[32/36] [Tarragona + Lleida] INGRESADO- Compra conjunta calendarios Furgovw 2011

Iniciado por cimbike, Noviembre 12, 2010, 18:49:49 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Laosvan

Bueno, igual si que els Ateus queda lejos para ir, yo lo decia para aprovechar la ocasión y pasar el finde, pero entiendo también que las fechas que estamos vamos un poco de culo cada uno con lo suyo...

Pues Montblanc está bien, es bonito de ver, casi que es mejor para los de Lleida que ir a Vila-seca.

El dia, pues cuando Cimbike tenga los calendarios que nos avise y a partir de ahi buscamos cuando, lo que está claro que será dificil encontrar un dia que podamos coincidir todos...

¿¿¿Adjudicamos Montblanc???
Hasta el infinito y más allá!

fiestero

Estoy ilusionado con mi primer calendario forero, y por quedar, este año nos hemos estrenado con la furgo.
El sitio nos da igual pero si nos gustaría si pudiese ser, que fuese un festivo, ( domingo ) o algún día a horas intempestivas,
Ya que los comerciantes en este tiempo tenemos mucho trabajo. Es una sugerencia, porque no se como se hace normalmente.
De todas maneras intentare recoger mi calendario como sea y donde sea. :o

Vwalbert

Cita de: bloom en Diciembre 05, 2010, 10:20:05 am
ja pero, i sense ofendre ningu pero kuan algu resppon molt bona escusa  .... vulguis o no testan dient k es una escusaa i kom a fikarte en dubte i aixo no mola, d totes maneres gracies  x dnarme loportunitat

:'( m'has mal interpretat noi, ens coneixem i segur que saps que no et diria res dolent per que ets molt bona persona i em vas caure bé. no volia ofendret.

bloom

Cita de: Vwalbert en Diciembre 14, 2010, 19:23:09 pm
:'( m'has mal interpretat noi, ens coneixem i segur que saps que no et diria res dolent per que ets molt bona persona i em vas caure bé. no volia ofendret.

tiooo em deixes a cuadros, nose qui ets ara mateix jajajajajaj  jajaja ens coneixem?????  una abraçada!!!!!!!!

punxalmenar

bones a tots!!! es bona idea lo de Montblanc nosaltres som d'Almenar un poble a 22km de Lleida i quan anem a la platja sempre passem per Montblanc i mai parem així que bona idea i quedar algun diumenge també hem va bé! fins aviat! i si tenim que anar a la platja també que així marxem de la boira!!!!

9A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  16, 17 y 18 de MAYO DE 2025 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=389034.0 - http://www.almenarcamper.com

Vwalbert

Cita de: bloom en Diciembre 15, 2010, 17:26:08 pm

tiooo em deixes a cuadros, nose qui ets ara mateix jajajajajaj  jajaja ens coneixem?????  una abraçada!!!!!!!!

vaig vendre un cofre a un noi de girona i tu li vas fer arribar a barcelona, a la cita dels dijous a monjuïch

bloom

Osti... ;) ara asocio el nick a la persona;) el cofre va arribar ok!!! El noi encantat!!! Weno avera si coincidim al recollir els calendariss!!! :))))

fontwagen

punxalmenar

si ens va bé el dia de la recollida de calendaris, jo els puc agafar per tu i ens trobem algun lloc de Lleida i listo, ja m'avisaràs!
9A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  16, 17 y 18 de MAYO DE 2025 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=389034.0 - http://www.almenarcamper.com

fontwagen

Cita de: punxalmenar en Diciembre 17, 2010, 17:46:11 pm
si ens va bé el dia de la recollida de calendaris, jo els puc agafar per tu i ens trobem algun lloc de Lleida i listo, ja m'avisaràs!

Vale tu agafal, despres ja buscarem on trobarnos :)

fontwagen

Bueno parlo per mi, nose si als altres de Lleida si els hi els hi va bé  ;D

cimbike

Hola a tots,
Hi ha noticies dels calendaris.
Resulta que ara mateix encara estan a l'imprenta i segons l'organització del foro si tot va bé estaran disponibles per a la primera 7mana de gener.
Dons ja podem arar quedant.
A10

jirafo

weno un consol ja que piro de vacances i no sabia res de res
en cuant torni aveure si posem data i puesto
que ja tinc unes ganes que.... .baba
Las tortugas tambien vuelan

jirafo

hola companys no se com quedariem pero proposo el dia 8 o 9 que cau en cap de setmana i lo mes importtant
que ja auran passat aquestes festes tan disitgades i malaides per  tots  .loco1
crec que seria lo millor ningu concreta el puesto
per aqui dalt diuen montblanc per mi cap problem
weno que no mes es una proposta que si es que no perque lo que sigui no pasa res pero que sigue cap de setmana sius plau
força per tohtom i que els reis portin molts regalets per les nostres furgos  8)
Las tortugas tambien vuelan

xolo

hola per mi estaria be el 8 o el 9 a montblanc,ja anireu concratan

salut

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU A TOTOM

Uploaded with ImageShack.us