[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Teyla

No havia tingut l'oportunitat de veure les fotos de l'expedició a Kosovo i haig de dir que CorT3s tens tota la raó amb el que dius d'aquesta parella... mare de Déu.. és una bareja de sensacions entre l'alegria de la felicitat que repartiu i la tristessa del poc que tenen aquesta canalla per lo que han passat en la seva curta vida... uff !! com toca la fibra !!!... molt maco SI SENYOR...  .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor

Sidru

Potser no és res de l'altre món, això que feu, però en aquest hi ha molt poques persones que estiguin disposades a fer coses per als altres sense demanar res a canvi.
Molt boniques les fotos, molt plenes d'humanitat. Felicitats!  .ereselmejor

Cita de: eudaldJ5 en Agosto 28, 2010, 18:12:05 pm
:-[ :-[

tio que em faràs posar vermell!!!! Potser tu o veus aixi, però no es cap cosa del altre mon, es tindre la oportunitat de anar.hi i clar com tot posar.hi ganes i esforç!!!

el pròxim cop que tingui una semaneta lliure m'envaig cap al sur... o aixo o un avió tirat de preu i vindre un cap de setmana!!!

delarco

INDICE de EXTRAÍBLES:  maleteros, cajón, plataforma, suelo deslizante...   
http://www.furgovw.org/index.php?topic=178973.0

quatrel

Cita de: delarco en Agosto 30, 2010, 12:55:47 pm
Increibles les fotos eudald i lavall!!!  .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor

Sí senyor, sous collonuts!!! a veure si pujem aquest dijous i ens veiem les cares  .sombrero

no por mucho tempranear amanece más madrugo

Xarles

Cita de: Sidru en Agosto 28, 2010, 09:28:53 am
Doncs jo, sense anar a la festa del Bunba, ja em vaig posar al llit a les 02:00, ara imagina't que hagués passat per Castelldefels després de Montjuïch...! La KDD va estar molt bé, com sempre. Em va agradar molt retrobar tothom, i conèixer l'Eudald i la lavall (furgofesta, oé, oé, oé!!!!), el Delarco i la Gemma, la parelleta de la T3  tan guapa i aquell profe de primària que fa unes truites de patates tan bones (ho sento, companys, alguns noms no m'han quedat, tinc memòria de mosquit!!!). Tots gent molt guai.

Ens veiem dijous vinent. Jo pujaré sense gossa i amb els nens, que alguns ja coneixeu.

el profe que feia truites sóc jo, Xarles al foro, Carles en persona, jejeje!!

Les fotos collonudes, felicitats nois!!
Utilizad el jodido corrector!!!

Ves

Bueno perras y senyoretes, he vuelto.

Aquet dijous pujare, encara que plogui ja ho aviso. hihan ganes de veureus a tots.......

PD: Teyla i Juanjo (encara que no ho  vegi pq esta en los alpes) que sepais no he estado 15 dias de vacaciones nono he estado 15 dias preparando la venganza!!!!!!!
se va montar un follon que no va saver ni donde ta metio!!

Per cert Origuli l'any binen truquem per lo de manressa, Laura y Teila cuant torni el juanju barranquillo al canto jejejeje
Ramonn!!!!! havere si dones senyals de vida
eudal dema osigui avui et truco guapo

markintosh

uno más que sube el jueves, que tengo ganas de veros y ya se ha terminado la expedición tetresera de este año

Teyla

Cita de: Ves en Agosto 31, 2010, 02:41:11 am

Aquet dijous pujare, encara que plogui ja ho aviso. hihan ganes de veureus a tots.......

PD: Teyla i Juanjo (encara que no ho  vegi pq esta en los alpes) que sepais no he estado 15 dias de vacaciones nono he estado 15 dias preparando la venganza!!!!!!!

Per cert Origuli l'any binen truquem per lo de manressa, Laura y Teila cuant torni el juanju barranquillo al canto jejejeje

VES... MI CHIQUITIN !!!!!!! CARINYO !!!!!!! ya sabes que nunca te haria una cosa asi... me obligaron (ahora que no esta Juanjo pa' defenderse... je je je).... me dijo que no tenia "uegos" A MI??  tu te acuerdas de Regreso al futuro, cuando le dician al malo.... ERES UN GALLINA... ?? pues yo igual !!! cuando me provocan... no se que me hago...  :roll:
com han anat les vacances amb la beach??? je je je tinc unes fotos molt bones del Juanjo de dissabte... no va tindre "uegos" de sortir d'un lloc i el van tenir que remolcar... je je je com ens vem enrecordar de tu i tu FORRRRMOTIONNNN.... je je je pero m'espero a penjar les fotos per quan vingui... QUE MALA SOY...  .nono

i en quant "barranquillos" ja saps... cuan vulguis, pero que sean PA' NOVATOS... que acabareis conmigo...

Cita de: markintosh en Agosto 31, 2010, 08:59:16 am
uno más que sube el jueves, que tengo ganas de veros y ya se ha terminado la expedición tetresera de este año

Marc..... je je je el mes important... com estan mis croquetas?? a bueno... como estas?? como ha ido todo??
se os echaba de menos... o no?  ;D

markintosh

esta semana no podré subir nada casero  :-[, me vienen a poner la cocina patas arriba y va a ser imposible cocinar nada, a ver si paso por el super y cargo una papas o algo

gigosos

Hola, Soy novato aquí, he intentado subir un par de veces y al final siempre me ha surgido algo. Espero poder hacerlo esta semana y llevar alguna cervecita fresca, al que le interese o este pensando en montarse unos sensores de aparcamiento con cámara trasera yo los acabo de poner y van genial.

Un saludo a Todos. ;)

markintosh

Ves

Gigoso buenas yo tambien soy de la secta baechera i lo de los sensores si suve hablamos.

yo en principio subire algo de zampa aunque no se que aun jejejejeje

Markintosh el jueves posiblemene me escape con sherpa a darle a los pedales, ya te dare un toque si sacamos algo en claro.

markintosh

si no os escapáis vosotros me escapo yo que lo necesito con urgencia  ;D. Va aunque sea hacemos una subida al castillo y descenso hasta Hospitalet y vuelta a subir, al ladito de casa y duro duro

RAMOVIL

Cita de: Ves en Agosto 31, 2010, 02:41:11 am

Estic viu, amenazo con subir el Jueves y soy capaz de hacerlo con la TARTANA,
despues de su periplo Africano, aun luce la arena en su maltrecha carroceria.
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

gigosos

A partir de que hora sube la gente?

Me imagino mi furgo sola a las 6 de la tarde.....cri,cri....cri,cri...... ;D