapikua

Moltes gracies per la informació, senyor Inuk. Aixó si que es memória ;D

VANdido

Cita de: TANQUE T3 en Junio 02, 2011, 09:06:10 am
Bones! la trobada ha estat molt bé, sobretot per la comoditat de la limusina(vw t3Delher)  que porta Kapikua!
Gracies per tota la informació Inuk, has de els deures  ;)


Llastima que quedeu tan dora, per a mi es imposible anar hi. Ting moltes ganes de veure la teva furgo Kapikua .palmas

Algun dia podrieu estirar la kdd fins mes tard, no??? .malabares
Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Inuk

Junio 03, 2011, 11:28:18 am #287 Ultima modificación: Junio 03, 2011, 13:16:20 pm por Inuk
Cita de: VANdido en Junio 02, 2011, 19:32:16 pm
Llastima que quedeu tan dora, per a mi es imposible anar hi. Algun dia podrieu estirar la kdd fins mes tard, no??? .malabares


l'altre día vaig marxar de la trobada a les 9:30 i encara va quedar algú.

Ara que ve el bon temps i el día és llarg potser podiem fer algún intent d'organitzar-nos i de quedar-nos a sopar. Que cadascú porti pá amb tomaquet, formatge, embutit,... :roll:

MARRU

Gracias per la informaçió, mol hutil.
Aqueta 2ª Pascua la tinc compromesa, esteré a la guait per a properes.

Salud.
Quan surt el Sol......

kapikua

Hola Vandido. La próxima vegada suposo que podem fer algo com el que proposa Inuk, ja que l'altre dia ens vam quedar fins gairebé les deu. També podem intentar quedar un altre dia com divendres o en cap de setmana. Una salutació

TANQUE T3

Això, això un sopar estaria bé o sino un bon cap de setmana amb alguna excursió guapa!  ;)

kapikua

Poderm fer una sortida lluny, així com a Cubelles o fins i tot Cunit .meparto
Anim

lokumutora

Muy buenas.
Aprovecho para presentarme,ya que hace algún tiempo que sigo el hilo.
Soy de El vendrell,pero estoy mirando pisos por vilanova,seguro que en alguna otra kedada nos veremos.
Salut...

Carabollo

Cita de: kapikua en Junio 03, 2011, 13:27:08 pm
Poderm fer una sortida lluny, així com a Cubelles o fins i tot Cunit .meparto
Anim


on vas animal!!
si ja correm prou risc anant fins a baix a mar!!!!

VANdido

Cita de: kapikua en Junio 03, 2011, 13:21:48 pm
Hola Vandido. La próxima vegada suposo que podem fer algo com el que proposa Inuk, ja que l'altre dia ens vam quedar fins gairebé les deu. També podem intentar quedar un altre dia com divendres o en cap de setmana. Una salutació


Estare atent al fil aveure si hos estireu una mica mes que hi ha gent que plega tard  :P. Ja que dieu que podrieu anar a un altre lloc, podrieu vendre algun dijous a Montjuig, jo hi vaig casi cada dijous i un altre dijous pujar alla uns cuants..aixo si, nosaltres solem quedar a partir de les 20:30...

Per cert, aneu a la furgofesta!!!! .malabares
Vw T4 maxivan GL Dehler


Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

lokumutora

Junio 05, 2011, 10:26:52 am #295 Ultima modificación: Junio 05, 2011, 10:30:46 am por lokumutora
buenas.
Si,si ya queda poquito para la furgofesta!!!! allí estaré  .baba

Sigo el hilo para alguna kedada Penedes-Garraf
Salut...

MARRU

¡Inuk! Tinc moltes posibilitats de segir-te.
Quan surt el Sol......

Inuk

Cita de: MARRU en Junio 08, 2011, 11:24:04 am
¡Inuk! Tinc moltes posibilitats de segir-te.


Si parles de compartir ruta i camins,  :roll: Nosaltres encantats! :)

JOSEDUCATO

Tengo unas camisetas mas chulas...    .malabares
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

mlanzon