[36/36][TARRAGONA+LLEIDA] Compra Conjunta Calendario 2012- 08-12-2011 (CERRADA)

Iniciado por cimbike, Noviembre 04, 2011, 07:10:13 am

Tema anterior - Siguiente tema

Fotero

Ok, jo pujaré el Diumenge pel matí i a dinar i puc recollir els calendaris dels qui m'ho demanin, i quedem un dia per fer el vermut i els repartim  :) si no, jo visc a lleida ciutat. No se si hauriem de fer una llista, pero de moment apunto a dulairu, que ja m'ho ha demanat, i ja de pas tmb a punxalmenar que no podrà vindre, no problem!

Merci cimbike.  :)

fontwagen

Cita de: Fotero en Enero 16, 2012, 22:57:02 pm
Ok, jo pujaré el Diumenge pel matí i a dinar i puc recollir els calendaris dels qui m'ho demanin, i quedem un dia per fer el vermut i els repartim  :) si no, jo visc a lleida ciutat. No se si hauriem de fer una llista, pero de moment apunto a dulairu, que ja m'ho ha demanat, i ja de pas tmb a punxalmenar que no podrà vindre, no problem!

Bon dia
jo tambe provare d'atançarme el diumenge al mati
si no puc hem podeu recollir el meu? .baba

baixista

Bon dia,
jo no podré venir, jolins ....
Fotero, si pots recollir els meus em faras un gran favor .. són 3 calendaris; jo soc de lleida, així que sigui vermutillo o el que sigui quedem per lleida.

Miil gracies.

cerveri

Bones Fotero i companyia!

Jo tampoc podré anar a Montblanc, jo estic per Balaguer normalment i cada setmana vinc per Lleida un parell de dies, m'apunto al vermut de diumenge o unes braves al Roma  .baba, si et va bé de recollir els meus 2 calendaris doncs perfecte!

Salut!
Entre Cervera i Balaguer, camí de la llibertat dels Països Catalans.

dulairu

Cita de: cerveri en Enero 17, 2012, 12:00:40 pm
Bones Fotero i companyia!

Jo tampoc podré anar a Montblanc, jo estic per Balaguer normalment i cada setmana vinc per Lleida un parell de dies, m'apunto al vermut de diumenge o unes braves al Roma  .baba, si et va bé de recollir els meus 2 calendaris doncs perfecte!

Salut!

aixo!unes braves al roma!! si mes no, ja que es una punyeta que no hi poguem ser tots, quina rabia...bueno...igualment ara que vindra el bon temps ja farem alguna kdd per aquestes terres!!!
estem a prop!!

Fotero

D'acord, els podem repartir al vermutillo, o si no paseu per casa. De moment faig la llista dels que tinc que recollir, mireu que el No. de calendaris que tinc que recollir per cada forero es correcte.

- fotero - 2
- punxalmenar - 1
- dulairu - 1
- fontwagen - 1- (si no pot vindre).
- baixista - 3
- cerverí - 2

cimbike

Cita de: Fotero en Enero 17, 2012, 15:44:18 pm
D'acord, els podem repartir al vermutillo, o si no paseu per casa. De moment faig la llista dels que tinc que recollir, mireu que el No. de calendaris que tinc que recollir per cada forero es correcte.

- fotero - 2
- punxalmenar - 2
- dulairu - 3
- baixista - 3
- cerverí - 2

Rectificat Punxalmenar - 2 y dulairu - 3

Jesss

Hola! Nosaltres no podrem anar el dissabte i el diumenge no ho podria assegurar.
Com farem això de repartir-los per als que no podem anar?
I gràcies Cimbike pel treball!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah, visc Tarragona (baix penedes)

Steve Trumbo

Malauradament nosaltres no podem vindre.
Han convidat al fill a un aniversari justament aquest diumege. :-[
Per una vegada que ens animem a vindre a una kdd.......

Jo sóc de Lleida. Si el company Fotero recull els de Lleida, que agafi el meu, siusplau.

Steve Trumbo- 1

gràcies
o te aclimatas o te aclimueres.

Fotero

Rectifico i fegeixo a la llista.

- fotero - 2
- punxalmenar - 2
- dulairu - 3
- baixista - 3
- cerverí - 2
- Steve Trumbo - 1

Sushi

Hola!
Cimbike, ja he vist l'enllaç que has enviat, ets molt crack  .ereselmejor Malauradament encara no ho he pogut mirar, a mi qualsevol rutilla m'està bé, nosaltres caminem molt pel Montsant, per això aquesta zona m'és més desconeguda, segur que l'excursió sigui la que sigui serà molt xula!

En quina hora heu pensat de fer-hi cap els que hi aneu dissabte? Nosaltres vindrem cap a mitja tarda- vespre ja que abans tenim coses a fer. Ja anirem concretant, no?
Apales!

clp

ui!
Que casi se me va de la cabeza!
Nosotros estamos bastante liadillos pero intentamos pasarnos un rato, el sábado o el domingo, no sabemos aun.
SALUT!

SI                                                        NO
cimbike                                               
masdeumasalles                                 Warda
Steve Trumbo                                     Juan Grana
Xolo                                                    Punxalmenar
jirafo                                                   baixista
sushi                                                  dulairu
rkrjacint                                              fiestero
Roketto
jaumecb
fotero (Recull els de Lleida)               
clp
KEKA

tombencer

cimbike

Cita de: tombencer en Enero 18, 2012, 21:33:18 pm
hola, yo tampoco puedo ir ya diras como lo hacemos un saludo

Tu eres de Tarragona, no?
Pues tendréis que poneros de acuerdo todos los que no podéis venir y acordar otro día para quedar por aquí y hacer la entrega.

SI                                                        NO
cimbike                                               
masdeumasalles                                 Warda
                                                           Juan Grana
Xolo                                                    Punxalmenar
jirafo                                                   baixista
sushi                                                  dulairu
rkrjacint                                              fiestero
Roketto                                              tombencer
jaumecb                                             baixista
fotero (Recull els de Lleida)               cerverí
clp                                                     Stebe Trumbo

cimbike

Para los pocos que si podemos ir a Montblanc.
Masdeumasalles me ha pasado el link de la Ermita. http://www.ermita.cat/ con los precios.
Son 2,5€ por persona para dormir y otros 2'5€ por persona para mesa+leña+barbacoa.
Miradlo y ya diréis algo.