[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

VWoladores

Tranqui Víctor, jo porto la meva, ja els l'ensenyaré si no hi ets... i els diré que li falta el sostre...

Em sembla per això, que haurem de posar la calefa estàtica...

Apa fins al vespre!!!

X

Ves

tranquil el sostre tambe els i baig ensenya jejejejejejeje nen a una dama no se li pot negar mai el pas :P

T-Beo

Hola POR FIN ME ESTRENO!!
EMANCIPACIÓN
Soy Germen (el de la Bea y el Biel)
No sé si podremos subir esta noche, que tenemos muchas ganas: el caso es que tenemos compromisos que acaban un poco tarde, y con el nene...
Ya hace días que no nos vemos y hoy es un buen día de FRÍO Y T.V.!! ah! y calendarios .palmas

Bueno desde ya habrá que contar con "T-Beo" .lengua2
No por mucho amanecer me levanto más temprano

VWoladores

Cita de: T-Beo en Enero 22, 2009, 10:22:55 am
EMANCIPACIÓN
No sé si podremos subir esta noche, que tenemos muchas ganas: el caso es que tenemos compromisos que acaban un poco tarde, y con el nene...
Ya hace días que no nos vemos y hoy es un buen día de FRÍO Y T.V.!! ah! y calendarios .palmas

Bueno desde ya habrá que contar con "T-Beo"

.palmas .palmas .palmas

danikraft

:o Ohhhh my god!!!! Germen ya era hora, empezabamos a pensaaaar que eras un "calçacesssss"""" jajajajajajajaaj, me alegro de leerte! nos vemos ya!

coLL0ons!

doncs nosaltres segurament vindrem per segona vegada!! si arribem clar... qe ara estem a Sort!
ta luegu doncs!!!!
salut  ;)

origuli

a sort!!! ostres tu, jo hi vaig dormir el dilluns.. a on sou??? que bo... tinc colegues per alli!!!
salut

ens veiem avui doncs...

ahh si el pintor no baixa es pk no vol que podria fer-ho amb mi eh!!!  .lengua2 jejeje
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desaforo

Hola...

Quanta gent per primera vegada puja avui???

Salut

coLL0ons!

Cita de: origuli en Enero 22, 2009, 12:28:02 pm
a sort!!! ostres tu, jo hi vaig dormir el dilluns.. a on sou??? que bo... tinc colegues per alli!!!
salut

ens veiem avui doncs...

ahh si el pintor no baixa es pk no vol que podria fer-ho amb mi eh!!!  .lengua2 jejeje

osti tuuu!!! kina llastima no habernos trobat! jo tinc un amic qe viu aqui des de fa 6 anys, i hem aprofitat visitar-lo i anar a esquiar!! jeje
fins despres! salut  ;)

skolani

venga gente a disfrutar de la nit amb la super reporteras que jo avui no puc pujar la feina me llama jajjajajaa.
Desaforo a disfrutar el 1 dia que a aqui adalt s'ajunta gent de puta mare ;) ;)
Nos las vemos!!!! .loco2

Ves

skolani

Cita de: Ves en Enero 22, 2009, 09:29:56 am
vaja quina pua jo no puc estar molta estona pero bueno ja van veure la meva furgo l'altre dia avui podran veure la embarasada jejejejejejejeje

.lengua2 .lengua2  .meparto .meparto

alacabezadel75

Cita de: cresteo en Enero 21, 2009, 21:26:13 pm
ostis Olaf, quina preciositat!! .baba .ereselmejor
no fotis que vindra la tele! hauré de rentar la furgo... ;D
Aramys com no em deixis croquetes et pelo... .lengua2

Olaf molt maca la moto i la restauració, a ver si algun día tambien podemos oirla y olerla

si puedo subir me llevaré también alguna croquetas, Ferrán no et preocupis jjj

alacabezadel75

Cita de: T-Beo en Enero 22, 2009, 10:22:55 am
EMANCIPACIÓN

Bueno desde ya habrá que contar con "T-Beo"

.ereselmejor .ereselmejor

MO

pues visti lo visto , i teniendo encuenta que la mitad de la TSV
va estar en montjuic.... si los horarios lavorales son behementes nos vemos esta noche
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto