[CATALUNYA] [3|4|5|JULIO] II Quilombo.Móra D´Ebre [FOTOS]

Iniciado por SANDRAT3, Julio 06, 2009, 02:22:26 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

BOXER57

Ei gent si algu troba la bargoña de Ramon, Que li torni parfabor habiam si aixi dorm mes de 4 hores amb una DKK que li aniria be.

PD: la carabana molt guapa sobretot pels que varem sorti a les 3 amb 1 30 a caseta.

Estrellao

buenas peñita...por cierto alguien quese quedo al final encontro una sandalia?.... :'(

SANDRAT3

Cita de: jose de bcn en Julio 08, 2009, 21:32:54 pm
buenas peñita...por cierto alguien quese quedo al final encontro una sandalia?.... :'(


tan solo he recuperado las gafas de sol del triple ???
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

Estrellao

la noxe del caraoke fue dura muy dura..jeje...sobretodo los peaso pacharanes que me meti ya perdi el rumbo hacia mi furgo...desaparecio la sandalia por arte de magia pero bueno supongo algun perro la cojeria para jugar....saluditos

Opa

¿Y mis papeles? ¿Alguien encontró mis papeles?

.loco1 .loco2
¡¡¡Ah, no!!! Que los dejé en casa para no tener la opción de perderlos!!!
.meparto
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

monsidolenta

Quilombooooooooooooooooo!!!!!
Quina passada!!! Com ens ha agradat!!!!
Nois, ens ho vam passar molt bè, tant el mons com la dolenta.... jejejeje
Per cert, gràcies al Ves, al Ricard, i al Ramón.... per mullar-me....  .baba
En aquell moment, amb l'aigua caient-me per tot arreu,... em vaig sentir integrada del tot al quilombo....
.meparto

Gràcies tambè al cuñao, per aguantar-nos a 30 o 40km/h... i no adelantar-nos... .ereselmejor

Gràcies Sandreta, per recordar-nos que vinguéssim. Per cert, m'ha encantat conèixer a la meva nova "cuñá" jejejejeje
A quina hora vas arribar????

Un peto a tots i a totes

RAMOVIL

 Silvia donde estan las fotos leñes que recuerdo que vi a spideramon en el tejado
del chiringuito   .brinda el chiringuito  .guitarra de quilombitos .bateria

SANDRAT3

Cita de: RAMOVIL en Julio 09, 2009, 04:25:35 am
Silvia donde estan las fotos leñes que recuerdo que vi a spideramon en el tejado
del chiringuito   .brinda el chiringuito  .guitarra de quilombitos .bateria


.director jo kiero ver la foto de grupo
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

espikel

Yo tambien debo unas cuantas fotos!!
pero es que todavia no me he recuperado.... :P
A ver si consigo volver a ser persona antes de que llegue el finde... ;D

eudaldJ5


SANDRAT3

esto es lo que explique que hicierias para tener todas las fotos recogidas en la misma carpeta, así las vemos todas i no colapsamos el hilo con todas las fotos ;)


P:D: al pujar les fotografies a la galeria del foro, no oblideu escriure a la casella TAGS QUILOMBO2009 (sense espai), així podrem tenir totes les fotografies a la mateixa carpeta. Gràcies ;)

P.D:al subir las fotos en la galería del foro, no olvideís escribir en la casilla TAGS QUILOMBO2009 (sin espacio), para así poder tener todas las fotos en la misma carpeta. Gracias ;)


P.D: si seguiu les instruccions del TAGS podreu veure totes les fotos de la kdd II quilombo http://www.furgovw.org/tag/QUILOMBO2009

P.D: si seguís las instrucciones del TAGS podreís ver todas las fotos de la kdd II quilombo http://www.furgovw.org/tag/QUILOMBO2009


a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

Opa

Cita de: monsidolenta en Julio 09, 2009, 01:09:13 am
Quilombooooooooooooooooo!!!!!
Quina passada!!! Com ens ha agradat!!!!

Gràcies Sandreta, per recordar-nos que vinguéssim. Per cert, m'ha encantat conèixer a la meva nova "cuñá" jejejejeje
A quina hora vas arribar????

Un peto a tots i a totes



A les 5 de la matinada, em vaig haber de parar una estoneta perque m'adormia.

Ah! I la furgo va arribar sense frenos a casa. Per que??? Je ne se pas.   .lengua2



VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

SANDRAT3

Cita de: Opa en Julio 09, 2009, 20:44:42 pm

A les 5 de la matinada, em vaig haber de parar una estoneta perque m'adormia.

Ah! I la furgo va arribar sense frenos a casa. Per que??? Je ne se pas.   .lengua2



loooooooooooooooo kééééé! :o

que hicisteis la conga pa llegar a casa o ké? :roll:


i la furga, sin frenos?
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

S I L V I A

Vale, vale,...
por peticion popular, voy a ponerme las pilas y subir las fotos. ;D

Por cierto, ya tengo tiempo!!!!! Estoy de vacaciones!!!!!! .palmas .sombrero

Roser a les 5?????
Que locura!!!!
Silvia Repre

Si no te gusta tu vida, cámbiala...

Dolenta i Mons
http://www.furgovw.org/index.php?topic=19612.0

marius

Un 10 per l'organització  vaig estar molt a gust tot el cap de setmana! viam si ens podem retrobar tots ben aviat!    ;D