[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ves

markintosh

Com sempre.... GENIAL. No tincs paraules. Gracies a tots i a totes per la companyia. Un plaer retrobar-vos ... mmm (¿està be escrit?)  ;D

ferbotten

Si, ahir va estar super be, moltes furgos, poc fred, molt tiberi i gent genial!!!!
Ens veiem el dijous vinent!!!

Salut!

Dau i Fitxa

Gran nit, si senyor!!!!
Moltes cares noves (en busca de calendaris....) i els que es van presentar, molt macos tots!!! No feia gents de fret.

Dan, menos mal que tornes a estar on-line, et trovabem a faltar!!!
Hoss: et prometo que dijous que bé pujo les samarretes, perdona'm!!!
Desaforo: un plaer tio, ja saps... fes-li un ull de tant en quant a la meva nena...

Mil petonasos a tots!!!!!

HoSs

Dauifitxa: no et preocupis, em sap greu per tú que he sigut un parres i fins ara no m'enrecordat d'elles.
http://es.vallnord.com/club_2x1_soloski.asp

Desaforo: Moltes gràcies pels termòmetres!

May the force be with you.

Dau i Fitxa

Cita de: HoSs en Enero 30, 2009, 13:25:38 pm
Dauifitxa: no et preocupis, em sap greu per tú que he sigut un parres i fins ara no m'enrecordat d'elles.
http://es.vallnord.com/club_2x1_soloski.asp

amb aquest enllaç m'estas proposant algo???  .meparto .meparto

dvd8d8

Enero 30, 2009, 13:44:37 pm #4836 Ultima modificación: Enero 30, 2009, 13:45:39 pm por dvd8d8
Ostras!!!

Lo de ayer fue una KDDA en toda regla, no??

Cuanta furgo!!! Cuanta gent maca!!!! Molta gent nova!!! Muchos nick's que ja no me acuerdo... pero vuestras furgos y vuestras cara no se me olvidan...

Un abrazo a todos, y esperamos reencontrar-nos pronto!!!

.palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas

P.D. Pedazo tortillón!!! por lo menos 10 cm. de grosor,, No?? era tuya no Pintor!!!!  Un crack!!!
Pintor: te he pasado aquello otra vez.... si no lo recibes me das un toque... Ok?

HoSs

jajaj se m'ha colat el link.
Però no estaria malament un forfait per vosaltres i l'altre per la furgo a veure com sincroneja per la neu XD
May the force be with you.

Chevere

.palmas .palmas .palmas
pos no digo más....ayer sin comentarios, bueno siiii
ole ole ssyncronettt

ASI...PEDIR POR FA.. YA SE.. PERO ESCRIBIR EN CASTELLANO por fa, HAY PERSONAS QUE ME PIDEN TRADUCCION..JO DE JO..NO HACE FALTA QUE PIDAN NA, LO HACEMOS ENCANTADOS... .ereselmejor (aunque no sean de catalunya)

buen findeee familyy!!!

alacabezadel75

Enero 30, 2009, 16:09:08 pm #4839 Ultima modificación: Enero 30, 2009, 16:11:15 pm por alacabezadel75
Cita de: ferbotten en Enero 30, 2009, 12:16:37 pm
Si, ahir va estar super be, moltes furgos, poc fred, molt tiberi i gent genial!!!!
Ens veiem el dijous vinent!!!

Salut!

Bones tardes,  cuando es lo de la vespa resistencia? ya queda poco no?
Cita de: Dau i Fitxa en Enero 30, 2009, 13:17:43 pm

Dan, menos mal que tornes a estar on-line, et trovabem a faltar!!!

no lo digas mucho que se lo cree,   .meparto

Me quedé sin ver esa nueva SSyncronet, ahhhgggg que rábia

tosko

Hola a todos. Alguien sabe el nick de la parejita con una T3 amarilla joker-westfalia de faros cuadrados con un 1.6d que fueron los últimos en marcharse?

pintor

bueno,bueno..nosotros ya estaos en casa .meparto .meparto jo k tajada...un placer conocer caras nuevas.. ;D

dvd8d8..muchas cracias ya lo e recibido.. .ereselmejor

saludos para todos

subiyama

molt bones!!!

un plaer conèixer tanta gent, de fet no m´enrecordo ni de la meitat :roll:, és que era molt fosc ;)

em va sorpendre al arribar veure tanta furgo.... ens van agafar ganes de quedar-nos a fer una sobadeta allà mateix.

Per les properes quan tinguem una mica més de confi ja posarem el nas dins de les vostres furgos, que som molt xafarders!

ens veiem!
proverbio touareg:
"Vosotros tenéis los relojes, pero nosotros tenemos el tiempo"

eudaldJ5

Cita de: subiyama en Enero 30, 2009, 18:20:12 pm
molt bones!!!

un plaer conèixer tanta gent, de fet no m´enrecordo ni de la meitat :roll:, és que era molt fosc ;)

em va sorpendre al arribar veure tanta furgo.... ens van agafar ganes de quedar-nos a fer una sobadeta allà mateix.

Per les properes quan tinguem una mica més de confi ja posarem el nas dins de les vostres furgos, que som molt xafarders!

ens veiem!

Ei tio!!! jo quant marxava et vaig veure passar, et vaig mig seguir, esque no anaves en la direcció correcta. Peró no vaig ser.hi a temps.

Esque vaig pujar amb l cotxe, perquè vaig anar a l'auditori.

Res que no ho havia vist l fil que pujaves. vas poder coneixen en MAK (manel), el de la nugget??

ferbotten

Cita de: Dau i Fitxa en Enero 30, 2009, 13:30:58 pm
amb aquest enllaç m'estas proposant algo???  .meparto .meparto

Nosaltres ens apuntem!!!

Ja tenim el localitzador del 2 x 1... 

Proposem una KDD??   .malabares .loco2