[36/36][TARRAGONA+LLEIDA] Compra Conjunta Calendario 2012- 08-12-2011 (CERRADA)

Iniciado por cimbike, Noviembre 04, 2011, 07:10:13 am

Tema anterior - Siguiente tema

jaumecb

Hola nosotros queremos venir todo el fin de semana, pero todavía no sabemos si el sabado podremos subir, el domingo si que subiremos, asi que nos apuntamos.

SI                                                        NO
cimbike                                                Danny
masdeumasalles                                 Warda
Steve Trumbo                                     Juan Grana
Xolo                                                   Punxalmenar
jirafo                                                  baixista
sushi
rkrjacint
Roketto
jaumecb

Un saludo a todos!!!!

Fotero

Jo puc pujar des de Lleida ciutat el matí/migdia del diumenge 22, també puc recollir per qui vulgui els calendaris de la zona, si no hi ha ningú mes que ho faci, ja que Punxalmenar no podrà asistir. Digueu si cal portar quelcom, o si es fa dinar aquell dia, o si portem uns bocates, etc. Pujaré amb una nena petita i em tinc que organitzar una miqueta.

cimbike

Cita de: Fotero en Enero 16, 2012, 15:49:40 pm
Jo puc pujar des de Lleida ciutat el matí/migdia del diumenge 22, també puc recollir per qui vulgui els calendaris de la zona, si no hi ha ningú mes que ho faci, ja que Punxalmenar no podrà asistir. Digueu si cal portar quelcom, o si es fa dinar aquell dia, o si portem uns bocates, etc. Pujaré amb una nena petita i em tinc que organitzar una miqueta.

Doncs si que faria falta algú de la zona de Lleida que és fes càrrec de tots els calendaris dels foreros d'aquesta zona que no poden vindre i que després s'encarregués de repartir-los.
Si vols fer-ho tu per mi perfecte.  .palmas .palmas .palmas .palmas
A l'ermita http://www.furgovw.org/index.php?topic=209371.msg1950099#msg1950099 hi ha zona de BBQ, taules, lavabos i un bar on crec que et cobren 1€ per poder fer servir els focs.
Per menjar, el millor crec que es, que cadascú es porti el seu menjar, ja sigui per fer-lo a la brasa o no i que després porti alguna coseta de postres o del que sigui que podrem repartir com a bons companys.

Si el masdeumasalles que és el pare d'aquest furgoperfecto ens pogués indicar com està el tema per fer foc i sobretot si hi ha llenya per la zona que es pugui agafar aniria molt bé.

Sushi

ok. Estic d'acord amb el tema menjar. Si voleu fer una excursió digueu-ho perquè vindríem una mica més equipats (vull dir que no anirem en texans). Algú ha pensat en fer alguna coseta amb les bicis? O potser per una altra ocasió.

Bé ja direu, és la primera vegada que quedem amb un grup o sigui que tot ens va bé.
See you dissabte!

Steve Trumbo

Per nosaltres també serà la primera sortida en grup.
Com ja s'ha dit estaria bé fer alguna coseta el diumenge al matí, bicis, alguna excursió.....
Nosaltres en principi arribarem el diumenge a quarts d'onze de la nit.

salut
o te aclimatas o te aclimueres.

cimbike

cimbike                                               
Xolo                                                    Punxalmenar
jirafo                                                   baixista
sushi
rkrjacint
Roketto
jaumecb
fotero (Recull els de Lleida)

dulairu

S'ens ha gira feina per casa, i no podrem acostarnos-hi :'( :'( :'( pero, fotero em pots agafar els meus?? .ereselmejor .ereselmejor jo soc de lleida ciutat(bueno...soc un infiltrat de bcn que viu a lleida capital) mil gràcies cimbike perl currele que comporta.
aixi ja quedariem per lleida entre setmana o algo no?

salut!!!!
estem a prop!!

cimbike

cimbike                                               
sushi                                                  dulairu
rkrjacint
Roketto
jaumecb

fiestero

Nosotros no podremos ir :'(, pero estoy pendiente de que pueda ir mi hijo a recogerlo como el año pasado, con el fin de zanjar el tema lo antes posible y facilitar el trabajo a Cimbike que bastante hace, y al que le estamos agradecidos por el curro. De momento ponme en la columna de "no se". Escribo esto para que sepais que no estamos desentendidos del tema, si no que no sabemos todavía si podremos recojerlo. Si no pudiesemos ir ya veriamos como lo hacemos, ya que estoy loco por tener mi calendario.

Danny

Nosotros ya lo tenemos!!!  .meparto .meparto .
Queda de lujo en la pared. ;)
Gracias Cimbike por el curro
Danny

cimbike

cimbike                                               
sushi                                                  dulairu
rkrjacint                                              fiestero
Roketto
jaumecb

masdeumasalles

pues si que podriem fer una caminada o  anar amb bici , pero per anar amb bici pels camins  d'aqui s'hi te que estar acostumat perque hi ha un cert desnivell,
dit aixo el que es vulgui portar la bici ja ho sap!

Steve Trumbo

si hi ha forts desnivells, la millor opció serà fer una caminata i deixar estar les bicis  .sombrero
o te aclimatas o te aclimueres.

cimbike

masdeumasalles

si amb les caminades no hi ha cap problema, hi les pot fer tothom
la de l'ermita de sant joan esta guapa,
la de l'ermita de sant josep a la vall es un passeget pero esta be,