BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

alacabezadel75

Txeto no cal posar-se aixi, sento haver iniciat aquesta historia.
Be, fer-la el dissabte que nosaltres caiem de la llista.

Un petó a tothom

Txetxo

Cita de: alacabezadel75 en Enero 18, 2010, 15:04:55 pm
Txeto no cal posar-se aixi, sento haver iniciat aquesta historia.
Be, fer-la el dissabte que nosaltres caiem de la llista.

Un petó a tothom

Angel, cap problema. No em poso de cap manera, si s'ha de fer diumenge que es faci, jo m'adapto a les dates que s'han donat o que es donin. Si de fet, tinc unes ganes enormes de veure-us al tres, que el nano deu estar enorme!!!
Una abraçada macos.

alacabezadel75

no us preocupeu per nosaltres entenc que heu d'atravessar catalunya per anar i sempre es millor llevar-se d'hora que tornar esgotats i demes.

Txetxo si vens per casa els pares trucar sempre que vulguis, casa nostra es oberta i sempre tenim quelcom per oferir.

El Pau enorme  ;D que diria qualsevol pare, ja te dos dentetes i ara mateix amb una mica de mal de panxa que esperem li marxi aviat.

petons a tots

Perla Negra

Bé senyors, ahir al vespre varem fer una petita reunió a Mordor i confirmem que la calçotada es farà com inicialment s'havia previst, el dissabte. És de llògica doncs hi ha gent que ha de creuar catalunya i hauria de marxar molt aviat, d'altra banda el dissabte tindrem més temps per diluir a la sang, l'alcohol ingerit de cara a que els mossos no ens fotin la festa enlaire... ens sap molt greu que no poguem ser-hi tots però hi ha més dies que llonganisses, i segur que trobarem altres excuses per trobar-nos. Farem un brindis a la salut dels que no hi sigueu.

El preu definitiu el sabrem quan tinguem la llista deifinitiva de la gent que vindrà i depenent del preu dels calçots i el xai, ja que els preus fluctuen igual que a la borsa i fa de mal dir, però tranquils que es mouran sobre el que va dir la Mo. Se us passarà el nº de cte. per privats. UN COP ACABI EL TERMINI DE PAGAMENT NO ES PODRÀ APUNTAR NINGÚ MÉS A MENJAR CALÇOTS PERÒ SI QUE PODRÀ PORTAR-SE EL SEU DINAR.

Doncs vinga fins el dissabte al matí...  porteu-vos bé. 8)

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

VWoladores

Jo vinc jo vinc!!!

Això si, Vwoladores 1, bé, potser porto el gat.

fins el dia 30 doncs?!

Merci!

Vwol!

Perla Negra

Enero 19, 2010, 10:58:30 am #7325 Ultima modificación: Enero 19, 2010, 11:00:23 am por Perla Negra
Cita de: VWoladores en Enero 19, 2010, 10:05:30 am
Jo vinc jo vinc!!!

Això si, Vwoladores 1, bé, potser porto el gat.

fins el dia 30 doncs?!

Merci
Vwol!

Si tu portes al gat ja no l´hi agafo menur de carn per el Mad.... nomes calçots....

VWoladores

No coneixes el meu gat... pot cruspir-se al Max en un no res... .loco1 és tipus pantera...  .meparto

Vwol!

Perla Negra

Aixi dons nomes calçots per el gatpantera i una extrema uncio pel Mad. 8)

VWoladores

No que ja el portaré lligat...  ;)

Jo vull racció triple de calçots... 25 per mi són un aperitiu... seria possible Mo???? pagant la diferència, és clar... .loco1

Com mola avui Barcelona... tot gris sembla Londres... vas per Plaça Molina i sembla el Covent Garden...

Vwol!

dofyks

Perefcte, confirmada la nostra assistència....ja passareu el nº de CC!!!!

FURGOCOMA

Enero 19, 2010, 20:16:47 pm #7330 Ultima modificación: Enero 19, 2010, 20:23:01 pm por FURGOCOMA
nosaltres tambè vindrem, ens veiem el dissabte!

mmmmm..... quin mono de calçots!!!

p.d.: si algu te un calendari del foro i me'l vol vendre que el porti, que no tinc ni idea de quin dia vivim....
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com

eudaldJ5

Enero 20, 2010, 15:44:57 pm #7331 Ultima modificación: Enero 20, 2010, 15:46:48 pm por eudaldJ5
Ja ho he fet per privat, però confirmo assistència!!!

Ens veiem dissabte!!! 

Salut i força!!!

Pd: pau quant em pagues per el calendari??? jejej... en tinc un de  sobretaula petit.

embilhard

Enero 20, 2010, 21:39:52 pm #7332 Ultima modificación: Enero 20, 2010, 21:41:55 pm por embilhard
hola juven!!! yo tengo el problema con el coxe, se me fue al otro barrio la inyeccion, pero gracias a una forera seguramente podre asistir. Un saludo a todos !! tengo muchas ganas de veros a todos!!! e

danikraft

Yo vendré después de comer,, como ya dije me estoy cambiando de piso,,  pero podré escaparme el sábado por la tarde!!!!

dofyks

:-[ Tx, nos kemos de la lista!!! el sabado me a salido "laboro"....Pero si puedo escaparme por la tarde,lo haré!!! .panico