[CATALUNYA] [PTE INMACULADA] [5|6|7|8|DIC|08] TERRES TARRAGONINES [FOTOS]

Iniciado por BOXER57, Diciembre 08, 2008, 18:05:40 pm

Tema anterior - Siguiente tema

RAMOVIL

Unas pinceladas

Integrantes de la mission Apollo XXII

Bien ordenaditas, aun faltaban por llegar VANdido y monsidolenta

Les nenes de la trobada, les varem mimar d'allò més.

De festa

XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

SANDRAT3

ramon, tinc una cosa teva, no vaig pensar de tornarte la llum que mos vas dixar per nar a la dutxa :P
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

Dau i Fitxa

a ver a ver... em copieu tots? aaaaahhhh ja les tinc! ggggpi! ja he fet un album al picasa i crec que les estic pujant be!!!! ggggg pi! al final son 218 fotos... aixi que paciencia! gggg pi!

a ver a ver, me copiais todos? aaaaaahhhhh ya las tengo!!! ggggg pi! ya he hecho un album en picasa ii creo que las estoy subiendo bien!! gggg gpi! al final son 218 fotos... así que paciencia!! gggpi!

Ves

Roger roger que si ggggpi jo et copio be gggpi       eran les fotos que hem faltaven gggipi!!!!!!  .meparto  perfi puc començar a treballar, pero posa el link per privat please ggggip i pujen alguna aki que les disfrutin tothom

te copio eran las fotos que faltavan porfin puedo empezar a trabajar pero pon el link por privado y sube algunas aqui para que disfruten todos

SANDRAT3

Cita de: Dau i Fitxa en Diciembre 10, 2008, 20:05:30 pm
a ver a ver... em copieu tots? aaaaahhhh ja les tinc! ggggpi! ja he fet un album al picasa i crec que les estic pujant be!!!! ggggg pi! al final son 218 fotos... aixi que paciencia! gggg pi!

a ver a ver, me copiais todos? aaaaaahhhhh ya las tengo!!! ggggg pi! ya he hecho un album en picasa ii creo que las estoy subiendo bien!! gggg gpi! al final son 218 fotos... así que paciencia!! gggpi!

y no estaba   muerto no, no y no estaba   muerto no, no,   

y no estaba   muerto no, no, estaba subiendo fotos ,lerelele

y no estaba   muerto no, no y no estaba   muerto no, no,

y no estaba   muerto no, no, chevere, chevere, chéve re

.................................................................... .meparto
.risas
a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

lavall

Diciembre 10, 2008, 20:40:22 pm #140 Ultima modificación: Diciembre 10, 2008, 20:42:03 pm por lavall
aquí la peque!
jiji ja estic una mica més recuperada, amb el meu final de ruta vaig tornar a casa moixa i capcota..
però ha estat una autèntica aventura per nosaltres, i també hi vull dir la meva..!
les peripècies van començar en plena autopista amb la trobada de'n Ramon i en Marc, la recollida de la Pepi, i l'atrapada a la marronet.. a partir d'aquí tot va fluir per si sol.. ens ho vau posar molt fàcil, amb la nostra MEGA condició de novates, encara que vam dissimular-ho molt bé.. jijiji gent coneguda i nous companys de viatge que espero coincidir en ruta moltíssimes vegades més, triple, us dec uns creps!! I suposo que el que l'Albert estigui voltant per la teva esquena es senyal de que està bé, no?! Que passi ràpid!!
Sandra, ens haviem vist, però potser no ens haviem assegut mai a la mateixa taula! jeje
Encantadíssima, i una mega reverència a la Reina Mora pel seu guiatge indiscutible! .ereselmejor
Dau! Ditxaaaa! jajajajaja llevar-te al matí, treure el cap per la porta de la furgo i no quedar ple de babes, no serà el mateix..
A ritme de marronet el món seria molt millor!  ;o)
Maverich(s'escriu així!?!)!!! Avui he vist el nom a un cotxe i he dit.. Així!!! es diu així!!! Ara ja no me'n oblidaré!! Ho prometo!
Ester! M'agradaaa que vinguis!! Així de'n tant en tant pots parlar amb algú que té els peus a terra, entre mig de taaaant boig, es un gust, guapa! ;o)
Pepi! Me gusta tu culo! jijiji i el llum rosa, i que seeeeeeempre tinguis la furgo endreçada, i que parlis pel mobil, condueixis, fumis i contestis el walkie! Ets una superwomen al volante!! jejejeje 8)
Ves, ets un notes, però sé que a tu, a la Vane i al peque us encanta el fum de la meva furgo, així que.. per molt anys puguem seguir veient-nos el cul! jijiji  .lengua2
Manresans.. sou un món a part, tius.. jajajjajaja  .meparto
Vandido, montsidolenta, vam coincidir el temps just per apendre'm els vostres noms.. però tot arribarà! jeje
Flamenca i parella, tres quarts del mateix, a la pròxima, més! Jeje
I al papa Ramón i la mama Maribel no tinc paraules per descriure com em sento, ens vau mimar a més no poder i ho feu constantment, quan sigui jove, (ara sóc una enana, clar) vull ser com vosaltres!!

