[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Cobreti

BRUTAL la história de Xavi.  :o

Nen, jo de tu faria un guió cinematogràfic, (Nen, yo de ti haría un guión cinematográfico)  .malabares

Gente, que buenas estaban las tortillas, las pizzas, los muslitos con pinyones, las mandunguilles, las croquetas.... mmmm  .palmas

Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

Murflays

Cita de: Xavitek en Agosto 29, 2008, 05:15:33 am
:roll:
Nen !! , no ho vaig veure !!
Pero kual vulguis !!
Salut i Km !!

ei ke era konya jajaja, nomes sentir la teva historia ja compensa jejeje, kins cracks tots 2  ;)

Aramys

...jojoj ayer me puse las botacas comiendo cocretas y tortilla y pizza mientras el señor Xavi contava su historia madre miaa!! jaaja i quin tros de regal hem van fer la Laura i en Ricard jojo ja l´ensenyare ja...

dofyks

jordiwagen

Cita de: dofyks en Agosto 28, 2008, 16:12:20 pm
Sabeu a qui em vai trobar fent descens amb canoa pel sella ( asturias )?

jejeje yo si que ho se... .palmas

dofyks

com va acabar? després ( i l´endemà) vàrem estar pel poble i la marxa que hi habia molt ambient!!!

Dau i Fitxa

Xavi i Nuri  .ereselmejor IM-PREZIONANTE la historia de les vacances!!! i lo mes impresionant es que fóra certa!!!! sou uns crakcs... crec que l'any que ve més d'un voldrem marxar de viatge amb vosaltres!!!! tota una aventura!!!

Aramys: jajaja m'alegra que et fes il·lusió el regalet...

Pepi: que ganes de veure't nena!!! jajajaja un petonás!!!!

Murflays:  .lengua2   :-*

En general!!!: sense vosaltres els dijous no serían el mateix, os trobavem a faltar: Cobreti&Wiwi, Ramovil&family, Jordiwagen, flamenka, Presi (ya vas haciendo mejor cara...), Bonsibery (quant temps sense fitxar...)

Xavi i Nuri: IM-PREZIONANT la hiostoria de las vacaciones, y lo más impresionante es que es cierta!!! soys unos crakcs!!! creo que el año que viene más de uno querremos irnos con vosotros de vacaciones!! toda una aventura!!!
Aramys: me alegra quue te hiciera ilusión el regalito... jejeje
Pepi: que ganas de verte niña!!! un besazo!!!
Murflays: te saco la lengua... y te mando un besito!!
En general: sin vosoltros los jueves no son lo mismo, os echábamos de menos:  Cobreti&Wiwi, Ramovil&family, Jordiwagen, flamenka, Presi (ya vas haciendo mejor cara...), Bonsibery (cuanto tiempo sin fichar...)

Xavitek

Cita de: dofyks en Agosto 29, 2008, 11:13:48 am
a ki et vas trobar?

Ai golfo !!
Mare meva com anava el poble sencer amb el tractor music festival !!
Ai golfo !!
Madre mia como estaba el pueblo con el TRACTOR MUSIC FESTIVAL !!

BIHAR LARTE BONAPARTE !!

Julakue

hola!

cap a kina hora feu la kedada els dijous? feu un sopar general o similar?

i una altra pregunteta, on quedeu exactament de montjuïc??

gracies!!!!
peace & love is the only way...

MultiPowerVan

Cita de: trutxivagon en Agosto 30, 2008, 00:21:10 am
hola!

cap a kina hora feu la kedada els dijous? feu un sopar general o similar?

i una altra pregunteta, on quedeu exactament de montjuïc??

gracies!!!!

bones!!  doncs normalment a partir de les 9 del vespres ja hi sol haber algu, per sopar cal portar pica pica jajajaja el q tu vulguis i birreta fresca  ;) i ell lloc es un descampat just devant de la antena de telefonica de calatrava al costat del palau st jordi. Just al costat del camp de baseball!!

Salut

Ya queda menos.........

triple 8

ey DAN per quan quedem per fer una sortideta en bici,suposo que en cresteo ja estara recuperat per que se apunti tambe.
a vere si puc pujar un dijous que ara vaig de tarda i no em dona temps.
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

BOXER57

Cita de: triple 8 en Agosto 30, 2008, 09:04:04 am
ey DAN per quan quedem per fer una sortideta en bici,suposo que en cresteo ja estara recuperat per que se apunti tambe.
a vere si puc pujar un dijous que ara vaig de tarda i no em dona temps.
salut

Triple no se si s'atrabiran a sorti am bici am nosaltres aquesta gent. .meparto jo me l'anportare a la banoia i albaña per fer un tomet 50 o 60km  .bici .

Julakue

Cita de: MultiPowerVan en Agosto 30, 2008, 01:29:12 am
bones!!  doncs normalment a partir de les 9 del vespres ja hi sol haber algu, per sopar cal portar pica pica jajajaja el q tu vulguis i birreta fresca  ;) i ell lloc es un descampat just devant de la antena de telefonica de calatrava al costat del palau st jordi. Just al costat del camp de baseball!!

Salut

GRACIES!!!
Un dijous d'aquests portarem la Trutxivagon cargada de birra freda!!!
Fins ara!!!
peace & love is the only way...

triple 8

be boxer li enseñarem de lo que som capaços de fer en bici .meparto
ens veiem aviat .
salut
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Wiwi

Cita de: BOXER57 en Agosto 30, 2008, 10:16:06 am
Triple no se si s'atrabiran a sorti am bici am nosaltres aquesta gent (=Dan i Ferran). .meparto jo me l'anportare a la banoia i albaña per fer un tomet 50 o 60km

.meparto .sombrero que no us passi res amb els senseamics  .meparto