[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Juanjogava

Cita de: RAMOVIL en Agosto 23, 2010, 06:36:32 am
  Ola de nuevo, ya estamos en casa despues de algo mas de 6000km, y si no cambia nada espero subir el Jueves, intentare no ser muy pesado a la hora de contar mis batallitas por Marruecos, por cierto espero regresar en dos años, si alguien se quiere ir preparando je je je.

Ramovil? bonito nick... me recuerda a uno que venia por montjuic antes con una furgo que sonaba como el camion de la basura.
bienvenido al foro! vente el jueves, te acojeremos con cariño xD eso si, trae comida  :P
un abrazo company.

markintosh

SAludos a todos desde ni se donde del Pirineo Navarro, joder, estoy reventado de furgo y de calor. En SOria pasamos de dormir con edredon y dos mantas a morirnos de calor por unas carreteras infernales de camino a Logroño, en el que ni paramos de la calorá que hacía

Si una cosa he sacado en claro, es que no vuelvo a viajar de vacaciones en agosto, joer que locura.

Os cuento dentro de dos jueves. Besitos a todooooooooos

Sidru

Ei, Teyla! Vas fer aquella sortida? Molts mosquits? Jo he anat al Taga el cap de setmana i estava infestat!!! El Nil no pujarà, dijous, però jo procuraré de fer-ho i potser portaré un amic... Si no penso en la son que tindré l'endemà, que jo ja he començat a currar  .loco1

Apa-li!

Cita de: Teyla en Agosto 23, 2010, 01:04:25 am
HOLAAAAAAAAAAAAAAAA....  ??? HAY ALGUIEN ??

je je je una semana que no puedo subir y no va nadie.... ASI ME GUSTA !!!
Ni que fuera la unica que estuviese de vacaciones  .risas
vamos vamos vamos que aun me queda una semana de VACACIONES....

¿supongo que este jueves no me dejareis sola y abandonada en esa esplanada? yo, una chica "joven" y "timida" sola en medio de Barcelona....  y dandole croquetas a las palomas.... ¿?¿?¿?

Sidru... digue-li al Nil que si ve, tindrà bombons (encara que siguin del Mercadona... je je je)
ehhh... he visto algo d'streep poker ?? cuando ?? donde ?? me apunto... je je je ya era hora que hubiese algo de vicio en la KDD del jueves....

petonets a tot/totes...

Sidru

Ei, Marc! Quanta raó que tens! Jo vaig passar per Narbonne de camí cap a Carcassonne i feia 35º Una calor insuportable. Vaig parar a Narbonne Accessoires el temps just d'estirar les cames i veure què tenien i vaig tocar el dos volant! A Carcassonne primer i a Foix uns dies més tard ja va ser diferent: calor, però suportable. Això sí, tot a petar de gent. L'agost és el pitjor mes per viatjar. Saluduuuuuus!

Cita de: markintosh en Agosto 23, 2010, 16:57:37 pm
SAludos a todos desde ni se donde del Pirineo Navarro, joder, estoy reventado de furgo y de calor. En SOria pasamos de dormir con edredon y dos mantas a morirnos de calor por unas carreteras infernales de camino a Logroño, en el que ni paramos de la calorá que hacía

Si una cosa he sacado en claro, es que no vuelvo a viajar de vacaciones en agosto, joer que locura.

Teyla

Cita de: markintosh en Agosto 23, 2010, 16:57:37 pm

Marc...
2 jueves  .confuso2
deja de hacer el tonto por la carretera y de darle "calentones" a tu T3 !!! y ponte a la cocina a practicar con las MIS croquetas de tofu  .baba

Sidru...
em sembla que de mosquits i calor n'hi ha per tot arreu... aquest matí a Alella ens han "acribillat" els mosquits tigres.... una ja no pot ni estar tranquila a la piscina  :-[

ens veiem dijous

delarco

He vueltooooooooooooooo!!!! Estic per Barna aquesta setmana... aviam si em trobo que vaig arribar ahir a les mil de la nit i estic al curro ja :S i m'ho monto per pujar dijous amb la Gemma que ha vingut de Madrid :p

INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0

Juanjogava

asi me gusta que vayais volviendo!
por cierto.. os he dicho que el sabado me voy a los alpes?  .lengua2 .lengua2

delarco

A los alpes al final!!! Que mamon!!! jajajajajajaja yo el jueves después de montjuic ya veré para donde tiro :p

sherpax3

Cita de: juanjogava en Agosto 24, 2010, 13:50:46 pm

KE KABR?¿?%&()?¿!!!

Sidru

Dani Alpes no és un jugador del Barça?  .palmas

Tens raó, Sherpa, KKBRN!!!

Cita de: juanjogava en Agosto 24, 2010, 13:50:46 pm

Sidru

Segurament dijous vinent (el de la setmana vinent, vull dir), pujaré a la Muntanya Màgica amb la prole... si no plou ni passa res... Demà passat hi aniré amb un amic a qui li fan gràcies les furgos però que no se'n pot (vol?) comprar cap de moment. Els que teniu T3 l'heu d'enredar: estar enamorat d'una Syncro amb motor Porsche que té a la venda el de Wolfwagen...

Cita de: sherpax3 en Agosto 20, 2010, 18:02:01 pm
Com que no va respondre ningú i va ploure jo tampoc vaig pujar. A veure si la setmana que vé. Més endavant començaran el "cole" i ja no podrà ser.

Salut!

Sidru

Delarco, a veure si coincidim d'una vegada, estic tip de beure cervesa tot sol... Em miren malament i tot, la penya!!  ;D

Cita de: delarco en Agosto 24, 2010, 10:05:15 am
He vueltooooooooooooooo!!!! Estic per Barna aquesta setmana... aviam si em trobo que vaig arribar ahir a les mil de la nit i estic al curro ja :S i m'ho monto per pujar dijous amb la Gemma que ha vingut de Madrid :p

delarco

Jo es que ja he deixat l'alcohol... algú l'ha vist? vaig desesperat per trobar-lo  .meparto .meparto .meparto .meparto

Juanjogava

Teyla

Juanjo.... q no te enteras !!!!!!!!!  .panico esto de irte de vacaciones te sienta mal.... mas vale que te quedes trabajando  ;D
por lo que he visto, en principio, venimos Delarco (con Gema), Sidru (con amigo), Ramovil y yo ... y supongo que Sherpa vendra a deleitarnos con su presencia... no?..
por cierto, acuerdate de traer las fotos de Ordesa, ok?
petonets