[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

danikraft

Yo mañana sigo sin subir... la mudanza me mataaaaa...... .lengua2 espero veros prontooooooo!!!!!!

Dau i Fitxa

dani! no et pots perdre la superpresentació de demá!!!!! si tot surt com ha de sortir (ja estic ensenyant al Dau i la Fitxa a creuar els dits) Aramys pujará amb... amb....  :-X

Espero veure-hos a tots demá... wue os ensenyaré les meves ferides de guerra....

Pepi guapa!!!!  ;)

triple 8

que ta passat tia que mespantes,jo no podre pujar que acabo de kurrar a les deu i quan pujo ya cvasi totom marxa aviat,ja posareu algunes fotos de lo que puji aramys.
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Dau i Fitxa

que ahir em va atacar un gat!!! maaligno .joder

gent! teniu plans per divendres a la nit??? una mica de culturilla?? el meu papa inagura una exposició al museu erotic de barcelona (jajajajajja ja se qué esteu pensant mentes calenturientas!!! nooooo el meu papa pinta cuadros... nooooo amb les mans!!! que teniu la ment bruta!!! jajajajajjaja)

pollo

Yo mañana subo, por fin. Viva la gripe .palmas .palmas Es en el mismo sitio de siempre??

Aramys

..dema ja veurem senyors...hem de cuidar la nostra amiga Mireia que esta pasant un moment dolent i dema no se si podrem enllestir-ho tot per anar a buscar la pasta i anar a buscar la furgo...si puc pujare amb  :-X si no el dijous seguent nois...

Ves

cony pude que passare, per cert lo del partit ho he sentit per la radio, ho sento nois per l'ensurt jo tambe estaba patin  ;D

Opa

Cita de: Aramys en Febrero 04, 2009, 21:50:13 pm
..dema ja veurem senyors...hem de cuidar la nostra amiga Mireia que esta pasant un moment dolent i dema no se si podrem enllestir-ho tot per anar a buscar la pasta i anar a buscar la furgo...si puc pujare amb  :-X si no el dijous seguent nois...

Molta sort.
Esperem noticies.
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Ves

danikraft

u-416

Está lloviendo en Bcn.
¿Se sube a la montañita esta noche?
no me gusta que me miren de reojo.

Chevere

..dema ja veurem senyors...hem de cuidar la nostra amiga Mireia que esta pasant un moment dolent

un abrazo desde el vallés Mire.

BOXER57

U-416 nosotros si no llueve si que subiremos y si lloeve siempre nos quedara el bocata de gran via dos. En la primera hoja del ilo tienes la direccion exacta de donde quedamos en monjuic.

Chevere

termino de llover se limpio la atmosferrr   ;D

Boxer57 tú pa Montjuich por si necesito esa eslinga.. .meparto

Fins després yeahhhhh !!!!!!

u-416

Cita de: BOXER57 en Febrero 05, 2009, 17:28:53 pm
U-416 En la primera hoja del ilo tienes la direccion exacta de donde quedamos en monjuic.

Gracias Ricard.
No se si sabré llegar.    .meparto
no me gusta que me miren de reojo.