un peto família, i mil gràcies per tot..!!

(he de traduir això??? xD que jo he estudiadu castellanu en Girona, eeeeeh.. allí lu hablan un poco mal!)

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

lavall

Manolín

Por favor, intentar hablar en castellano o por lo menos traducirlo ;)

SANDRAT3

lavall

Diciembre 10, 2008, 21:00:00 pm #144 Ultima modificación: Diciembre 10, 2008, 21:02:07 pm por lavall
Cita de: SANDRAT3 en Diciembre 10, 2008, 20:53:54 pm
és lo segon cop d'atenció :-\ vols que ho traduixi jo? ???

estoy en ello, però necessito hores...
em sento fatal fent això.. per això no escric gaire..
em sap greu,m se'm dona fatal el castellà!
ara ho passo pel word...

"Aquí la peque!
Jiji ya estoy un poco más recuperada, con mi final de ruta volví a casa hecha polvo
Pero ha sido una autentica aventura para nosotras, y también quiero decir algo..
El follon empezó en plena autopista con el encuentro con Ramon, Marc, Pepi i la Marronet, a partir de ahí todo ando por si solo, nos lo pusisteis muy fácil, con nuestra condición de novatas, aún que lo disimulamos muy bien jijiji gente conocida y nuevos compañeros de viaje, con los que espero coincidir mucho mas...

.. Mensajes pa cada uno de ellos..."

Dau i Fitxa

Bueno, doncs jo també diré la meva... i aixó que no em volía posar tonteta... sou tots maravellosos, cada minut d'aquest tour he aprés algo, i de cada un de valtros m'he emportat un troçet de sabiduria. Amb vosaltres al costat costa molt poc ser bona persona, perque ho contagieu. Els riures pasan a un altre nivell... i les abraçades son les mes sinceres del món. Un simple "com estás?" es una porta oberta, i una mirada de les vostres et donen la vida. No només hem rigut i hem  fet xirinola, hem compartit tot el que teniem, hem improvisat... i ens ha sortit bé! una "kdd" organitzada en cuatre dies i dos trucades, i ha sigut perfecte.
Ramon, ets el meu pare adoptiu, la teva mirada clara em guanya, el teu desviure pels demés no l'havia conegut en ningú, i la santa de la maribel... es fabulosa, teniu sort d'haver-hos trobat pel cami.
Reina mora!!! ets guapa, guapa i guapa, has portat al grup de forma magistral, m'ha encantat conspirar la gimcana amb tu, ets pura energia, i contagies.
Fire i ester!, sou uns encants, dels que mes seny tenien dels que erem, pero graciosos a muerte!
Triples! els vostres somriures i el desparpajo son inigualables, sabeu que ens teniu per el que necesiteu familia.
Lavall i Laureta, les pubilles del grup, ha sigut genial descarregar adrenalina ballant la cançó de la kdd, de novates res, sou estupendes.
Origuli, que t'he de dir a tu... els teus abraços d¡hermano oso son les millors del mon. Ets un crack, i amb la veu que tens... em pots demanar el que vulguis, jejeje.
Ves, Vanes i projecte, sou genials, Ves, fas riure al mes serio, i ets de p. mare! el millor tancador de grup!!!
Flamenka i Salvate... family, os estimo.
Chevere... Pepi encanto, no saps el que m'agrada parlar amb tu, aportes calma allá on vas, i la coctelera es el millor centre de reunió de dones, jajajajaja, pel que necesitis ja saps on tens un parell d'orelletes...
Monsidolenta, poc a poc ens anem coneixent i vaig descobrint lo bones persones qeu sou, un plaer que ens trobesiu!
Vandit! ets la canya, tart, al teu horari... pero dones alegria!!!
Xumet i Alba, un plaer coneixer-vos, heu deixat als masturvans en molt bona posició!
Boxer 57... ets una bellisima persona, tinc sort de tenir-te al costat.
Diver i cia, poquet a poquet ens anirem trobant pel cami i compartint mes moments... pero per favor... la propera vegada no m'ensenyeu el porquet!!! que una es vegeta i te certes manies... un tonet!
i ara al castellá...

