[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Teyla

Opa...
esto viene de la fiesta de Marc... que se metieron con mi niña... y me llenaron el porta-bicis de globos....
uffff.... la vengaza es un plato que se come frio....  :( :( :( :(

Ves

opa el cumple del markintosh li varen penjar algu  :roll: una retaila de glovos a la baca.

Juanju esta noche hay partido de basquet barca contra los "laikers" cohes coches jajajajajajaja

Marckintosh que te acuestes, Stop.

Teyla pero si no tragas repites jajajajajaja.

Carlos VW

Cita de: Ves en Octubre 07, 2010, 11:23:15 am
opa el cumple del markintosh li varen penjar algu  :roll: una retaila de glovos a la baca.

Juanju esta noche hay partido de basquet barca contra los "laikers" cohes coches jajajajajajaja

Esta noche hay que liarla. Tenemos que plantearnos como objetivo salir en las noticias de la tele, rollo: "una panda de hippies melenudos siembran el caos en Montjuic impidiendo que la gente con VW nuevos puedan evacuar la zona".
Imprescindible que lo relate el Pedro Piqueras.
Un espíritu noble ensanchece al hombre más pequeño

Juanjogava

Cita de: Ves en Octubre 07, 2010, 11:23:15 am

no subo, tengo jaqueca...
que os vaya bien.

slam

Ei, hola a tots. Malauradament la T3 syncro tan guapa que m'he comprat está donant "los últimos coletazos" per a putejar-nos a el seu antic amo (i a mi), i ha decidit fer un intent "d'immolació" enviant a prendre pel sac el termostat  .malabares. Estem segurs que, en el fons, el que vol és acabar de suicidar-se "tallant-se" la junta de la culata per acabar amb el seu patiment. La tia està super deprimida. De res ha servit explicar-li que jo la tractaré molt bé i que li presentaré noves amiguetes (i amiguets) amb qui podrà compartir històries sobre bloquejadors, neumàtics, temperatures i totes aquestes coses que els hi agraden a les nostre furgos.
Però la tia no s'ho està prenent massa bé  .lengua2. L'hem hagut d'obligar i arrossegar-la amb una grua, a visitar el mecànic per a canviar-li el termostat i evitar que ella soleta es faci encara més mal. I quan ha vist la grua no vegis la que ha montat...  .loco1
Si després de canviar-li el termostat no es calma, he pensat en barrejar-li uns quants valiums amb el líquid refrigerant, i com em segueixi putejant, els hi foto directament al dipòsit de gasoil  .palmas
Doncs res, si la tingués llesta aquesta tarda pujo a presentar-vos-la aquesta nit. Però si me la donen demà, doncs haurà de ser el proper dijous.
Salutacions!

"Siempre en movimiento está el futuro" - Yoda

Carlos VW

Pos vaya sema. A ver si al final solo vamos a estar el Ves y yo, esta noche. Rollito cena romántica.  .meparto

Me ha molao eso de meterle un valium con el gasoil. Prueba a meterle un poquito de éxtasis líquido, a lo mejor la conviertes en un coche de 10 segundos...
;D  8)

Ves

slam si vols, ja que el senyor Markintosh, ja el porto de polizon, i et ve de gust coneixe la truper dels dijous, avanç de presentarli a la teva menuda, podem quedar i pujem tots tres juntes i feliços jejejejeje

slam

Cita de: Ves en Octubre 07, 2010, 17:12:49 pm
slam si vols, ja que el senyor Markintosh, ja el porto de polizon, i et ve de gust coneixe la truper dels dijous, avanç de presentarli a la teva menuda, podem quedar i pujem tots tres juntes i feliços jejejejeje

Ei Ves! merci per la invitació, però si no us importa, prefereixo pujar i fer la presentació amb la furgo, que serà lo seu.
Així també tindré temps de fer quatre coses abans d'ensenyar-la.
Salutacions!
"Siempre en movimiento está el futuro" - Yoda

sherpax3

Opa

Cita de: Ves en Octubre 07, 2010, 17:12:49 pm

Y yo queeeeee?!?!?!?!
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Ves

quatrel

Jo faré un subeybaja, que estic trencat, demà començo molt aviat i encara tinc coses per fer. Sobre quina hora pujeu?
no por mucho tempranear amanece más madrugo

Opa

Cita de: quatrel en Octubre 07, 2010, 20:58:23 pm
Jo faré un subeybaja, que estic trencat, demà començo molt aviat i encara tinc coses per fer. Sobre quina hora pujeu?

Jo surto ara!
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Carlos VW

Tal como comenté, dejo aquí el link de la web esta donde hay bastante información sobre las T3 Westfalia:

http://www.westfaliat3.info/

Y aquí la sección donde se explica lo que es Westfalia Mosaik.

http://www.westfaliat3.info/html/westfalia_mosaik_self_install.html

markintosh

muchas gracias Carlos, ya tengo sitio para cotillear todo el finde  ;). Como terminasteis?

Gracias Esteban por el libro y por hacer de taxista  :)