[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ves

jejejejejejejeje quien se pica kiwiscome jajajajajajajajaja .meparto

Ves

opa ensenyali al manetes aquest link, i sergi, vandido, flamenca, chevere tambe podeu xafardejar

http://es.youtube.com/watch?v=E5ln_uZ5HFk

i el que la te en el foro es aquest http://www.furgovw.org/index.php?topic=18295.0

skolani

Octubre 31, 2008, 12:43:34 pm #4157 Ultima modificación: Octubre 31, 2008, 13:56:05 pm por skolani
Bon dia a tots!!!
Ves ho sento que t'has llevat molt d'hora. Jo m'hacabo de llevar, es lo que tiene estar el el paro. jejejejeje.( que cabron que soc) .lengua2
Ahir nit gelada pero un ambiente de p... .palmas  Tinc el coll .confiebre tanto frio!!!  Vandido que no sigui res lo del diposit. Opa tindra que venir el Jordi amb algun d'aquest camions aplanar el terreno jajajaja.
La coca de Veduras Brutal!!!!! i el pastis de xocolata... que mes puc dir que no hagin dit bunissim!!! Va triumfar mes el seient estraible que la meva truita .cocinando
Bueno haber si el si el dijous no plou i podem repetir. Si de cas avisant jajaja.

flamenka

Cita de: skolani en Octubre 31, 2008, 12:43:34 pm
Bon dia a tots!!!
Ves ho sento que t'has llevat molt d'hora. Jo m'hacabo de llevar, es lo que tiene estar el el paro. jejejejeje.( que cabron que soc) .lengua2
Ahir nit gelada pero un ambiente de p... .palmas  Tinc el coll .confiebre tanto frio!!!  Vandido que no sigui res lo del diposit. Opa tindra que venir el Jordi amb algun d'aquest camions aplanar el terreno jajajaja.
La coca de Veduras Brutal!!!!! i el pastis de xocota que mes puc dir que no hagin dit bunissim!!! Va triumfar mes el seient estraible que la meva truita .cocinando
Bueno haber si el si el dijous no plou i podem repetir. Si de cas avisant jajaja.

Q VIEN VIVES EEEE  pos jo currando i desperta desde las 7 ademes me trobu super malament enga petons
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

Dau i Fitxa

ais nenes!!! perdonadme!!!  .ereselmejor .ereselmejor

Ayer por la mañana ya noté un poco de dañito en la espalda... y al coger a un pastor alemán... a la mierda! tengo una contractura del 15 en la escápula derecha...

.. i que collons faig parlant en castellá???!?!?!

Quina enveja feu!!!

Opa carinyet!!! que em sap molt de greu... jo volía tastar la coca!!!!!  .llorando per cert, a veure si em poso aquesta tarda... quie he d'acabar lo de les samarretes, ets una secre estupenda!!! si no fos per tú, no m'hagues sortit!! te debo... te debo... te debo lo que quieras!!! pide por esa boquita!!

Flamenky, maka!!! merci, ja estic milloreta, ets un solete. Que fas al afinal qaquest cap de setmana?

A la resta!! que ahir vaig pensar molt en vosaltres!!! ens veiem dijous que bé!!!

Ves... que tal la birria de T5 nova?? un petonet maku!!!

VANdido

Cita de: skolani en Octubre 31, 2008, 12:43:34 pm
Bon dia a tots!!!
Ves ho sento que t'has llevat molt d'hora. Jo m'hacabo de llevar, es lo que tiene estar el el paro. jejejejeje.( que cabron que soc)
Ahir nit gelada pero un ambiente de p... .palmas  Tinc el coll .confiebre tanto frio!!!  Vandido que no sigui res lo del diposit. Opa tindra que venir el Jordi amb algun d'aquest camions aplanar el terreno jajajaja.
La coca de Veduras Brutal!!!!! i el pastis de xocolata... que mes puc dir que no hagin dit bunissim!!! Va triumfar mes el seient estraible que la meva truita

ya lo he solucionado con patex de ese, mañana veremos a ver... :-\.

como siempre genial   .ereselmejor
Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Opa

Laura guapisima, cuidate mucho que espalda solo tenemos una y tiene que durar toda la vida.

