[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

duee

Correcte ... a mi hem va millor també es que tinc colegues que començen a marxar d'erasmus i birres amun birres avall i un no pot amb tot aquest estressss jejejej dons ho deixem per d'aqui 7 dies ???

wapos qu sou uns wapos !!!

Wiwi

Septiembre 18, 2008, 12:34:25 pm #856 Ultima modificación: Septiembre 18, 2008, 13:14:01 pm por Wiwi
Hola gironins!!!

Ja sabeu que tinc una gran adicció...i la vull compartir amb vosaltres perquè el proper dia 27 serà fantàstic!!!!
Dins del 8è Festival de Jazz de Girona hi ha organitzat un dia SWING  .palmas, és a dir ple de ballades amb orquestra i amb música enllaunada. Veureu a la gent ballant Lindy Hop, que és aquest vici que em té robada l'ànima...

El programa de "ballades" és:

11.30 Ballada al Parc del Migdia
18.30 Ballada a la Rambla amb la Sitjazz Band
22.00 Ballada al Centre Cívic de Pedret

Aquí us deixo el link (també es fan cursos, ...potser algú s'anima... ;) )

http://www.jazzdegirona.com/index.php?option=com_content&task=view&id=608&Itemid=59

(ja he corregit el dia Duee, és que no estic centrada, jajaja)

duee

Meru auxi es un divendres ??? a veure si arrossegues algu i aprofitem per anar a sopar ... després de veure com balles jo segurament quasi quasi segur que vindre a veure el de les 18:30  i el de les 22:00 si algu mes s'apunta !!!

a l'actuació de les 11:30 m'es practicament impossible per el tema feina

duee

kitoneta

hola a tooots!!!!

que tal? quant de temps...

Bueno despres de estar una mica desaparegut i ara que la feina comença a baixar. a veure si puc venir a alguna quedada

Veig que hi ha una per el 27? a aquesta no puc venir, estic de viatge pero a veure si a la d'albanya arribo (vinc el 29 de set.)

bueno, salutacions a tothom

Dew
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

fonsu33

que siempre tengas un camper en tus sueños!!

Wiwi

Septiembre 18, 2008, 14:56:58 pm #861 Ultima modificación: Septiembre 18, 2008, 15:01:18 pm por Wiwi
Jajaja!!! Està molt bé, però això és un show dels professionals ple d'acrobàcies i en modalitat súper ràpida...

El que veureu s'assemblarà més a això (companys de Barna ballant al Parc de la Ciutadella):

http://www.youtube.com/watch?v=p-fHUHuClvI&feature=related

o a això (però no tan conjuntat, jajaja):

http://www.youtube.com/watch?v=gMBAAsfGr20&feature=related

duee

jo ja m'imaginava la meri fent voltaretes i sals d'aquells que et quedes sense aire ...

fonsu33

oooooooooooooooooooohh!! :-\

Meri , aveure si prctiques més, eh  :P..... a mi me mola mes les volteretes  .sombrero  jejejeje
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

Perla Negra

Meri, estarem atens, dons el disabte per la tarde-vespre no seria mala obcio...

QUE GRANDE ES ESPAÑA... Y MAS CON MAREA BAJA. (Chumi Chumez)

firewheels

I jo que hem pensava que l'indy pop hera un pop amb plomes fent l'indi .meparto
Fora coñes, l'acrovàtic és espectacular!!! .baba qui pogués, hem sembla que jo al primer salt hem trencava .conmuletas

Aramys

...nens que jo he vist balla a la Meri i ho fa de conya nens, es la reina de la pista   .ereselmejor  i el rollo mola molt...si no fos un patos del bons m´apuntaria a fer unes classes  .baba

SUNAMI

Hombre!! teniendo en cuenta el peso de Meri jo me atrebo a hacerle hacer unas cuantas volteretas en el aire!! lo que no aseguro es el aterrizaje. jajaja.

SUNAMI

Por cierto lo de quedar mejor la semana que biene, me parece bien.
Aramys, ens truquem la setmana entrant, ok?

pintor