BARCELONA SUPERSTAR VANS

Iniciado por danikraft, Mayo 27, 2007, 18:55:11 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 7 Visitantes están viendo este tema.

RAMOVIL

Primer de tot felicitar l'any a tothom, que entre viatges i refredats, la veritat es que hem estat molt distrets.
Nosaltres no hem dit res perquè el ultim cap de setmana celebrem els 80 anys del meu pare,
el meu germà vindrà aquest cap de setmana de Mallorca, hi serem tota la família,
i quedaria lleix que hi faltes, de totes maneres desitjo que o passeu molt be.

duee

Molt al meu pesar, hem quedo fora, l'ultim cap de setmana marxem de vacances al pirineu francés, de fet a partir d'ara ja cada cap de setmana estare per alla durant 3 caps de setmana seguits, mes la primera setmana de febrer.

hem sap molt de greu no poder baixar i començar l'any amb aquesta quedada, i el mes important no poder veureus a tots :(.

mucho a mi pesar me quedo fuera, el ultimo fin de semana nos vamos de vacaciones al pirineo frances, de echo a partir de este fin de semana estare por alli los siguientes 3 fines de semana, mas la primera semana de febrero.

me sabe mal, no poder bajar y empezar el año con esta kdd, y lo mas importante no poder veros a todos :(.

MO

dissabte                                                    diumenge
xolo i mo            4                                 t-beo                  3
woladores           2                                 Scooby                 2 +  el TOR

alacabeza           3
Jordiwagen         2
Perla Negra        2 a 5 mes el

Mak i Nuri            2
Firewheels          2 + Maverick
VANdido              1

cresteo                3
eudald                 1 o 2 en principi...
Txetxo                  2 ó 3

Opa                      1
Danikraft              1 si es Dissabte, 2 si es Diumenge
Furgocoma           2
Embil                    1
Limo                     2
dofyk's                  2
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


embilhard

hola mo y compañia yo no estare seguro hasta saber un par de cosas de otros asuntos, avisare antes del 18. un saludioooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

danikraft

Nosotros no podremos venir, tenemos mudanza, pues nos cambiamos de barrio, pensamos que seria el finde del 22... en fin error de calculo... la mundanza sera sabado mañana y domingo mañana, asi que como estais a 30 minutos de casa vendre a veros un ratillo!... a disfrutar!

alacabezadel75

Cita de: MO en Enero 12, 2010, 21:12:06 pm
a mi m'es igual un que l'altre aneu anat dient-ho i si a la majoria li va be ho cambiem!!!!! :-*


pues si a los del sabado les parece igual, pasemosla al domingo, veo que va cayendo gente de la lista.

Mo que en pensas?

alacabezadel75

be si ningu diu res...  ???
estem una mica paradets  ;D

eudaldJ5

Cita de: alacabezadel75 en Enero 16, 2010, 15:30:31 pm
be si ningu diu res...  ???
estem una mica paradets  ;D


Una mica si que es veritat.
Mo podries dir com esta el tema??  es dissabte o diumenge al final??
Quanta gent esta apuntada segur??
Per mi si diumenge vindria mes gent, millor que sigui el diumenge!!

Segurament vindre, però ho asseguro demà.

MO

bon dias !!!!!!!!
A VEURE ESTAVA ESPERANT QUE LA GENT HEM DIGUES SI LI ERA IGUAL DISSABTE O DIUMENGE!!!!
així dons com que la majoria li va be diumenge dons ....amen!
a falta de alguna confirmació o canvi d'ultima hora la cosa queda així, de moment

diumenge
xolo i mo            2     
woladores           2                               
t-beo                  3
Scooby               2 +  el TOR
alacabeza           3
Jordiwagen         2
Perla Negra        2 a 5 mes el
Mak i Nuri            2
Firewheels          2 + Maverick
VANdido              1
cresteo                3
eudald                 1 o 2 en principi...
Txetxo                  2 ó 3
Opa                      1
Furgocoma           2
Embil                    1
Limo                     2
dofyk's                  2
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


alacabezadel75

MO un petó molt gran, ets un cielito jjj
ja em pensava jo que no estava cridant al desert

MAK

nosaltres no tenim gens clar, aquest disabte  m'han operat del genoll de moment estic a casa amb la pota tiesa i tinc per a tota la setmana, una vegada em treguin el vendaje i els punts veurem com estic que guanyes no falten ni que sigui pujar el diumenge.

MO

manel!!!!!!!!!
que al final la calçotada es DIUMENGE!!!
que has fet per tenir la pota ranca?
clar aixó es lo que pasa per portar-li la contraria a la nuri.jejejejej
:-* :-*
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto


Txetxo

Bé, nosaltres caiem de la llista, ja que diumenge ens va fatal pel tema distància. Mo, et truco aquesta nit.
Dit això, que vagi molt bé la calçotada.

PD: un pensament;
De 18 persones que estan pre-apuntades, 3 han dit que no vindran qualsevol dels 2 dies per diversos motius. 3 només poden venir diumenge. 12 no es manifesten, es presuposa que  estan conformes que sigui dissabte, ja que va ser la primera data que es va dir. On és la majoria?

Bé, repeteixo, disfruteu de la calçotada.

firewheels

Jo voto per dissapte i el Limo també ja que venen de Girona, diuemge tot és més complicat, perque es veurà i mejarà molt, si després d'això s'ha de conduir malament rai.... a part de que naltros diumenge possiblement tinguem dinar familiar a Vilallonga...

dofyks

Uix, perdoneu pel retard peró hem de dir que nosaltres només podem venir dissabte pk el diumenge tenim un dianr al poble!!!!!