[CATALUNYA] [22|23|24|MAY|09] IV FURGOFESTA. OSONA. [FOTOS]

Iniciado por eudaldJ5, Mayo 25, 2009, 22:41:04 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

jordiwagen

 .ereselmejor Furrgofesta! OEEEEE!

I cada any millor! Gràcies! Organització, assistens,patrocinadors , vilatans de Roda de Ter...


lavall

Cita de: SANDRAT3 en Mayo 27, 2009, 18:04:43 pm
quilombo

.loco1 .malabares .matasuegras .sombrero


Som-hi! Som-hi!
ui.. però només tenim un espectacle... xDDDD

hem de fer una reunió interna... post projecte de final de carrera - post furgofesta - post mora d'ebre, i decidir què fem amb les nostres vides.. i a quina hora sortim cap a la Patum.. xDDD els dos temes més importants desprès dels citats anteriorment!

un peto, guapa!
Ah! I jo vull fer la gimcana per adults!! Que n'hi ha més d'un que voldria tenir a prop amb l'intercanvi de roba!!!
jajajajajajjajajajajja

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

SANDRAT3

Cita de: lavall en Mayo 27, 2009, 18:51:35 pm

un peto, guapa!
Ah! I jo vull fer la gimcana per adults!! Que n'hi ha més d'un que voldria tenir a prop amb l'intercanvi de roba!!!
jajajajajajjajajajajja


pues en quilombo la gimcama pa adults i adulterios .loco2

la quilombo va a ser un desacatooooooooooooo
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

trikki

ajcorta nena, tu estas castigada sense parlar fins que no penjis les fotos

ejcucha nena, tu estas castigada sin hablar hasta que no cuelgues las fotos

catalan is easy, lesson 2



Cita de: lavall en Mayo 27, 2009, 18:51:35 pm
Som-hi! Som-hi!
ui.. però només tenim un espectacle... xDDDD

hem de fer una reunió interna... post projecte de final de carrera - post furgofesta - post mora d'ebre, i decidir què fem amb les nostres vides.. i a quina hora sortim cap a la Patum.. xDDD els dos temes més importants desprès dels citats anteriorment!

un peto, guapa!
Ah! I jo vull fer la gimcana per adults!! Que n'hi ha més d'un que voldria tenir a prop amb l'intercanvi de roba!!!
jajajajajajjajajajajja

SANDRAT3

Cita de: trikki en Mayo 27, 2009, 22:09:41 pm
ajcorta nena, tu estas castigada sense parlar fins que no penjis les fotos

ejcucha nena, tu estas castigada sin hablar hasta que no cuelgues las fotos

catalan is easy, lesson 2


.meparto .meparto lavall, te toca hablar con imperativo legal
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

lavall

ostia! ostia! Que m'ho he deixat!!!! Uix, ara hi corro abans que vingui el cap de la tribu..
la traduccion de lo dicho:

vamos a hacer el payaso!

trikki.. l'eudald ja podria haver callat.. jajaja quina pressió.. vah, avui faré un esforç, i en lloc de mirar la final, seleccionaré fotos...! Deu meu quin sacrificiiiii!!! jajaj jijiji jojojo

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

La Perla Negra 2

Creo que esta vez si!!!
Confección de medallitas
*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto
Taller de percusión jeje
*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto
Super Manu ;) y Super kiko :D
*imagen borrada por el servidor remoto
Que wapos!!
*imagen borrada por el servidor remoto
El super Premio de la Gynkama... Nostaba bueno niná con nocilla jajajja
*imagen borrada por el servidor remoto
El Señor kitanieves  ;D
*imagen borrada por el servidor remoto
Y Abel ( El 1º en Bañarse )
*imagen borrada por el servidor remoto
Fdo. Mary ( La Perla Negra de BCN-MONTCADA )

SANDRAT3





.meparto .meparto

*imagen borrada por el servidor remoto

gracias por participar ;)

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

triple 8

joder no salgo en las fotos??
al igual me quede tirado en el agujero con las ortigas y el fin de semana todo lo que vi fuen una alucinazion. :roll:
tengo que dejar la yerba,molt bones les fotos sandra ja em diras com es penjan 8)
esoy mirando como hacerlo para no perderme la quilombooooooooooooooooooooooooo
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

heinekenT3

perdo.....algo va perdre una t3 joker em sembla amb westfalia per allà la furgofesta.....?¿?¿
ske la meva s'ha m'ha mort i no ser com m'ha aparagut la foto d'akesta super furgo....segueix sent verda i m'encanta...no es de ningu?