Bueno, pues yo también diré la mía... y eso que no me quería poner tontita... sois todos maravillosos, cada minuto de este tour he aprendido algo, y de cada uno de vosotros me he llevado un trocito de sabiduria. Con vosotros al lado cuesta muy poco ser buena persona, porque lo contagiáis. Las risas pasan a otro nivel... y los abrazos son los mas sinceros del mundo. Un simple "como estás?" es una puerta abierta, y una mirada de las vuestras te dan la vida. No sólo hemos reido y hemos hecho xirinola, hemos compartido todo el que teniamos, hemos improvisado... y nos ha salido bien! una "kdd" organizada en cuatro días y dos llamadas, y ha sido perfecto.
Ramon, eres mi padre adoptivo, tu mirada clara me gana, tu desvivir por los demas no lo había conocido en nadie, y la santa de la maribel... es fabulosa, tenéis suerte de haberos encontrado por el camino.
Reina mora!!! eres guapa, guapa y guapa, has llevado al grupo de forma magistral, me ha encantado conspirar la gincana contigo, eres pura energía, y contagias.
Fire y ester!, sois unos encantos, de los que mas cordura tenían de los que eramos, pero graciosos a muerte!
Triples! vuestras sonrisas y el desparpajo son inigualables, sabéis que nos tenéis para lo que necesiteis familia.
Lavall y Laureta, las pubilles del grupo, ha sido genial descargar adrenalina bailando la canción de la kdd, de novatas nada, sois estupendas.
Origuli, que te debo decir a tú... tus abraços de hermano oso son los mejores del mundo. Eres un crack, y con la voz que tienes... me puedes pedir el que quieras, jejeje.
Ves, Vanes y proyecto, sois geniales, Ves, haces reir al mes serio, y eres de p. madre! el mejor tancador de grupo!!!
Flamenka y Salvate... family, os quiero.
Chevere... Pepi encanto, no sabes el que me gusta hablar contigo, aportas calma allá dónde vas, y la coctelera se el mejor centro de reunión de mujeres, jajajajaja, por el que necesitis ya sabes dónde tienes un par de orejitas...
Monsidolenta, poco a poco nos vamos conociendo y voy descubriendo lo buenas personas qeu sois, un placer que nos encontraseis!
Vandit! eres la caña, tarde, a tu horario... pero dando alegría!!!
Chupete y Alba, un placer conoceros, habéis dejado a los masturvans en muy buena posición! Boxer 57... eres una bellisima persona, tengo suerte de tenerte al lado.
Diver y cia, poquet a poquet nos iremos encontrando por el cami y compartiendo mas momentos... pero por favor... la próxima vez no me enseñáis

a si... les fotos... jajajajajajaja seieu seieu, que teniu 218!!!!!

a si... las fotos... jajajajajjaja sentaros sentaros, que teneis 218!!!!!

http://picasaweb.google.es/fitxamaligna/OnTour2008#

Lavall... jo he fet servir aixo:
http://www.softcatala.org/traductor

Dau i Fitxa

SANDRAT3

.palmas .palmas .palmas .palmas

bueno, ara és el moment de palometes per a mirar totes les fotos

SANDRAT3

origuli

venga estas fotooooooooossssssssssss

joe peña, habeis visto cuanta gente nos mira....tendremos que intentar hablar todos en el idioma oficial (en primer puesto) del estado, vaaaa haced un esfuerzo que no cuesta tanto.... que nos observa TODO DIOOOOSSSS

sera que somos la caña!!! jejeje ;) !!!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!