[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

VWoladores

Cita de: dchicod en Noviembre 21, 2007, 17:22:46 pm
.......jejejej con esa perilla que gasta y esos mechones plantinos....el nombre le va que ni pintao!!!!!

pd:con todo el cariño del mundo,a mi me encantaria ser un portos psicodelico....

Poco te falta... poco te falta...   .meparto .meparto

.ereselmejor

pintor

que lastima..tengo planes para el sabado...pero lo in tentare.......... .baba

irishplayer

.sombrero
a ver si tenemos nosotros libre y nos acercamos con la Cider
-Follow the Potty Moviment-

pollo

Noviembre 22, 2007, 09:12:31 am #1203 Ultima modificación: Noviembre 22, 2007, 09:23:22 am por pollo
  Se me olvidaba foreos!! Si venis a comer o solo de visita o a tomar cafe, comentarmelo en el
hilo de la KDD.
Sobre todo los que vendreis a comer, por que el sabado ire a reservar la/s mesas.
Por que hay que dar 10eu por mesa+barbaco+leña,(8.personas por mesas) Tambien podemos llevar una de camping y sillas para para solo reservar una.
Lo hablamos en el hilo, que sino me vuelvo loco.

LA BARBACOA LA BARBACOA LA BARBACOA na na na!!
http://www.furgovw.org/index.php?topic=22088.msg297404#msg297404

Murflays

ke pasa penya! al final com keda lo de avui? al obrien? a kin hora? sopareu alla o en algun puesto? eske a l'hora ke kedeu, ja casi ke fem un bocata no?

VWoladores

Cita de: Murflays en Noviembre 22, 2007, 09:19:55 am
ke pasa penya! al final com keda lo de avui? al obrien? a kin hora? sopareu alla o en algun puesto? eske a l'hora ke kedeu, ja casi ke fem un bocata no?

Paaaaachaaaaaaaaaaaaaaa!

eL MENDA, osea yo, té la Norton traient fum i perdent oli aquí sota aparcada a la vorera i per tant el Sr. Cresteo, no té excusa vàlida per no presentar-se avui al Flann O'Brien a fer un parell de Guinness ben fresquetes i tothom qui vulgui hi és benvingut  .palmas .palmas, lògicament. Abans els dijous, divendres i dissabtes fan música en viu, ara fa molt temps que no hi vaig i no ho sé del cert.

Recordo que el local està al carrer Casanovas, entre Diagonal i Travessera de Gràcia, pujant vorera dreta.

Apalins dontes, ens veiem allà a partir de les 20:30h aprox?

Vwol!

Murflays

pero bueno, hi haura bocata o no? ke jo no soc de Barna, i si estem alla fins les 10 o mes, arribaria massa tard a casa per sopar, si hem dieu ke feu un bocata si anire, sino nasti

VWoladores

Cita de: Murflays en Noviembre 22, 2007, 12:50:30 pm
pero bueno, hi haura bocata o no? ke jo no soc de Barna, i si estem alla fins les 10 o mes, arribaria massa tard a casa per sopar, si hem dieu ke feu un bocata si anire, sino nasti

Que si home que si, que si vols bocata hi haurà bocata! jejeje... si només bebem cervesa, jo no m'atreveixo a tornar amb la moto enlloc... i això que dormiré a ca mons pares, que està a 300m... jejeje...

NO sé si fan entrepans, però si no els fan allà els anem a buscar al costat... .loco1

Ale...

X

Murflays

a 300 m??? ke cabron, yo a 30 km jejejeje, weno pos alla ens veiem, jo arribare abans, ke plego a les 7, bore si kedo amb algu en algun puesto per anar'hi, ke jo de Barna no conec res, soc de poble  ;D

cresteo

VWoladores

Cita de: Murflays en Noviembre 22, 2007, 13:45:03 pm
a 300 m??? ke cabron, yo a 30 km jejejeje, weno pos alla ens veiem, jo arribare abans, ke plego a les 7, bore si kedo amb algu en algun puesto per anar'hi, ke jo de Barna no conec res, soc de poble  ;D

Si véns de fora entra per la Diagonal, fins a Francesc Macià. Allà agafes el lateral i el primer carrer que puja, fas la pirula i gires esquerra, és Casanovas. Tal com travessis la diagonal, aparca, ja hi ets...

Alepues, fins ara.

X

P.S: Ferran, la Norton perd oli que dóna gust, del Flann directe al mecànic, i que s'hi estigui fins que es trobi millor... sniff...

Murflays

vinc de la zona franca, bore si no hem perdo, ja us trucare si hem perdo, a les 8 cooom a molt tard estare alla, algu arribara sobre akesta hora?

VWoladores

Cita de: Murflays en Noviembre 22, 2007, 16:33:48 pm
vinc de la zona franca, bore si no hem perdo, ja us trucare si hem perdo, a les 8 cooom a molt tard estare alla, algu arribara sobre akesta hora?

Zona franca....mmmmmm.... agafa el túnel de mitre, surt a Maria Cristina (Corte Inglés de la Diagonal) et fots com pots al carril central i segueixes les instruccions anteriors...

No si semblo un guia turístic jo...

Ale...

X

Murflays

ok, nos vemos luego si no hem perdo, apali nen, fins ara!

Murflays

ei penya ke me salio un imprevist y me fue imposible ir, envie un sms al volador, espero ke os sentaran bien las guiness, hoy donde toka?