[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

MARRU

Mi apuntu a la calsutada, aquin lloc?

Lo del alternador, tindria que sabé la referencia i podré dirte algo.
Quan surt el Sol......

amibola

Hola, hola, com va tot?
esteu perduts, aixo del fred....
apa cuideu-vos i a esperar l'estiu, jajajajaja
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

Carabollo

Ei, nens!!!
Jo, si em quadren dates, m'apunto fijo!!

Que seria....restaurant....o lloc on fer foc i coure nosaltres mateixos??

Dates??

Au!! Saluyt i a cuidar-se


Pd: Moltes felicitats Josevivaro!! retrassades però moltes felicitats!

JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

tnttgn

Restaurant? que va!!!!

tu que vius a prop saps que tal esta el merendero del panta del foix? he passat moltes vegades per allà y podria estar bé fer-ho alla.

no se, tot son idees. la data tamposc esta conrretada que us sembla?

aleixdb

Per mi si! sempre i quan no hagi de treballar... pero em ve molt de gust!!  .palmas
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

Carabollo

Cita de: tnttgn en Enero 25, 2012, 21:05:51 pm
Restaurant? que va!!!!

tu que vius a prop saps que tal esta el merendero del panta del foix? he passat moltes vegades per allà y podria estar bé fer-ho alla.

no se, tot son idees. la data tamposc esta conrretada que us sembla?


El problema d'aquest merendero son 2:
1- No es pot fer foc
2- Els calçots crus son mooolt indigestos i flatulents!!

I a la cantera de Calafell?? Jo no hi he estat mai, però un cop vaig veure-hi unes quantes t3...
Si no ens queda la opció Begues...

tnttgn

Collons pues vaya merendero!!! no es pot fer foc? vaya tela o sigui carn arrebossada i truita com a les excursions del cole! ;D

La cantera es senzillament una estafa. es cobren per tot. Totoes de lloguer, desde la cadira fins el carbó. Per gent comnosaltres que portem furgo amb tot trobo una barbaritat pagar per tot. De totes maneres el lloc es molt guapu, pero com per anar a fer el vermut y veure les motos que aparquen, la majoria Harleys.

Seguirem indagant el tema, a veure si trobem algún lloc més que sapigueu.



A T E N C I Ó :



EN BREU QUEDAREM PELS CALENDARIS, EN QUESTIÓ DE POCS DIES ELS TINDRÉ ( O HO ESTIC INTENTANT) a VEDURE SI PODEM VEURE'NS UNA TARDA, TANT ELS QUE TENEN CALENDARI COM ELS QUE NO.

Salut!

jordi_vila

Bones,

fa temps que no escric peo vaig seguint el fil. Pel tema de la calçotada, jo depen de les dates potser m'apuntaria, i hi ha un lloc a la vilanoveta que hi ha un petit merenderu!

Jo no he fet cap dinar allà, a veure si algú hi ha anat, jo preguntaré a gent que si que hi ha anat a veure si han pogut fer foc, etc. Això està a la Rambla del Garraf, on hi ha el decathlon, darrere de la Varosa.

Apa una salutació a tots, felicitats al Josevivaro i salut per a tothom!

amibola

Felicitats Jose, ke no diga, ya se kien pagara los cafes  ;D
En el ke dice Jordi de Vilanoveta se puede hacer fuego,
en la Joncosa de Montmell tenemos otro, por si nos
queremos desplazar, tambien tiene barbacoas y creo
que alguna kdd de furgos ya se ha hecho por allí.
Pel tema calendaris, ara curro de tardes, pero ja kedarem.
Salut a tots!
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

Carabollo


JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

lokumutora

Bones!!!

Jo també m'apunto a la calçotada ;D ;D

Si cuadramos la KDD y sabemos los que somos, puedo conseguir ELS CALÇOTS,leña y sarmientos no problem,alambre,guantes ufff,esto empieza a oler bien  .baba

Salut..

lokumutora

Hola Jose!

LO de la Kdd FURGOFELL-FURGOADDICTES tiene buena pinta.. lo miro ;)

tnttgn

Hola a tothom!!!!


JA TINC ELS CALENDARIS!!!! ;D


Cuan volgueu quedem al lloc de costum per la entrega y començar a parlar més seriosament del tema Calçotada.

Si no podeu venir tots els que tinguin calendaris poden venir a recollir-los cuan vulguin (previ avís) al FP de Cunit.
http://www.furgovw.org/index.php?topic=140285.0


SAlut!