[CATALUNYA] [PTE INMACULADA] [5|6|7|8|DIC|08] ON TOUR 2008. TERRES TARRAGONINES

Iniciado por Dau i Fitxa, Noviembre 26, 2008, 12:59:29 pm

Tema anterior - Siguiente tema

SANDRAT3

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

com la nit cara pigada, com la foscor ben morena

SANDRAT3

nos gustaría conocer vuestra opinión sobre como organizar la barbacoa, tendríamos que decidir si una persona se encarga de la comida (y luego se le paga)o cada uno va a traer lo suyo, id comentándolo en el hilo, gràcies

costelletes, xistorra, llonganissa, panceta, botifarra, carxofeta............. .baba

las mesas de los comensales .brinda  .cubiertos

ho sento, antes de marxar, hauré de revisar les furgues per veure quantes garrafes d'aigua s'enduen esta xent de barcelona  .riegaflor

a l'atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I al tèrbol atzur de ser tres voltes rebel

firewheels

Ostres, que bonic!!!
Jo optaria per que cadaescú es porti la seva teca, jo portaré carbó per una barbacoa (m'en queda mitj saquet), deprés, com sempre tots picarem de tot, que us sembla?

SANDRAT3

Cita de: firewheels en Diciembre 01, 2008, 18:08:24 pm
Ostres, que bonic!!!
Jo optaria per que cadaescú es porti la seva teca, jo portaré carbó per una barbacoa (m'en queda mitj saquet), deprés, com sempre tots picarem de tot, que us sembla?

lo del carbó .palmas, perquè hauriem de comptar en la llenya o carbó, bé i graelles :P

BOXER57

Ok jo portare un sac de carbo, enrrecordeubos que em quedat a la area del medas, entre las 7:30 i les 20:30.

danikraft

Ves

a peticion de la superGuia

On Tour 2008

Viernes 5 diciembre Barcelona-Perelló (150m)

kdd en la primera Área de Servicio pasado GELIDA dirección Tarragona, para hacer noche en Perelló   o lo que es lo mismo "lo poble de la mel"
(no hay indicios de la guía de luxe)

Sábado 6 diciembre Perelló-Cornudella (533m)

Mañana: ruta en bici por los alrededores de Can DauifitxaBoxer57Flamenka.
Mediodía: comida en el campamento base del Perelló (aparición de la guía de luxe)
Tarde: salida dirección Cornudella
Noche: Llegada a Cornudella  , en dónde nos organizaremos para el segundo campamento base

Domingo 7 diciembre Cornudella-Ciurana (737m)-Prades (940m)-La Mussara (1000m)

Mañana: visita guiada por Ciurana y a continuación nos dirigiremos a Prades.
Mediodía: barbacoa en la ermita de la Bellera (Prades)
                (opcional: paseo hasta lo llac y la roca foradada)
Tarde: salida dirección La mussara
Noche: llegada a la mussara, al refugio (4€ aunque durmamos en las furgas) visita nocturna al pueblo fantasma   

Lunes 8 diciembre La mussara (1000m)

depende de cómo hayamos dormido

Ves

jo crec que el tema de la barbacoa, seria lo seu el que diu firewels, cadascu es porti lo seu i depres a compartir o no que los verduritas no volen carn (que tiquismiquis por unas gotitas de sangre)  .meparto

pe cert pregunta de novato el divendres el tema de sopar????? pararem en alguna area o directement al campament base el perelló????

una ayudita pa los que no tenemos cocina en la furgo :-[

SANDRAT3

RAMOVIL

XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

Ves

merci merci, pero la que esta currant es la guia  .ereselmejor , jo alcap i la fi estic asegut enfront l'ordinador  .teclea

SANDRAT3

Cita de: Ves en Diciembre 02, 2008, 08:26:35 am
merci merci, pero la que esta currant es la guia  .ereselmejor , jo alcap i la fi estic asegut enfront l'ordinador  .teclea

aishhhhhhhhhh modestp :roll:

firewheels

Ves

jejejejejeje hey si sobra alguna bonbona de buta d'aquelles blaves, que havegades ne vist per la muntanyeta doncs aixo si que estaria guay sino hem comprare una, pq cuina amb el fogonet de gasolina dins la furgo va ser que no mes que res per si plou, pero bueno hay lo dejo gracias.

firewheels

Diciembre 02, 2008, 10:08:33 am #119 Ultima modificación: Diciembre 02, 2008, 10:10:11 am por firewheels
Jo tinc 2 fogonets de butano (botella blava) a part de la cuina de la furgo, si us falta algo més digeum'ho, tinc tot el material de quan anava amb tenda, per això no us preocupeu  ;D