[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

Txetxo

Cita de: furmala en Junio 05, 2008, 17:42:08 pm
.txetxo si plou estrenarem el fiamma no?
aixo SUMAMI porta la sprinter i ja esta.

El fiamma està super estrenat, a Quintanar i va ser la salvació de la Furgofesta .lengua2

furmala

doncs avui tindra un altre repte. ;D
jo no se ven be on es el puesto sino ho trobo ja us trucare.

rujuss

jo tampoc domino el lloc, però suposo que és fàcil, alla a la gasolinera repsol es trenca direcció llac i ja ho veuré crec, és on hi ha aquelles cabanyes de palla o a prop, o cap el pavello o cap a on??....

Bé ja buscaréeeeeeeee

continia pluguen a besalú, però amb el toldo faremmmmmmmmmmm..........
ara akí ara allà !!!!

furmala

SUNAMI

furmala

alla no plou???? doncs anem cap a capmany a sopar amb pa de st. climent!!!! i aixi t'ajude'm a desmontar la mb.  .meparto

Txetxo

a terrades plou xirimiri, però no para.

Duee manifistate!!!! :-\

duee

a veure a banyoles està ploguent lo seu ... i rocacorba està tapat = continuara ploguent una estona mes ...

vosaltres teniu la ultima paraula ...

rujuss

Per besalú ja casi no plou i sembla que el cel es vol trencar, jo crec que podriem arriscar-nos, i si més no sota un toldet d'aquests tant modernets (fiamma), podem ferrrrrr

apa ànimssssssss
ara akí ara allà !!!!

Txetxo

Nosaltres veient com està el tema ens quedem a casa. Ens trobem a sant pere!!! :(

rujuss

Ufff,............, jo vinc, però m'espero a marxar si veig que hi ha cuorum ja que l'ultim cop recordeu que el dee i no se qui més és vàren quedar soletsss.

qui ve a banyolessss, a la dragaaaaaaaa???

ara akí ara allà !!!!

furmala

rujuss

jo marxo ja.............

si hi ha algu bé sinó també....

posaré gasoil a banyoles que demà comença vaga de transportssssssss.........

apa siau i fins avui o ..................
ara akí ara allà !!!!

furmala

gent en cisco i jo al final ens quedem a casa. ens veiem a St. Pere.
prefereixo anar a St. Pere en plenes condicions q amb el dia que esta foten, no tinc ganes de  .confiebre.
:-\

rujuss

Junio 06, 2008, 23:53:49 pm #614 Ultima modificación: Junio 07, 2008, 00:10:15 am por rujuss
jo vaig anar, pluja a les 20h res de res, tot moll, però, res de res, vaig trobar al duee compran tabac i a un sopar se'n anava, hem va dir que: "noi res de res avui", sort que a pocs kms jo vic i el soparet que portava me'l vaig menjar i a casa. El llac i els ocellets estaven magnífics i una petita xarla vaig tenir amb uns que estaven en una autocarvana on vàrem quedar...espero que a la pròxima ens veiem i si fa xirimoia fem com els de riudaura que la deixen caure.............

Ens veiem a St,pere pescador al camping, espero...........

vinga fins la pròxima, si està aprop segur que vinc o venim

nota l'apat era...:

*imagen borrada por el servidor remoto
*imagen borrada por el servidor remoto
ara akí ara allà !!!!