[GALICIA] [16|17|18|ABR|10] KDD EN FERROL

Iniciado por eljipifenicio, Marzo 10, 2010, 22:20:34 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

mingolas

Vinchuca, que le has hecho al jipyfinisio que esta muy callado. .conmuletas

O sera que esta entrenando a chave. .meparto
Salud y Républica.
Maruxa, Maruxaaaaa....
Baila Rok and Rollllllllllll..
Lo que dejas de hacer, ya no lo harás.

http://www.clubecampergalicia.org/

fonte

Eu na fragoneta levo unha chave do nº 12 supoño que vale non?

por certo, visto o visto será necesario casco para xogar a chave?
hai xente que que apunta moi malamente e sobretodo supoño que o xogo da chave será antes de comer ou de cenar porque si é despois aparco a furgo na Coruña que non teño asegurados os cristales.

ALTAN

boas, xa temos cuadrantes e nom vai poder ser , como moito o mellor un dia achegamosnos a saludarvos

mingolas

Comprendo que teña o corazon dividido, o ser "infiel" e o que ten  .meparto
Salud y Républica.
Maruxa, Maruxaaaaa....
Baila Rok and Rollllllllllll..
Lo que dejas de hacer, ya no lo harás.

http://www.clubecampergalicia.org/

Freddy´j

Ya pense que habia perdido el post, que pasa gente, que la semana santa nos quita ganas de HIERROL??

O es que no tenemos jugadores de "chave" y nos estamos acoj....ando??

Venga animarse, que no vamos a dar comido todos los callos!!!!!
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

fonte

ainda non estou na lista de pendientes de confirmar, que pasa coa oficina administrativa desta quedada?

ainda que tal e como vai o tempo aqui no Baixo miño, estou pensando en convertir a furgo en vehiculo anfibio  .lluvia



POR CERTO, aproveito para facer unha solicitude a todolos furjoneteros jalejos. Necesito fotos, .fotografo  sobretodo panorámicas galegas para incorporar a web do clube camper jalisia. votade unha man que teño poucas e as necesito. A poder ser que sexan fotos que non teñan letreiros tipo furgovw.org. Quedo a espera da vosa colaboracion.  .teclea

argot schnell

Marzo 25, 2010, 22:50:03 pm #96 Ultima modificación: Marzo 25, 2010, 22:53:49 pm por argot schnell
Cita de: fonte en Marzo 25, 2010, 22:33:16 pm
ainda non estou na lista de pendientes de confirmar, que pasa coa oficina administrativa desta quedada?

ainda que tal e como vai o tempo aqui no Baixo miño, estou pensando en convertir a furgo en vehiculo anfibio



POR CERTO, aproveito para facer unha solicitude a todolos furjoneteros jalejos. Necesito fotos, .fotografo  sobretodo panorámicas galegas para incorporar a web do clube camper jalisia. votade unha man que teño poucas e as necesito. A poder ser que sexan fotos que non teñan letreiros tipo furgovw.org. Quedo a espera da vosa colaboracion.  .teclea


En mi galería hay alguna  .malabares ......

Desembocadura del Rio Miño....





Cíes:




Monte de Santa Tegra....





No hay muchas más pero por si acaso hechale un vistazo a mi galería...... ;)

fonte

gracias  argot schnell ainda que das que mais necesito son de outras partes que non sexan do Baixo Miño, que de iso xa me encargo eu.

por certo menudo traballo de restauracion da T3, que envidia controlar todo iso.


Tamen veñen ben fotos donde se vexan fila de furgos en marcha ou aparcadas.

argot schnell

Cita de: fonte en Marzo 25, 2010, 23:12:55 pm
gracias  argot schnell ainda que das que mais necesito son de outras partes que non sexan do Baixo Miño, que de iso xa me encargo eu.

por certo menudo traballo de restauracion da T3, que envidia controlar todo iso.


Tamen veñen ben fotos donde se vexan fila de furgos en marcha ou aparcadas.


Mais que controlar, hoxe en día co profesor Google e todo máis fácil..... :P

Estas están sacadas da miña galería... buscarei a ver se teño algunha máis..... .malabares pero creo que as boas
xa as subín.....










mingolas

                                                               
                                                         Fenicidades JIPI, seguir contando conmigo.

                           Esto esta muy parado debido seguramente a la Semana está que no me acuerdo. .lengua2
     
                                                                                     Salud
Salud y Républica.
Maruxa, Maruxaaaaa....
Baila Rok and Rollllllllllll..
Lo que dejas de hacer, ya no lo harás.

http://www.clubecampergalicia.org/

t3

Cita de: VINCHUCA en Marzo 28, 2010, 00:34:26 am
El Jipi ha estado ejerciendo de "fenicio" y ha logrado que el precio final de alquiler de la barca para recorrer la ría sea de 250€. Cuantos más seamos, más barato saldrá. Hacemos recuento de nuevo de cuántos se animan.

Liada e T3 embarcan. Al final O Fenisio vai meternos "a bordo" a todos .meparto
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

Freddy´j

Siendo asi, nosotros tambien subiriamos a bordo, alistanos "Popeye".
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

MaceArt

Marzo 28, 2010, 13:26:36 pm #102 Ultima modificación: Marzo 28, 2010, 13:40:11 pm por MaceArt
aunq solo faltan 15 dias no se si podre ir por razones laborales pero aunq sea me pasare a saludar y a por pegatas pa mi furgo jaja


deciros q tb soy ferrolano y si necesitais algo mandarme un privi

Si te crees el mejor significa q no puedes mejorar

MaceArt

yo también comentaria q una ruta por la costa d valdovino o por la ria

Si te crees el mejor significa q no puedes mejorar

gruby

me ha costado lo mio, pero estamos libres para la kdd..  por favor apunten a dos ferrolanos mas¡¡  .macarra
tb nos apuntamos al paseito en chalana¡¡¡    ;D