[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Juanjogava

menos mal que hay testigos... que los mando a comprar el pan y me vienen con una botella de absolute! madre de dios que noche, tu estas en casa con ojeras... pero yo estoy en el curro que ni me aguanto depie.
desde luego bumba, tus colegas son gente de puta madre, nos reimos un monton... entre eso y uno que se subia por los capots de los coches...

bunbamotua

Me alegro que lo pasaran bien yo lamento no haber cenado en Montjuic y luego la fiestita, pero todo no se puede, el Archie ya anda por el face haciendo amigos sectarios  ;D
Pues eso que se les pase pronto la resaca  .meparto .meparto
Espero no faltar el jueves que viene!!

Teyla

bromas aparte, SI señor, gran noche...  .ereselmejor
tanto como en la cena, como en la fiesta me lo pasé genial, sobretodo por la buena compañia !!! gracias a todos...  .palmas

ahora, eso si.. un pequeño detalle para Bumbamotua.... supongo que ya sabes que el tema toros (sensible y censurable) se está prohibiendo en Catalunya, pero te aseguro yo que si vuelves a colgar una foto  .fotografo mia (sin retoques del Photoshop, claro!! )... te corto las dos orejas y el rab..... ok?  (por Dios, que careto !!!!!)

bunbamotua

Teyla que se le va a hacer!!!! los guapos salimos guapos aun a las tantas  .meparto
y creo que he tenido mucha consideración en no poner alguna mas que tengo  .meparto

Teyla

Bumbamotua....

hacemos una cosa... me las pasas en privado y yo hablo con el mismo que retoca las fotos a Belen Esteban !!! si con ella hacen milagros, supongo que alguna cosa haran con las mías  ;D...

por favor, sólo pido:

-ligero disimulo de la celulitis (es decir, trasero de la Jenifer López)
-retoque de los labios (es decir, morros de la Angelina Jolie)
-aumento sustancial de los senos (es decir, tetas como la Pamela Anderson)
-"leve" modificación de las extremidades inferiores (es decir, piernas como las de Sharon Stone)

vamos, pa que digais que las mujeres nunca estamos contentas... si sólo son 4 retoques  ;D ;D ;D

por favor, me voy a dormir... que la falta de sueño influye ya mucho en mis neuronas...... je je je

un besazo campeón...

Sidru

Sí, la gent normal no les fan, aquestes coses!!!! Però que avorrida que és la gent normal  .loco2

Cita de: sherpax3 en Agosto 26, 2010, 14:21:22 pm
Cada dia estic més convençut que estem tots com un llum .loco1

Fins el vespre!

Sidru

Doncs jo, sense anar a la festa del Bunba, ja em vaig posar al llit a les 02:00, ara imagina't que hagués passat per Castelldefels després de Montjuïch...! La KDD va estar molt bé, com sempre. Em va agradar molt retrobar tothom, i conèixer l'Eudald i la lavall (furgofesta, oé, oé, oé!!!!), el Delarco i la Gemma, la parelleta de la T3  tan guapa i aquell profe de primària que fa unes truites de patates tan bones (ho sento, companys, alguns noms no m'han quedat, tinc memòria de mosquit!!!). Tots gent molt guai.

Ens veiem dijous vinent. Jo pujaré sense gossa i amb els nens, que alguns ja coneixeu.

eudaldJ5

Com sempre, un altre dijous de puta mare!!! a mes a mes hi ha gent nova, amb molt bon rotllo!!  i si sherpa estem com una p...cabra, pero tu ets el mes " cabro". Amb cariñu ehh???  vull dir que ets el que esta mes zumbat!!! Sense comptar en ramovil...que aquell viu en un altre planeta!!!

Salut gent!!! 

CorT3s

eudald veig q ja has tornat, com ha anat mestre? no ens enseñaries les fotos? M'encantaria veureles de veritat! Sherpa encantat de coneixret si q ets un crack si!!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

eudaldJ5

Cita de: CorT3s en Agosto 28, 2010, 14:09:09 pm
eudald veig q ja has tornat, com ha anat mestre? no ens enseñaries les fotos? M'encantaria veureles de veritat! Sherpa encantat de coneixret si q ets un crack si!!

Eis, doncs si ja fa unes setmanes, vaig posar el link de les fotos... 

el torno a possar.  http://picasaweb.google.com/lavalldelsreis/ExpedicioAKosovo# 

Nose quant, però ja començo a tenir moltes ganes de baixar cap al sur. Hauria d'anar a granada a veure una amiga meva i seria una bona excusa per fer-te una visita, però ufff  no tinc pas dies.

