[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 8 Visitantes están viendo este tema.

TANQUE T3

Pues si ayer rompimos el hielo y hubo muy buen ambiente! Lo unico que nos olvidamos haer una fotillo de todas las furgos juntas pero bueno para la proxima quedada!
Ah! por cierto josevivaro finalmente fuimos 8 asistentes porque cuando me iba aparecio el forero sonnypruit con su VW T3 Syncro, muy buena gente!

Hasta la proxima! Este sabado hay concentracion de clasicos en cubellas

JOSEDUCATO

Hola Inuk! Ja era hora de que diguessis alguna coseta per aqui jejeje
Ara ja tinc l'alta,res important... bueno ja veus que nosaltres anem fent cosetes per aqui.

8!! esto promete,a la próxima hay que llevar la nevera llena y algo para picar.¿no?
nos vemos.
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Pájaro Loco

Al final no he podido ir por salir tarde del trabajo, pero espero poder asistir a la siguiente, a ver si algún dia salgo a una hora decente. Espero vernos pronto. .panico
Solo hay dos cosas que se puede perder, la primera es la vida, lo cual es inevitable, la segunda es el tiempo, lo cual es imperdonable.

tnttgn

Cita de: TANQUE T3 en Mayo 06, 2011, 07:59:00 am
Pues si ayer rompimos el hielo y hubo muy buen ambiente! Lo unico que nos olvidamos haer una fotillo de todas las furgos juntas pero bueno para la proxima quedada!
Ah! por cierto josevivaro finalmente fuimos 8 asistentes porque cuando me iba aparecio el forero sonnypruit con su VW T3 Syncro, muy buena gente!

Hasta la proxima! Este sabado hay concentracion de clasicos en cubellas


Que sepais que yo si que llevaba camara y tripode mini para hacernosla. luiiiiiiiisss!!!!
.meparto .meparto

tanque: yo si que voy a ir, a la clasica de Cubelles. Si vas mandame privi.

Inuk


SonnyPruit

Mayo 07, 2011, 01:20:21 am #245 Ultima modificación: Mayo 07, 2011, 01:29:57 am por SonnyPruit
Cita de: TANQUE T3 en Mayo 06, 2011, 07:59:00 am
finalmente fuimos 8 asistentes porque cuando me iba aparecio el forero sonnypruit con su VW T3 Syncro, muy buena gente!

Gracias por el comentario, un placer conocerte TANQUE T3, i a disposar pel que faci falta.
Disculpad los demás companys que no llegara a tiempo de saludaros personalmente, espero hacerlo en breve.
Una abraçada


kapikua

Cap problema. La próxima en breve per fer unes canyes. De moment alguns ens hem trobat avui a Cubelles a la Trobada de cotxes antics. A veure quan ens reunim un altre cop.

SonnyPruit

Aviam si és veritat... tinc ganes d'intercanvi d'impressions!
M'han dit que Déu n'hi do les furgos que s'han aplegat avui a Cubelles. Era tard quan m'ho han dit i he estat temptat d'arribar-m'hi, però portava tota la setmana esperant de poder fer funcionar els anti-boires del darrera i la ràdio, i tenia tota la furgo desmanegada.
Per cert, que em va semblar veure dissabte per aquí a Vilanova unes quantes camper que no tenia vistes. Pot ser que algú ja s'hagués quedat a la comarca fent nit per anar a la Clàssica...?
Una abraçada.

MARRU

En la KDD del jueves pasado alguien comentó sobre hacer un cursillo sobre reparación de nuestras queridas furgos, pues bien.  Yo me ofrezco a impartirlos en mi taller (Algún sábado).  Necesitaría diferentes tipos de furgos para poder actuar según modelo.

Saludos.
Quan surt el Sol......

tnttgn

lo que se me olvidó a mi fué preguntarte donde esta tu taller.


saludos

MARRU

Rambla Josep Antoni Vidal, 17 (Casi frente la Penya Barcelonista)
Vilanova i la Geltrú
Quan surt el Sol......

Inuk

 .yupiii

Conec al Manel, un futur membre de la "penya" del Penedes-Garraf. ( i vosaltres no,   .lengua2)

Vam fer una micro-kdda per temes de trataments de residus. :)

Cita de: mlanzon en Mayo 05, 2011, 23:57:01 pm
Hola sòc el "noi"( gràcies per lo de noi) ;) de calafell!!,


Quan arribes a certa edat els que són més joves que un o com un són nois o noies.
Els més grans són senyors o senyores. ;D

Salut

Carabollo

Cita de: MARRU en Mayo 11, 2011, 10:43:46 am
En la KDD del jueves pasado alguien comentó sobre hacer un cursillo sobre reparación de nuestras queridas furgos, pues bien.  Yo me ofrezco a impartirlos en mi taller (Algún sábado).  Necesitaría diferentes tipos de furgos para poder actuar según modelo.

Saludos.


Si voleu jo ofereixo una LT amb uns anyets i amb necessitats vàries (restauració interior, xapa i pintura, mecanica......)

És una gran idea!!

SonnyPruit

Marru, gràcies per l'oferiment.  .palmas
Pots comptar amb la meva Caravelle syncro 1.6 td. De fet algú ja m'havia recomanat que parlés amb tu quan la vaig comprar, però no vam coincidir cap vegada que vaig passar pel teu taller.
De moment va bé mecànicament, i la faig servir a diari, però tinc un munt de dubtes "anatòmics" i de configuració del motor que fa temps que em ronden.

Per altra banda, sense voler embolicar la troca, al fòrum de Kedadas BCN-TGNA hi ha un fil promogut pel company TanqueT3 que ja ha lligat una nau a Vilafranca per poder fer una trobada brico; només falta profe i posar data. Ho dic perquè potser estem parlant de la mateixa proposta (Tanque T3 crec que va estar a Cubelles)i pot estar tot ben lligat.
Aquí deixo el link del fil en qüestió:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=219563.0

Salut!

amibola

y yo currando de noche y sin enterarme de lo ke pasa por aki  ???
bueno pos ahora ja sus tengo fichaos y si volveis a kedar ya  .nono se me pasa.
Anims la propera segur ke es millor i tot!
kedarem per la  .fotografo, jajajajaja
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!