[32/36] [Tarragona + Lleida] INGRESADO- Compra conjunta calendarios Furgovw 2011

Iniciado por cimbike, Noviembre 12, 2010, 18:49:49 pm

Tema anterior - Siguiente tema

cimbike

Hay 6 personas que todavía no habéis hecho el ingreso o transferencia y recordaros que el plazo que había establecido marcaba como fecha límite mañana.
Lo podemos alargar una semana más para daros más tiempo. Así que yo voy a hacer el ingreso a la organización del foro el día 9 y que quien no haya hecho el ingreso se quedará sin calendario.
Sl2

Vwalbert

Cita de: cimbike en Diciembre 01, 2010, 21:03:57 pm
Hay 6 personas que todavía no habéis hecho el ingreso o transferencia y recordaros que el plazo que había establecido marcaba como fecha límite mañana.
Lo podemos alargar una semana más para daros más tiempo. Así que yo voy a hacer el ingreso a la organización del foro el día 9 y que quien no haya hecho el ingreso se quedará sin calendario.
Sl2

jo crec que hi hagut temps de sobres.
vas posar data i tots els que em pagat l'hem respetat escrupulosament.
ja em veig començant l'any estrenant el calendari amb la fulla de febrer.
cimbike, manes tu  .ereselmejor disculpeu si algu no ha pogut fer l'ingrés per mals majors

cimbike

No,mira aquí jo no mano res de res. Si acordem ulguna cosa es entre tots i per a tots. Yo ho deia perque els despistats i els que no els hi vagi be pagar ara, tinguin mes temps i no es quedin sense, pero si no us sembla be ho tanquem avui.
A10

bloom

PODEM TANCAR DEMA? JO ME POASAT UNS DIES OSPITALITZAT I NO E POGUT FER LKA TRANS. DEMA LA PODRIA FER SENS KAP PROBLEMA...

Vwalbert

Cita de: bloom en Diciembre 02, 2010, 13:44:23 pm
PODEM TANCAR DEMA? JO ME POASAT UNS DIES OSPITALITZAT I NO E POGUT FER LKA TRANS. DEMA LA PODRIA FER SENS KAP PROBLEMA...

aixo es una bona escusa.
ja estas millor bloom? cuidat!
ens veiem

Vwalbert

Cita de: cimbike en Diciembre 02, 2010, 12:04:27 pm
No,mira aquí jo no mano res de res. Si acordem ulguna cosa es entre tots i per a tots. Yo ho deia perque els despistats i els que no els hi vagi be pagar ara, tinguin mes temps i no es quedin sense, pero si no us sembla be ho tanquem avui.
A10

no cal enfadar-se, jo ja he organitzat CC. Se el que és.
Hi ha gent que es despista, es veritat, també gent que té problemes i no pot fer-se càrrec. Peró am un plaç de temps raonable, ni ha que es gronxen una mica i sense que se n'adonin provoquen una demora en general de la comanda.
es una opinió.
Es dificil decidir una cosa entre tots, sempre hi ha de haver algú que digui la última paraula, sobretot el que es fot la currada de mirar el compte corrent cada dia,apuntar, fer la comanda, repartir, enviar... etc; sense ànim de lucre, per  a mi valoro molt aquesta figura i la respecto, i per això jo, com molta gent vam pagar aviat.
.ereselmejor cimbike

cimbike

.director ULTIMATUM
Jo marxo dissabte al matí a Peyragudes i no tornaré fins el dijous al matí que és dia 9 i aquest serà l'últim día, perqué he de fer l'ingrès al compte del foro abans del dia 10 de desembre.
Així que qui no hagi pagat el dia 8 serà esborrat de la llista i es quedarà sense calendari.
Vinga que no costa tant!!!
A10

cimbike

Cita de: bloom en Diciembre 02, 2010, 13:44:23 pm

Cap problema company, fins el dia 8.
Esperem que ja et trobis millor .bien
A10

guery

calendario pagado!
  al final habéis decidido algo de como se van a repartir?     .bebemucho
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

cimbike

bloom

Muchas gracias!!! Muchisimas!!

Pal q piense q es esqusa le enseñare el brazo i que valore!!! 

tnttgn

Apuntame uno

tnttgn - Tarragona - 1 calendario.

La transferencia la hago ahora mismo.

Muchas gracias!!!!