Salut

CorT3s

Cita de: eudaldJ5 en Agosto 28, 2010, 14:44:14 pm
Eis, doncs si ja fa unes setmanes, vaig posar el link de les fotos... 

el torno a possar.  http://picasaweb.google.com/lavalldelsreis/ExpedicioAKosovo# 

Nose quant, però ja començo a tenir moltes ganes de baixar cap al sur. Hauria d'anar a granada a veure una amiga meva i seria una bona excusa per fer-te una visita, però ufff  no tinc pas dies.

Salut

Q sapigues (encara q no fa falta dir-ho) q aqui (malaga) teniu casa sempre q vulgueu!! tu i tots els q pasin pel sud. Em faria molta gracia rebre una visita vostre  macos! :) Vinga eudald animeu-vos si podeu! : )! Vaig a veure les fotos!

Mi LT28D del 1984:

CorT3s

Ostres.. estic casi sense paraules.. les fotos man tocat de veritat.. ho trobo precios.. trobo precios el treball q feu vosaltres i tothom qui es dedica a aixo. No hi ha res mes bonic q fer somriure, repartir alegria i per un moment ni que sigui fer olbidar tot lo dolent q ens envolta.. de veritat ara me les tornare a mirar.. els somriures de la gent no tenen preu algun.. els bons moments q feu passar seran recompensats amb propia felicitat, no imagino l'orgull i satisfaccio q deu donar al acabar la obra.. aquestes coses em posen els pels de punta. Enohorabona de veritat.. .ereselmejor .ereselmejor com diria la meva avia.. teniu un tros de cel mes q guanyat.. Sou genials parella. Espero veureus aviat!  :) no pareu de repartir somriures siusplau!!

Mi LT28D del 1984:

origuli

Cita de: CorT3s en Agosto 28, 2010, 14:59:56 pm
Ostres.. estic casi sense paraules.. les fotos man tocat de veritat.. ho trobo precios.. trobo precios el treball q feu vosaltres i tothom qui es dedica a aixo. No hi ha res mes bonic q fer somriure, repartir alegria i per un moment ni que sigui fer olbidar tot lo dolent q ens envolta.. de veritat ara me les tornare a mirar.. els somriures de la gent no tenen preu algun.. els bons moments q feu passar seran recompensats amb propia felicitat, no imagino l'orgull i satisfaccio q deu donar al acabar la obra.. aquestes coses em posen els pels de punta. Enohorabona de veritat.. .ereselmejor .ereselmejor com diria la meva avia.. teniu un tros de cel mes q guanyat.. Sou genials parella. Espero veureus aviat!  no pareu de repartir somriures siusplau!!

.palmas    .palmas
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eudaldJ5

Cita de: CorT3s en Agosto 28, 2010, 14:59:56 pm
Ostres.. estic casi sense paraules.. les fotos man tocat de veritat.. ho trobo precios.. trobo precios el treball q feu vosaltres i tothom qui es dedica a aixo. No hi ha res mes bonic q fer somriure, repartir alegria i per un moment ni que sigui fer olbidar tot lo dolent q ens envolta.. de veritat ara me les tornare a mirar.. els somriures de la gent no tenen preu algun.. els bons moments q feu passar seran recompensats amb propia felicitat, no imagino l'orgull i satisfaccio q deu donar al acabar la obra.. aquestes coses em posen els pels de punta. Enohorabona de veritat.. .ereselmejor .ereselmejor com diria la meva avia.. teniu un tros de cel mes q guanyat.. Sou genials parella. Espero veureus aviat!  no pareu de repartir somriures siusplau!!

:-[ :-[

tio que em faràs posar vermell!!!! Potser tu o veus aixi, però no es cap cosa del altre mon, es tindre la oportunitat de anar.hi i clar com tot posar.hi ganes i esforç!!!

el pròxim cop que tingui una semaneta lliure m'envaig cap al sur... o aixo o un avió tirat de preu i vindre un cap de setmana!!!

CorT3s

Si q es una cosa de l'altre mon si.. en els temps q vivim, tot son mals, morts, violacions y un munt de desastres.. la gent no "perd" el temps per enriquir als altres por amor al arte. No es per res pero teniu un cor q no us cap a la furgoneta jejejeje de veritat valoro molt els fets com aquests. Quan vulguis i els dies q vulguis tens casa!

origuili el mateix et dic eeeh? Espero q fagis una escapada surenya tu tb campio! Una abraçada nens!!

Mi LT28D del 1984: