[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

TANQUE T3

A veure si fem una kedada, que fa temps que no ens veiem!
TNTTGN a partir d'avui no ens deixarem les llums enceses!!   .meparto .meparto

tnttgn

Cita de: TANQUE T3 en Enero 13, 2012, 20:21:36 pm
A veure si fem una kedada, que fa temps que no ens veiem!
TNTTGN a partir d'avui no ens deixarem les llums enceses!!   .meparto .meparto


pues no, va aser que no!!! com mola!!!
quin brico mes senzill i que practic això de tenir un avisador per les llums enceses!

a10!

Inuk

Cita de: TANQUE T3 en Enero 13, 2012, 20:21:36 pm
A veure si fem una kedada, que fa temps que no ens veiem!


Quan? Data?


Cita de: tnttgn en Enero 13, 2012, 20:41:12 pm

quin brico mes senzill i que practic això de tenir un avisador per les llums enceses!



Ostres! jo encara no... i ja ni m'enrrecordo de que havia de comprar ni com es feia.  :-[

tnttgn

Cita de: Inuk en Enero 13, 2012, 20:52:35 pm
Quan? Data?


Ostres! jo encara no... i ja ni m'enrrecordo de que havia de comprar ni com es feia.  :-[



ves a las tres M i compra un zumbador de 12V. No se con tens el cuadre de fusibles pero es troba aviat el lloc on han d anar el cable negre y vermell que porta. Si el compres en una de les trobades te'l podriem posar.



Per lo de quedar, ven aviat, cuan tingui els calendaris hem de quedar per donar-los. pero ATENCIÓ, si el que voleu es una quedada una mica mes sèria preguntar allà al merendero que hi ha a prop del pantà y montem la:

1A CALÇOTADA FURGONETERA PDES-GARRAF!

QUE us sembla? si o SIIIIIIII!!!

ja buscarem data si voleu i hi ha algú interessat.


TANQUE T3


Inuk

Jo parlava de quedar una tarda.

Lo de la Calçotada estaria bé, pero ho veig difícil  :'(

Entre setmana la agenda me la organitzo jo sol, peró els caps de setmana...  :-[

tnttgn

Cita de: Inuk en Enero 14, 2012, 20:37:13 pm
Jo parlava de quedar una tarda.

Lo de la Calçotada estaria bé, pero ho veig difícil  :'(

Entre setmana la agenda me la organitzo jo sol, peró els caps de setmana...  :-[


va home va, que tampoc sera lluny i no surtim tots els caps de setmana no?  ;)

sería un dinar, de moment lo de fer una quedada de tot el cap de setmana es més dificil pel fet que no ens coneixem tots i que tenim una certa vergonyeta o mandra. Amb la calçotada estic segur que eliminarem recels i segur que tindrem ganes de repetir a algun FP tot es posar-si ;D ;D ;D

A veure que diu la resta, suposo que tard o d'hora tots llegirem les noticies i direm la nostra.

Sino, doncs no passa res, el tanque i el capicua si que volen,. ;D

JOSEDUCATO

estaria be,a veure si les dates coincideixen i totes aquestes coses...
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

amibola

A mi l'idea em sembla be, un altre cosa es que cuadrin les dates  .loco2
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

tnttgn


JOSEDUCATO

SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Inuk

Felicitats Jose

Cita de: josevivaro en Enero 16, 2012, 14:55:12 pm
.brinda  OK!! Gràcieeeess!!!!


Aixó vol dir que ens convides a tots els que et felicite'm a unes "birres"  ;)

aleixdb

Si les dates em van bé, endavant! tot i que acostumo a pringar els cap de setmana...   .nono .nono
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

aleixdb

Companys! tinc un problema. L'alternador de la meva furgo fa el boig i necessito trobar-ne un de nou.
Teniu idea de on puc recórrer?
He buscat a uns quants llocs sense massa èxit, i ara em sento perdut.
Tinc un T3 , motor 1Y
Aviam si em podeu ajudar!
merci
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

tnttgn

ves a veure al marru esta a la carretera vella de vilanova a prop de la benzinera abans de arribar al mercadona al costat de platja.

salut!