[32/36] [Tarragona + Lleida] INGRESADO- Compra conjunta calendarios Furgovw 2011

Iniciado por cimbike, Noviembre 12, 2010, 18:49:49 pm

Tema anterior - Siguiente tema

guery

"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"

jirafo

Las tortugas tambien vuelan

cimbike

jaumecb

Ei cimbike!!!
Nosaltres vam demanar 1 pack i no estem a la llista, que no ens volem quedar sense calendari. Gracies!!!

cimbike

Noviembre 16, 2010, 23:06:22 pm #20 Ultima modificación: Noviembre 17, 2010, 09:15:41 am por cimbike
Cita de: jaumecb en Noviembre 16, 2010, 19:42:21 pm
Ei cimbike!!!
Nosaltres vam demanar 1 pack i no estem a la llista, que no ens volem quedar sense calendari. Gracies!!!

Llista modificada i en demano un altre per mi.
Es per un colega que té furgo, visita el foro, però no està registrat.
Ja en falten menys per arribar als 17.
A10

CUNICOOL

hola gent, l'any pasat vam moure fils pel tema dels calendaris a lleida al final tot va sortir be, aquest any ja vec ke no hi ha moviment a lleida.
us aniria malament fer la compra conjunta de tarragona-lleida?¿?¿??
seria agrupar tots els de lleida i recollir-ho per repartir a la zona.?¿?¿ de ser així m'en faig carrec jo de repartir-ho per lleida.

gracies estem en contacte.

qui porti el tema de la compra conjunta que es fiqui amb contacte amb jo per privat.

gracies de 9.

cimbike

Per mí no hi ha cap problema. Si vols podem modificar el títol de la CC pel de [Tarragona + Lleida] i us aneu apuntant un x un. Després si tu et vols encarregar de repartir els de lleida, quan jo tingui els calendaris te'ls envio a tu per correu, o si es parla entre tots, es pot fer una trobada en algun punt entre Lleida i Tarragona per repartir-los i veure'ns les cares.
No se què en pernsarà la gent, vosaltres mateixos, per mi cap problema.
Com més serem més riurem.  .meparto .meparto .meparto
A10

CUNICOOL

hola, el del canvi de nom seria ideal mes que res per si hi ha algu interessat de lleida, ja encaras a una direccio en concret, sino ningu de la zona lleida acavarà comprant calendari. l'any pasat ho va organitzar homellop pero aket any no esta per aki.
el tema de la quedada es tentador, per part meva encantat de fer trobada i més que n'hauriem de fer.... i el tema de recollir els calendaris ja en parlariem mes endavant, per desplaçam a tarragona ho tink a un pas de casa..

gracies per tot

per cert   cunicool-----------------------------2 packs-----------------------12€

Fotero

Hola, jo soc de la zona de Lleida, estic d'acord amb la iniciativa de Cunicool, així segur que hi ha mes gent que el comprarà, de moment podeu contar amb mi.

Fotero: 1 pack.

inty

Companys!
doncs si que estara bé modificar el nom per la gent de Lleida! jo soc de lleida però visc a Tarragona, quan arribin els calendaris els podria apropar a Lleida sense problema! ja en parlarem!

Quedada Tarragona: siii perfavooooorrr!!! en tenim moltes ganes i ja hem fet algun intent per akí però al final res!!  .lengua2  Nosaltres ara tenim la furgo al mecanic  suposadament a finals de la setmana que ve ja la tindrem així que podriem anar definint la quedada, no?
Seria qüestió d'obrir un nou foro o aki mateix com volgueu!
Proposo trobar-nos el finde del 10-11desembre allà on digueu (la musara, mont-ral, prades......)
Hay que unirse, no para estar juntos, sino para hacer algo juntos.

fiestero

Nosotros tambien queremos un pack de calendarios, pa ver los puentes y planear posibles escapadas. .baba

cimbike

Doncs s'ha modificat el nom de la CC per tal que s'uneixin a nosaltres els companys de la Terra Ferma. A partir d'ara [Tarragona + Lleida] Compra conjunta calendarios Furgovw 2011
M'apunto un altre calendari per un altre colega que també té furgo, visita el foro y tampoc está registrat.
Comentar-vos que ja  .nono hem de pagar els 9€.  .palmas .palmas .palmas. La pela és la pela.
A10

Vwalbert

Cita de: cimbike en Noviembre 17, 2010, 23:22:13 pm
Doncs s'ha modificat el nom de la CC per tal que s'uneixin a nosaltres els companys de la Terra Ferma. A partir d'ara [Tarragona + Lleida] Compra conjunta calendarios Furgovw 2011
M'apunto un altre calendari per un altre colega que també té furgo, visita el foro y tampoc está registrat.
Comentar-vos que ja  .nono hem de pagar els 9€.  .palmas .palmas .palmas. La pela és la pela.
A10

serán 6€ doncs

guery

hola cimbike, he pensado que podríamos quedar todos un finde con las furgos,  para recoger los calendarios, y así nos tomamos algo y nos conocemos en persona, como lo veis?
                                                    .bebemucho
"El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños"
"La vida es bella porque tú estás en ella"