[32/36] [Tarragona + Lleida] INGRESADO- Compra conjunta calendarios Furgovw 2011

Iniciado por cimbike, Noviembre 12, 2010, 18:49:49 pm

Tema anterior - Siguiente tema

fiestero

Foreros vamos a poner facil el reparto  a Cimbike.
Cimbike te queremos, no se como podremos pagar lo que haces por nosotros. Bueno supongo que con alguna cervecilla .brinda

guery

Cita de: cimbike en Enero 18, 2011, 17:37:54 pm
guery,
Ahir li vaig donar el teu calendari a Wvalbert perquè em va dir que havieu quedat així, però què vindreu a Montblanc?, tots tenim ganes de veure aquesta T2 en directe.
A10

segurament pujarem, et dic algo segur demà!
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

fiestero

Mi mujer se tomara una de esas, pero sintiendolo mucho yo me tomara una de las otras .yupiii

guery

cimbike, ja que quedem, anem a dinar tots junts, si som 3, 3, si som 30, donç 30!

Proposta guery1):
quedem entre 10 i 11 a montblanc, bermut, xafardeig de totes les furgos, i dinem al bon àrea de Montblanc que val 4€ i pots menjar el que vulguis (HAURIEM DE verificar que estigui obert)

Proposta guery2): com que només baixa 1 de lleida, quedar a horta de st joan, al purgoperfecto que ja coneixes  ;)    i que jo encara no he descobert,  i dinar al camp amb les furgos, (= kdada improvisada). Qui vulgui que es quedi a dormir i qui no, no.

a liarla gorda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cimbike! manifiestate! estás entre nosotros!??

cimbike

Cita de: guery en Enero 20, 2011, 12:23:25 pm
cimbike, ja que quedem, anem a dinar tots junts, si som 3, 3, si som 30, donç 30!

Proposta guery1):
quedem entre 10 i 11 a montblanc, bermut, xafardeig de totes les furgos, i dinem al bon àrea de Montblanc que val 4€ i pots menjar el que vulguis (HAURIEM DE verificar que estigui obert)

Proposta guery2): com que només baixa 1 de lleida, quedar a horta de st joan, al purgoperfecto que ja coneixes  ;)    i que jo encara no he descobert,  i dinar al camp amb les furgos, (= kdada improvisada). Qui vulgui que es quedi a dormir i qui no, no.

a liarla gorda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cimbike! manifiestate! estás entre nosotros!??

Per mi cap problema.
La proposta 1 és la que s'ha estat parlant fins ara i tot i que es la que més a prop ens cau a tots mira si hi ha problemes per quedar.
La proposta 2 també està bé però potser per fer-la un altre día, crec que de Lleida ve el punxalmenar i el clp i no se que els semblará a ells. També hi ha el forero fiestero que ha comentat que envia al seu fill per recollir-li el calendari.
Jo per aquesta vegada em quedo amb la 1.
A10

guery

ok donç la prososta 1, pero.... ens quedem a dinar al bon àrea o k fem?

cimbike

Cita de: guery en Enero 20, 2011, 12:59:25 pm
ok donç la prososta 1, pero.... ens quedem a dinar al bon àrea o k fem?

Si, al bon àrea o a on us vagi bé.
La questió és passar el dia junts.  .palmas .palmas .palmas

clp

Hoola!
A mi tb em sembla bé la proposta 1
Quedar per allí les 10-11, vermutillo, xafardejar les furgos... La cosa és que aquest cap de setmana he d'arreglar un tema de bateries del cotxe, que de retruc afecta a la keka (la nostra frago), canviar coixinets de la vespa... i em falta temps!!!!!!!!! .panico
Tot i això ja es veurà!
AH! i sóc de Tàrrega encara que entresetmana treballo a Bcn així que quedar a Horta...  ens va fatal!
SALUT!
KEKA

jirafo

jo tambe estiic amb la proposta 1  ;D
es la que millor em va  8)
pero no descarto la segona per un altre dia
Las tortugas tambien vuelan

punxalmenar

a mi també hem va bé la proposta num.1 ja tinc ganes que sigui dissabte i parlem per organitzar-n'hi alguna altra de més gorda!  .bien
9A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  16, 17 y 18 de MAYO DE 2025 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=389034.0 - http://www.almenarcamper.com

xolo

per  mi esta bé la proposta nº1,pero no hem podre quedar a dinar.

espero poder venir perque la dona surt de comptes el 23 .bebe

salut i fins el 22

Uploaded with ImageShack.us

cimbike

Cita de: xolo en Enero 20, 2011, 15:12:45 pm
pre mi esta be proposta n 1,pero no hem podre cadar a dinar

espero poder venir perque la dona surt de comtes el 23 .bebe

salut i fins el 22

Ostres, esperem que aguanti una mica més.
La familia augmeta!!! .palmas .palmas .palmas
Enhorabona

jirafo

Cita de: xolo en Enero 20, 2011, 15:12:45 pm
per  mi esta bé la proposta nº1,pero no hem podre quedar a dinar.

espero poder venir perque la dona surt de comptes el 23 .bebe

salut i fins el 22

heyyy un altre furgoneter@ que ve al mon
felicitats .palmas
Las tortugas tambien vuelan

Juan Graná

Felicidades Xolo, ya tenemos otra excusa para hacer una Kdd " Calc,otada para dar la benvinguda al fuegonater@ mes jove de Tarragona"
;D ;D ;D
¿Eres normal o aun piensas?
( Chaboró dor barbán  )