TOTS CAP A QUILOMBO!!!!!!
perdon....

juanito!!!!esto de las ortigas deve ser la droga de la crisis....alucinaciones, piel de gallina, picores hasta dentro de los bolsillos...nadie saben pq pican...però como pican....a mi me hacia mas medio el rio k l las oortigas...somos unos borrachos buenos!!!felicidades por el civismo de todo el mundo, por ser tant limpios. ske no tiene nada k ver ser hippy y ser guarro!!!un ole por el barça!los chicos de la t2 de los boixos nois staran contentos!!!
y un abrazo para cada uno de los ke estubieron y ya tienen ganas de tener otra mas!!!!

Sou collonuts!!

P.D; si alguien coguio o se encontro un jambe, un parasol blanco...caidos del cielo, no dejados por un despistado....k lo devuelva de forma ajena!!!k no es el coste economico sino el valor sentimental el k jode....

LAS NUVES ESTAN MUY INQUIETAS...

Furgofesta OOOOOEEEEEE!!!!!!!!! FURGOFESTA OOOOOEEEEEE!!!!!!!!!!FURGOFESTA.  OOOEEEEEEEE? FFA OE OE!!!!


http://picasaweb.google.com/FURGOFESTA videos a youtube furgofesta. http://furgofestablogspot.com

SANDRAT3

Cita de: triple 8 en Mayo 28, 2009, 07:13:57 am
joder no salgo en las fotos??
al igual me quede tirado en el agujero con las ortigas y el fin de semana todo lo que vi fuen una alucinazion. :roll:
tengo que dejar la yerba,molt bones les fotos sandra ja em diras com es penjan 8)
esoy mirando como hacerlo para no perderme la quilombooooooooooooooooooooooooo
salut


jo t'explico ;)
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

trikki

y una funda de camara de foooootos, que la tengo yo,

furgofesta objetos perdidos ya :p

i les fotos, pa cuando las fotos? 

no me vuelvo a tomar una instantanea con vosotros, que os quedais con las placas (chiste vintage)

eudaldJ5

Mayo 28, 2009, 16:50:57 pm #87 Ultima modificación: Mayo 28, 2009, 17:00:53 pm por eudaldJ5
Ole ese perla negra 2 que ya sabe colgar fotos!!! 

pere quitanieves!!!!... no sera que et compres la furgo de la foto i et fas el despistat??? jejejej

mira al foro de compra-venta.. amb la crisi les furgos estan mes baratetes!!! ja se que la heineken no te subtituta..pero potser trobes algu interesant!!!

I tota la rao del mon!!!  la gent va ser mol i que molt neta!!! nomes bruta la zona de l'ascenari, i no gaire!!! ja que es normal amb la taja....

Tot i que les ortigues muntant i desmuntar vaig patir les seves conseqüències. El mes important era tindre la zona humida i controlada, perquè la pelussa aquesta es mol fàcil d'encendre, i teníem una mica de por, la veritat!!! però tot va sortir molt be, i la gent sense dir.ho gaire estava conscienciada, nomes cal veure els bombers que ho reivindicaven amb la seva corografia!!!

Salut!!!




eudaldJ5

Cita de: trikki en Mayo 28, 2009, 16:40:27 pm
y una funda de camara de foooootos, que la tengo yo,

furgofesta objetos perdidos ya :p

i les fotos, pa cuando las fotos? 

no me vuelvo a tomar una instantanea con vosotros, que os quedais con las placas (chiste vintage)




que pesaooooooo!!!!!

lavall

Mayo 28, 2009, 23:42:42 pm #89 Ultima modificación: Mayo 28, 2009, 23:45:44 pm por lavall
tatataxaaaaaaan..  .panico

"Senyores i senyoooor, per tots vostès..
O presentes tu o presento jo, perquè si no presentes tu, presentaré jo!"

La primera tria de... LES FOTOS de la IV Furgo Festa:

http://picasaweb.google.com/FURGOFESTA
.palmas .palmas .palmas

...

Tatatachaaaaaaaan..
Señoras y señores..

La primera tria de...LAS FOTOS de la Furgo Festa:
http://picasaweb.google.com/FURGOFESTA

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...