[GALICIA] [14/15/16/Octubre/2011] III kdda Clube Camper Galicia [Ponte Caldelas]

Iniciado por GUMER3, Septiembre 09, 2011, 01:17:59 am

Tema anterior - Siguiente tema

yavir

Salud y furgonetas, lo demás son puñetas.

yavir

Salud y furgonetas, lo demás son puñetas.

Freddy´j

Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

illagon

BOAS FURGONETEROS!

illagon como sempre escribindo tarde mal e arrastras! pois nada nos vivimos ó dia e planteamonos as cousas cando andan preto ( cos riscos que elo conleva)

si xa non e moi tarde a extremeña e mais illagon pasaranse pola kedada o sabado sobre a hora de comer, para asistir a reunion e facela correspondente festa. vexo que xa hai moitas furgos, asi que esperamos resposta

por suposto iremos ca nosa bolsa de castañas e sarten furada, que ese gran producto consumese moito na nosa casa

Freddy´j

Bienvenido seras, supongo que en breve saldra alguno de los organizadores para decirte algo.
Saludos y nos vemos en Ponte Caldelas.
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

paquiño

club camper galicia
la vida es muy corta disfrutala todo lo ke puedas y a lo maximo

t3

.meparto
Cita de: paquiño en Octubre 11, 2011, 21:22:55 pm
mucha sarten menos mal ke las barbacoas las llevamos las t3   .panico

.meparto .meparto
E que nas t4 pouco mais colle que unha tixola
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido

[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

betan

Jei!!!! xentiña como estades????

Xa decía eu "joder vaia kdda" dende o día 7 ata o "DOMINGO 26"  .meparto

Pasé todo el finde en la Isla de Arosa. Como acabé aburrido de no poder domir por el p....o viento, me largué para Cambados, a un lugar que me tiene enamorado por tranquilo y precioso. Seguiré estos días por O Grove y Portonovo hasta el viernes que nos vemos en Ponte Caldelas. Unha aperta.

No puedo conectarme estos días porque no tengo adsl, ni gps, ni tarifa de datos, ni nada de nada. Sólo tiempo y ganas de relax.

Fredy, gracias por preocuparte, nos vemos el finde.

satelit4

joer ,nos tenias en vilo ,así que estas de vacaciones ehhh ,piyín  ,piyín.......nos vemos en pontecaldeas   .palmas .palmas
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            

la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

betan

Ehhhh Jorge, cuanto tiempo.

Tenía una semana y quería aprovecharla.

Nos vemos el fin de semana  ;D

Lugar preferido de Cambados, Playa, duchas, sombra, tranquilidad y la isla de la Toja enfrente  ;D

betan

Freddy´j

Ya sabia yo................... pero bueno como dije antes, estaria en mision secreta para velar por la seguridad de la KDD, y esta revisando todas las posibles entradas a Ponte Caldelas, el perimetro de seguridad es muy amplio.
Un abrazo, nos vemooooossssssssssssssssssssssss
BETANNNNNNN; BETAANNNNNNN .director .director Betan ya aparecio......... .director .palmas .palmas

caamaño

Bueno nos xa estamos preparando todo para a gran kdd, xa temos as castañas pero alguen pensou como imos a cociñalas, ou comemolas crudas, teño que estar en todo, haber si alguen pode levar unha sarten ou algo asi para asalas ou que .meparto

Freddy´j

Lleva FONTE...............................FONTE LA SARTENNNNNNN!!!!!!

doctorWHO

CAAMAÑO, lleva tu la sartén porque Fonte al final...seguro que la olvida, yo llevaré los "bujeros".
titoFREDD los muelles!!!!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)