furgoWOOP!!!!

Iniciado por hagorastas, Mayo 05, 2009, 06:36:04 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 26 Visitantes están viendo este tema.

txantxi de goratriki

Pues aremos comida entonces.

argi

Epa aspaldikok!!

Zorionak familia handitu dezuen guztioi, ezkontzea zoaztenei... Bueno komentatzearren, asteburu hontako planik ez badezue o noabaitea juteko gogoa badaukazue o gu Zegama jutekok geala, Beunda. Baten bat animatu ezkero agertu dadila, gainontzen datorren asteburun elkartuko gea  ;D.

Laster arte hortaz.

oier

Gu hemendik eongo gea baño etxetik gerauko gea porke oaindik tokadillo daket petxue


Haber han abierto lo del calendario pillamos en conjunto?

barbatxano

Cita de: oierGu hemendik eongo gea baño etxetik gerauko gea porke oaindik tokadillo daket petxue


Todavía sigues así ? Flojo ...  ;D

Hay que cuidarse, que este vineto sur es traicionero ...  8)

mori_

Cita de: oier en Noviembre 17, 2011, 21:14:46 pm
Gu hemendik eongo gea baño etxetik gerauko gea porke oaindik tokadillo daket petxue


Haber han abierto lo del calendario pillamos en conjunto?


Yo quiero calendario
mas vale tu sonrisa triste, que la tristeza de no verte sonreir
 

mori_

mas vale tu sonrisa triste, que la tristeza de no verte sonreir
 

aztiria2


oier

Venga hacemos lista
1-oier 1calendario

mori_

mas vale tu sonrisa triste, que la tristeza de no verte sonreir
 

oier


Juanito de aSi eS

aupa sorginak familia!!!!!! familin beste bat geio!!!!! ta gainea atxua!!! earra dakat xanta aste al yaz entrenatzen neskak nola gobernatzen din, bestela earra dakak!!!!!!!!

oier,hik ez tuk petxue tokatua hik dakak burua ziaro juna!!!! .meparto .meparto

nik ez nijua afaira ta bazkaira ere ez,despedida yeu kuadrilako batena ta geo oiarztunen seaskan aldeko kontzertuk dozte oiartzunen,osea k toka trakatran herrian!!!!!

ondo pasa denei
...zuen txaloak beretzat dira nere txapela ere bai...

Sorginak

Bueno gente, nosotros iremos a la comida solo las chicas... Xanta tiene carrera a las 4 y vendra luego, yo tambien prefiero comida por las niñas aunque el jefe no pueda venir....  ;D   .panico
Hiru sorgin pirulinak erretza gainian..... ezetz harrapatu!!!!
Sorgintxulo: http://www.furgovw.org/index.php?topic=193745.0;topicseen

WURSSI

ai que nos vamos a ver casi todos  .palmas
..........muga guztiak apurtu, geure lurra geure eskuetan hartu, aberri aske bat sortu, euskaldun guztion helburu!!!!!..........

euskal herritik  mundura

txantxi de goratriki

Bueno ya he pillado el sitio para la comida, ahora falta decidir un menu para nosotros y los niños.

Sorginak

A ver gente ke Xaft se ha animado con la organizacion de la compra conjunta de calendarios en Gipuzkoa, ya esta abierta la lista!  .panico

Txantxi, el menu, a mi me da igual, como de todo! y ahora mas! jeje!  ;D  y en cuanto a la de los niños, yo creo que los macarrones o espagetis nunca fallan. ;)


Hiru sorgin pirulinak erretza gainian..... ezetz harrapatu!!!!
Sorgintxulo: http://www.furgovw.org/index.php?topic=193745.0;topicseen