[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ves

Nanus la bitxa esta dijous amb nosaltres, al final contra pronostic es queda la linia verda lima, valoracio parenta i menda no es el que teniam en ment pero es diferent i aixo m'agrada, sempre estic a temps de treurela jejejejeje.

No puc dormir estic nervios, com un nen la nit de reis, on ses vist aixó. .panico .yupiii .macarra

firewheels

.meparto Que bé, ja tinc ganes de veurela!!! Per Suissa varem fer amistat amb uns alemanys que en duien una d'iguala i queda guapísima  ;D

triple 8

enhorabona ves,aquet dijous la mojarem de cava,salut i per moltissims km.
laura per moltes montañes que pujim les t3 em kedo amb la meva blanqueta. ;)
ens veiem dijous si tot va be.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Ves

hey penya, espero que hem feu el "passillo" iluminan la furgo jejejejejejeje

que tinc que fer el reportatge el dilluns per presentarla al foro .yupiii  .yupiii

Chevere

Ves enhorabuenaaaaa, bien bien biennnn

Pasillo no se  .meparto, chévere su primer día en la montaña salio
con más peso k llego  .palmas brutallllll
y contigo a lo mejor pasa lo mismo  .meparto

Ei Laura el vídeo xulooo, realmente una T3  .baba y encima syncro..
pert cert tens un e-mail, cmo la peli...mira el correo florrrrrrrrrrr

Fins demaaa

Dau i Fitxa

ay Ves.... que no sé jo si pujaria la furgo... que aquest frikies estan tronats!!! jajajajjajajaja ja pensarem la manera d'estrenar-la... jejeje

va, poso un altre video... pels de les t4 i t5 que no vareu saber la t que habieu d'agafar... dels erros s'apren nois... per la propera segur que ho teniu mes clar....

i pels que ja tenim t3... que mes podem demanar?

http://es.youtube.com/watch?v=fIii6Mo2fso&feature=related

Un petoneeeet Fins demaaaaaa

Chevere

Cita de: Ves en Noviembre 12, 2008, 13:20:42 pm
COMORRRRRRRRRRR .confuso2

.meparto .meparto
Ehhhh al menos tú estas avisado, a mi ni eso
los frikies son como son, y que no cambien..fué la ostia!!!!!!

cresteo

ja estem preparant les llaunes per lligar-le al darrere!!! .meparto
l'espuma d'afaitar per pintarrajar tota la furgo...eh que sigui espuma, que l'ultima vegada ens vam equivocar i la vam pintar amb esmalt jojojo!!! .panico
nous oblideu del cartell de: SE VENDE BARATA

Ves

BUENO  .suda hummmm estigueu a tents pq vista les coses que li podeu fer tingueu preparades les  .fotografo pq passare cagant llets i de lluny jejejejejejeje.

skolani

Quina rabia jo no puc pujar aquest dijous :-[ :-[ !!! Em guardare uns benjamines pel proxim dijous jejejej .borrachos

origuli

Cita de: Ves en Noviembre 12, 2008, 16:39:19 pm
BUENO  .suda hummmm estigueu a tents pq vista les coses que li podeu fer tingueu preparades les  .fotografo pq passare cagant llets i de lluny jejejejejejeje.

cagant llets amb una fourmotion de 170CV??? jejeje, po si t'has comprat un tractor!!!  .meparto amb la teva com a molt molt passaras a 15-20km/h!!! jajaja, vaia maquinota t'has comprat..ja pots anar alerta ja...

avere si el pintor no es fa caqueta a sobre i s'anima a baixar dema!! com pinta le temps (a l'oli o amb aquareles!! ufff que fatal estic!!!)
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chevere

avere si el pintor no es fa caqueta a sobre i s'anima a baixar dema!! com pinta le temps (a l'oli o amb aquareles!! ufff que fatal estic!!!)

.meparto .meparto .meparto

nous oblideu del cartell de: SE VENDE BARATA 
ala ale ali  .palmas

BOXER57

Bueno gent habiam si pujem molta gent que ultimament us rajeu tot deu. .meparto .cocinando
penseu que am quedo sensa veura el casador de volets. . .microondas

skolani

Cita de: danikraft en Noviembre 11, 2008, 13:26:53 pm
Yo este jueves estrá por allí, pero para ver el cocierto de Sigur Rós en el st Jordi!!!!!! a ver si puedo bajar a veros a la explanada!!!

Ei jo tinc una entrada d'un colega que no pot anar i l'hi sobre si algu vol anar que em digui algo. 679852532