FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 11 Visitantes están viendo este tema.

trippleA

Foucellas muchas gracias por acordarte de nosotr@s, la verdad que hoy se me va a hacer el dia interminable hasta que salgamos, porque Arzaia y compañia ya han salido. Haremos la cronica al regreso. Saludos a tod@s nos vemos en junio  .panico  .loco2

Vacaloura

     :) uhmmm k envexa d viaxe   .palmas  Xa me gustaría a min ir tamén para Marruecos...xa chegará o meu momento, máis tarde ou máis cedo, todo se andará. Boa viaxe trippleA e cia.

¡¡¡¡¡¡¡¡Saudos a tódolos furgoneteros galegos!!!!!!!!!

Agora xa hai 1 forero máis x estes lares, mellor dito 2. O foro xa me era coñecido,pero nunca había tempo para pararse un pouco a escribir. Algo bo tiña k ter ir po paro, polo menos pa facer esas cousiñas k nunca se lles atopa momento. Merda d crise. >:(

Se non hai novedades, supoño k nos animaremos a ir a próxima KDD para ir coñecendo a xentiña k xa nos vai sendo ora. Cando imos x ahí d viaxe acabamos d cháchara con xente d afora, e os de eikí case non coñecemos a ninguén, excepto algún k coñezo d vista da nosa terra, Ourense.
Pois o dito: 
¡¡¡¡¡¡¡¡Saudos a tódolos furgoneteros galegos!!!!!!!!!

Krastis

Un saludo vacaloura, e benvido, espero conecervos na proxima kdd, un saudo

jhavato

Cita de: foucellas en Mayo 14, 2009, 05:55:27 am
Boas

Hoy vi a eso de las 9:30 de la mñn al compañero Jhavato en Carral, siento no saludarte pero es q iba en otro coche en la parte de atras nosotros direccion a Santiago. y a las 10 al forero Altan entrando en la tienda de autocaravanas q hay a la salida de Ordenes,vaya vicio q tienes!! .meparto Gael hoy no estabas en tu puesto de trabajo a las 10:30  .meparto....os tengo fichados!!

Desde aqui un saudo a todos!!!

Por cierto buen viaje a esos foreros galegos (Arzaia,TrippleA,Javicouto & compañia) q se van de expedicion a Marruecos mñn durante 15 dias, pasadlo bien, sentidiño y sacar muchas  .fotografo


qué pasa foucellas!!
menuda pillada, a las 9.30 en carral, exactamente...cuando debería estar a las 9.30 ya en coruña, que vivan los retrasos!! .loco1 veo que no es fácil pasar desapercibido en una t3 única, jejejeeee
por cierto, sigo esperando la notificación

me apunto al "bon voyage" pa marruecos y a la benvida a vacaloura

saludos xente!

Rodajita de Sandía

Boas, paisanas e paisanos!

Hai alguén por aquí que teña unha T4 e lle guste esquiar? .malabares

jhavato

Cita de: Rodajita de Sandía en Mayo 15, 2009, 22:12:48 pm
Boas, paisanas e paisanos!

Hai alguén por aquí que teña unha T4 e lle guste esquiar? .malabares


xa estamos cos elitismos??  ;D non vale t3, ou t5 ou vanette, ou jumper, ou...
;)
saúdos!!

p.d. eu de esquiar cero patatero, síntoo..aparte eu son de t3



Rodajita de Sandía

Jeje Non o pensara! Si que soa elitista, si! jajja É que as e os das T4 somos así de guais!

Agora en serio: o que pasa é que teño un portaesquís para o portabicis Fiamma da T4, e non o usei nunca, nin o usarei nun futuro inmediato. Moito tería que cambiar eu para necesitalo! Así que se alguén o quere, xa sabe.  ;)

foucellas

eu teño unha T4 pero o de esquiar como non seña na praia jodido estou  .meparto

De todas formas gracias por pensar nos das T4  .meparto
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

Rodajita de Sandía

Pois se sabedes de alguén, que se comunique comigo. Metido nun armario, como trampolín para as arañas non ten sentido telo...

Por certo, foucellas, creo que ti me deixaches unha tarxetiña do foro hai meses na fugo, nunha área da AP9, pode ser?

foucellas

si..... fun eu pero xa foi en decembro do ano pasado, a ver se te animas a vir a algunha KDD q xa veras como eres ben recibida e se te pasa a timidez rapidamente  .sombrero
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

Rodajita de Sandía


foucellas

Cita de: Rodajita de Sandía en Mayo 16, 2009, 00:00:28 am
A ver...  ;)


te quedaba mejor decir: ahora mismo me voy a apuntar a la Kdd de Maio  ;D

un saudo
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

Rodajita de Sandía

Cita de: foucellas en Mayo 16, 2009, 00:03:20 am
te quedaba mejor decir: ahora mismo me voy a apuntar a la Kdd de Maio  ;D

un saudo


jhavato

Cita de: Krastis en Mayo 16, 2009, 00:05:07 am

PD: Alguien tiene plan para el finde, que estoy muerto de asco de estar en casa  :'(


krastis, yo quiero pasar el domingo en nigrán, playa de américa (cerca de baiona vigo, creo)
hay exposición, mercadillo, feria, rallie de automóviles clásicos...quedé allí con franki
te apuntas a hacer noche de sábado a domingo por ahí cerca??, eso sí, salgo de santiago el sábado a las 20h aprox...
yo me animo
saludos

p.d. le voy a decir tambièn a koruko, a ver si se anima...

canido29

en playa merika estava ayer un forero y yo cerka
alomejor hoy tb saluds y a ver si nso vemos
busco compro turbo de 1.6 td 
prefiero vivir trankilo y morir tumbado en este mundo lleno de trepas espabilados desagradecidos y esgraciados
cuanto trol novato suelo por el foro ultimamente esto ya es forocoches xd o peor ke alli Kno se estafa a usuarios y no se peude registrar cualkiera se necesita invitavcioon para evitar troles e indeseables