No te preocupes, este jueves les volvemos ha hacer comer coca de verduras a todos  .meparto

:-* :-*
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Ves

HEY ESA PENYITA, bon dia a tothom, el divendres vaig firmar el permis de matriculació  .palmas avui fare la transferencia de la pasta  .lengua2 enprincipi pel proxim dijous ja la tindre, aquest dificil, ja magradaria, pero repassant les coses els resulta que la furgo arribara amb la el colora gris offroad amb la ralla blava encomptes de verda lima .joder per lo tant els vaig dir que no la volia, que es fotesin la ralla al cul, aleshores el comercial va dir que tranquil que hem treien la blava i em col·locaven la verda pero que pude tardaria 1 dia mes a entregarmela, en fi que no podia ser tot tan facil.

Dau i Fitxa

Cita de: Ves en Noviembre 03, 2008, 10:38:51 am
resulta que la furgo arribara amb la el colora gris offroad amb la ralla blava encomptes de verda lima   per lo tant els vaig dir que no la volia, que es fotesin la ralla al cul, aleshores el comercial va dir que tranquil que hem treien la blava i em col·locaven la verda pero que pude tardaria 1 dia mes a entregarmela, en fi que no podia ser tot tan facil.

.meparto cuesta una semana cambiar un vinilo srs de vlkswagen?? supusso que necesitarán tres mecánics, dos ingeniers, 4 disenyadors gráfics, dos comercials, una ajudant de fotografía, cinc informátics y UN PARELl DE COLLONS!!!!  .loco2 AMOSHOMBREPORDIOSYA!!!

Sort ves!!! ens veiem dijous!!!

Opa: Merci!! estaré a primera hora para no quedarme sin tu coca vegeta!!!  :-*

Ves

hem van dir com amolt en 8 dies tenia matriculada la furgo i pegates canviades, havere si ho alleugeren una mica mes, per cert has descuidat mencionar la secretaria per gestionar les coses, la mara quels va parir, es una raro pq hem va comentar que un cop arriva la furgo estan entre 1 i dos dies rentant i posantla apunt, al que jo vaig contestar que passa que el transportista sa fotut una siesta dintre?? pq macho un vehicle que surt de fabrica que el tinguin que rentar i possar a punt no ho entenc.... unes rises i tranquil que la cosa intentarem alleugerirla, ja veurem havere si havans del dijous la tenen ells i me la deixen veure que tinc unes ganessssss .loco1

firewheels

Paciencia home, que ja falta poc, diuen que lo bò es fà esperar  ;D

skolani

Noviembre 03, 2008, 18:02:09 pm #4166 Ultima modificación: Noviembre 03, 2008, 22:39:32 pm por skolani
Nosaltres tambe tenim ganes de veurela!!! Paciencia que es la mare de la ciencia!!! jajajajja .malabares .malabares

BOXER57

Gent habiam si us animeu i aquet dijous puja molta gent  .meparto Triple si estas perqui manifestat.

flamenka

eyyy ves animos y paciencia jejej
jo aquet dijous no pujare dema a la nit pillo el autocar caminito a san sebastiannn :roll: uueeee .palmas .palmas
quines ganetessss
family ja ens boremo ptons
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

Ves

1-Be doncs que disfrutis força pero segura heee, qu esino ja saps que passa sino que mo diguin ami jejejejejejeje.

2-paciencia un en te i bastanta pero les cagades aquestes despres d'haver parlat 5000 vegades doncs no es gaire comprensiple

3-aquest dijous pujare amb furgo ho amb bici pero pujare, que el cotxe esta al mecanic grgr .lengua2