[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

VWoladores

Abril 21, 2008, 16:20:54 pm #2340 Ultima modificación: Abril 21, 2008, 16:28:22 pm por VWoladores
Cita de: cresteo en Abril 21, 2008, 14:18:19 pm
NIK                                 MOTO  Moto                                              PERSONAS
1.MO                         no i ni ganas, pero tengo un polo fred perry                  2
2.Wiwi&Cobreti                   Honda Shadow 600                                           2
3.Jordiwagen                     BMW r-1150-rt                                               1 o 2?
4.cresteo                          monster 600                                                  1 o 2?

al chesco no el deixen sortir els cap de setmana  si no es a la muntanya a volar   
pobret. No compteu amb veure la Norton

Bufff... i últimament no saps el que em costa... jajaja!!!

Aquest finde pinta que toca BTT (a entrenar q sinó no us pillaré, hi ha una cursa a Castellar del Vallès) i vol a Torelló...

I va en serio, mira, m'has picat, vaig a trucar al mecànic aviam com ho té...

Vwol!

P.S: Xesco, Txesco, Xescu, Cesc, etc... però Chesco no, sisplau...  .malabares

Edito: ala, a joderse... no hay sitio en el taller... veus?
La teva monster no era 895???

Vuelvo a editar... por cierto, Norton ha vuelto a la vida, y siento mucho decir esto Ferran, dándole mil patadas a unas monster que yo me se...

http://www.nortonmotorcycles.com/bike/961_gallery.asp

Ale, a que sus caiga la  .baba

Xesco

alacabezadel75

como que sin norton en la salidita motera, aixó no pot ser!!!!

tenemos que hablar con tu santa,  .meparto .meparto

perdona MO "solo hago honor a mi nic  ;D

Cita de: cresteo en Abril 21, 2008, 14:18:19 pm

NIK                                 MOTO  Moto                                              PERSONAS
0.alacabezadel75                  GS800                                                           1
1.MO                         no i ni ganas, pero tengo un polo fred perry                  2
2.Wiwi&Cobreti                   Honda Shadow 600                                           2
3.Jordiwagen                     BMW r-1150-rt                                               1 o 2?
4.cresteo                          monster 600                                                  1 o 2?

Cobreti

AVISO:

YA ESTÁ LISTA LA SEGUNDA TANDA DE CAMISETAS DE LA KDD DE MONTGAT

Así que los interesad@s las podeis recoger este jueves en Montjuïc. A los que no les vaya bién ir a Montjuïc, que me manden un privado y ya quedaremos, ok?

Salut!  ;)
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

danikraft

CitarNIK                                 MOTO  Moto                                              PERSONAS
1.MO                         no i ni ganas, pero tengo un polo fred perry                  2
2.Wiwi&Cobreti                   Honda Shadow 600                                           2
3.Jordiwagen                     BMW r-1150-rt                                               1 o 2?

Danikraft            Philishave con recortapelos de nariz                          jajajajajajajaja

Cobreti

Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

alacabezadel75

Cita de: Cobreti en Abril 21, 2008, 20:15:09 pm
AVISO:

YA ESTÁ LISTA LA SEGUNDA TANDA DE CAMISETAS DE LA KDD DE MONTGAT

Así que los interesad@s las podeis recoger este jueves en Montjuïc. A los que no les vaya bién ir a Montjuïc, que me manden un privado y ya quedaremos, ok?

Salut!  ;)

A mi me va bien.  talla L, por favor .meparto
hoy estoy graciosillo

pintor

cresteo

Cita de: VWoladores en Abril 21, 2008, 16:20:54 pm
Bufff... i últimament no saps el que em costa... jajaja!!!

La teva monster no era 895???

Vuelvo a editar... por cierto, Norton ha vuelto a la vida, y siento mucho decir esto Ferran, dándole mil patadas a unas monster que yo me se...

http://www.nortonmotorcycles.com/bike/961_gallery.asp

Ale, a que sus caiga la  .baba

Xesco

jejeje no txe, era la 1098 pero va ploure i s'ha encongit  ;D

Nen, fa mooooolt de temps que en sé d'aquesta:
*imagen borrada por el servidor remoto
aquestas suspensions  öhlins  preadjustable ,aquets Brembo radials de 4 pistons.
aquestes llantes BST de FIBRA DE CARBONI!! .baba aquets 17000€ 
jo ,amb els ulls tancats...ara que li faci ombra a una monster sr4 900...no es possible amb nomes 80 cv.  :P

VWoladores

17000? ah, clar, amb el canvi del dòlar ara surt més barata... jo quan la vaig veure per primer cop eren uns 25000 posada a caseta... bufff... ah, i la versió "legal" europea, perd molt, està plena de catadiòptrics, retrovisors, llums rares... així pelada és guapíssima...

Jo encara estic buscant on està la bateria...  .loco1

Els CVs de Norton no són els CVs de Ducati... això si, s'assemblen bastant...

Els 60 que em sembla que té la meva, son percherones...

Osti, a quina hora és la sortida...? si la fem aviadet, potser... joer... faig massa coses sempre... no puc amb tot... ainsh...

Aquest dijous pujo, sigui amb la Norton o sigui amb la Vectrix, les dues coses valen la pena veure-les...

Apalins!

X

MultiPowerVan

Ya queda menos.........

alacabezadel75

Cita de: MultiPowerVan en Abril 22, 2008, 18:54:43 pm
com vingui amb la Scoopytajo flipareu!!  .meparto .meparto .meparto

i tant que si, vine home que ens ho pasarem be

xolo

Uploaded with ImageShack.us

MultiPowerVan

jajajaja hauré de desmontar-li el caballet per q segons a on anem a fer curvetes em va tocant tot..........  .meparto .meparto

Ya queda menos.........