[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

demon

como siempre mmmmm .baba las pechugas de la opa sin comentarios
algunos se an quedado sin comer pechugis por que an decidido traerse las suyas de casa
.meparto .meparto

la furgo esta de luji fire
Este mundo es el camino para el otro q es posada sin pesar; mas cumple tener buen tino para andar esta jornada sin errar. partimos cuando nacemos andamos mientras vivimos y llegamos al tiempo que fallecemos .

firewheels

Joder que frikkies que sois  .meparto No me dais tiempo ni a llegar a casa  .loco2 Estoy contento de que os guste, a ver si soborno a Markintosh i me puedo quedar con la furgo .meparto

Opa

Vandido, ya empiezo a estar cansada de que cada semana vengas con una "amiguita" nueva, todo tiene un límite y a mi se me está acabando la paciencia.   .nono
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Xavitek

Cita de: Opa en Noviembre 21, 2009, 01:16:07 am
Vandido, ya empiezo a estar cansada de que cada semana vengas con una "amiguita" nueva, todo tiene un límite y a mi se me está acabando la paciencia.   .nono

Vandido...., presentame a esas amiguitas si te sobra alguna.....jeje.
Opa......, tengo que subir urgentemente o me quedaré sin pechugass..., ya subiré mis albondigas que empiezan a apetecer..., un abrazo guapa !!

BIHAR LARTE BONAPARTE !!

RAMOVIL

Xavi, ja es hora de veuret per la montanyeta, que al final no recordaras el cami.
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

VANdido

:-X... .lengua2 .lengua2...

Cita de: RAMOVIL en Noviembre 21, 2009, 03:19:46 am
   Xavi, ja es hora de veuret per la montanyeta, que al final no recordaras el cami.

eso eso..ni de mi..... :-*
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

demon

Cita de: Opa en Noviembre 21, 2009, 01:16:07 am

.meparto .meparto .meparto
Este mundo es el camino para el otro q es posada sin pesar; mas cumple tener buen tino para andar esta jornada sin errar. partimos cuando nacemos andamos mientras vivimos y llegamos al tiempo que fallecemos .

Xavitek

Cita de: RAMOVIL en Noviembre 21, 2009, 03:19:46 am

Trankils que ara porto al Hippi ese que em troba els carrers al mapa !!

Vandido tontoooo, jo no m'oblido de tuuuuu...., ni de lo be que et queda el neopre...., jajaja !
Salut guapos !!, ja prontet ens veurem !!

BIHAR LARTE BONAPARTE !!

Opa

Cita de: Xavitek en Noviembre 21, 2009, 02:46:25 am
Vandido...., presentame a esas amiguitas si te sobra alguna.....jeje.
Opa......, tengo que subir urgentemente o me quedaré sin pechugass..., ya subiré mis albondigas que empiezan a apetecer..., un abrazo guapa !!

Sube pronto, que se te echa de menos.
:-*

Secta T3era
RID

Xavitek

BIHAR LARTE BONAPARTE !!

eudaldJ5

xavitech... tio avisa si pujes, que jo no sempre pujo!!! i tambe et tinc ganes..jejej

per cert que tal si fem una calçotada...res es per dir algú típic... nose si fem foc a Montjuïc passaria alguna cosa??? jajajaja...

Ves

depen si portes suficients calçots per la urba no crec que passi res  .meparto .meparto

firewheels

Gente, como el viernes tengo que madrugar mucho para ir a la Campana este jueves me quedo a dormir en Bcn osea que subiré a Montjuich si encuentro a alguien que luego me acerque a Sagrada Familia  :P Para subirme ya se ofreció mi amiguito Ves, aunque intentaré colarme en la furgo de alguien que venga de Sant Celoni  ;D

lavall

Cita de: eudaldJ5 en Noviembre 25, 2009, 03:48:48 am
xavitech... tio avisa si pujes, que jo no sempre pujo!!! i tambe et tinc ganes..jejej
per cert que tal si fem una calçotada...res es per dir algú típic... nose si fem foc a Montjuïc passaria alguna cosa??? jajajaja...

tu estàs lelu o què??? ¬¬'
Perquè no fem un pessebre vivent?! jajajajajaja
Eudald, tu de rei ros, en ramon de rei blanc i en vandit de nen jesús!
mmmmmm.. la resta de papers no els tinc gaire clars, perquè clar, ens falta una verge i un àngel asexual...
per aquests papers manquen aspirants, igual que pel de rei negre, però el de caganer, n'hi ha uns quants que se'l disputen...
pel tema dels camells dels reis, podriem intentar contactar amb els del llençol blanc, perquè tots dos allí sota fan les dues jepes del camell, dromedari o el que sigui!
... hi seguiré pensant.. jo faré de pastoreta afiliada a l'associació de pagesos i a alguna associació feminista radical per fer teràpia de xoc a la verge, que als temps que vivim, cal posar-la al dia, la pobra!

mmmmm... vaig a estudiar... (com es nota que demà tinc exàmen...!)
Fins la properaaaa!

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Opa

Cita de: lavall en Noviembre 25, 2009, 05:53:55 am
tu estàs lelu o què??? ¬¬'
Perquè no fem un pessebre vivent?! jajajajajaja
Eudald, tu de rei ros, en ramon de rei blanc i en vandit de nen jesús!
mmmmmm.. la resta de papers no els tinc gaire clars, perquè clar, ens falta una verge i un àngel asexual...
per aquests papers manquen aspirants, igual que pel de rei negre, però el de caganer, n'hi ha uns quants que se'l disputen...
pel tema dels camells dels reis, podriem intentar contactar amb els del llençol blanc, perquè tots dos allí sota fan les dues jepes del camell, dromedari o el que sigui!
... hi seguiré pensant.. jo faré de pastoreta afiliada a l'associació de pagesos i a alguna associació feminista radical per fer teràpia de xoc a la verge, que als temps que vivim, cal posar-la al dia, la pobra!

mmmmm... vaig a estudiar... (com es nota que demà tinc exàmen...!)
Fins la properaaaa!

Jo de Verge no colo?

Secta T3era
RID