[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2008-2010

Iniciado por foucellas, Noviembre 04, 2008, 20:20:32 pm

Tema anterior - Siguiente tema

victortizon_7

Alguien de aquí tiene una california y vive en Pontevedra? hoy adelanté a una con mi multivan negra, y esa california llevaba una pegatina de forovw entonces debe ser de este foro jaja. Saludos

josinho

Vaya faena lo de los Ancares..  :o

Temen que o proxecto de embalsar as súas augas, pendente desde 1951 e sometido a continuas revisións, fágase finalmente realidade e sepulte un dos seus enclaves naturais de maior valor

Esperemos que sigan de revisións durante mucho tiempo.
la vida te sonrie, el tiempo es oro y no lo puedes comprar

PAZ PARA EL MUNDO

BUSCO T1 O T2 EN BUEN ESTADO!!

gael160963

Marzo 15, 2010, 15:43:13 pm #603 Ultima modificación: Marzo 15, 2010, 15:44:46 pm por gael160963
... vou todolos anos pola Fonsagrada, Negueira, Salime ...  :roll: unha pena si fan eso  :-[ ... País  .loco2

... por certo... sempre paro na Ferreiría de Cuíña  :-\

gael160963

Marzo 15, 2010, 18:21:26 pm #604 Ultima modificación: Marzo 15, 2010, 18:25:18 pm por gael160963
... estiven comentando o tema do embalse na Fonsagrada cos colegas que van conmigo e me din que estivera en debate fai dous anos e que o paralizaran daquela....  ??? de ónde sae esta noticia? ... non atopo as fontes  ??? O Progreso ... do 13/03/2010 ... non o atopo ???

http://elprogreso.galiciae.com/pdf_files/13032010comarcas_2.pdf

gael160963

... ah carallo!! é do 12

http://elprogreso.galiciae.com/nova/50140.html

... a cousa aínda non esta perdida de todo... parece que os concellos se opoñen i é un proxecto de fai moito, afecta a rede natura, ....  .malabares

...  ;)

suyul

Hola a tod@s outra vez!!!

Ainda que estivemos apartados un pouquiño do foro dende a fermosa esperiencia de CUNTIS (que chulas as fotos que colgou o personal¡¡)  , ainda andamos por aki¡¡¡¡¡¡¡¡.

En canto o tema dos Ancares ,esperemos que quede todo en nada , como outras veces que xa o intentaran , porque se pode perder un pedazo moi fermoso como é esta zona. Menos mal que a xente de Cervantes ,Navia e Fonsagrada e moi unida e ainda se van opoñer duramente contra eses bonecos de corbatilla , que son os que como siempre mais se benefician de estas operacións.

Aproveitamos a mandarvos un saudo moi forte a todos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Por certo ,señor presi  , non me enviache ningun privado co tema do club que me dixeras. Non se che esqueza .

Saudos// Suyul e Bea

ALTAN

Cita de: gael160963 en Marzo 15, 2010, 18:31:33 pm
... ah carallo!! é do 12

http://elprogreso.galiciae.com/nova/50140.html

... a cousa aínda non esta perdida de todo... parece que os concellos se opoñen i é un proxecto de fai moito, afecta a rede natura, ....  .malabares

...  ;)

agardemos que no vaia para adiante.......

haberá que coñecer esa ferería ou?

gael160963

Cita de: ALTAN en Marzo 16, 2010, 00:46:08 am
agardemos que no vaia para adiante.......

haberá que coñecer esa ferería ou?

... xa o teñen intentado máis veces... pero a xente de alí, como xa dixo suyul, esta totalmente en contra e ademáis métese en espazo protexido ... téñeno difícil pero xa ves que son "don erre que erre"  :-\

... a Ferreiria é unha pasada... hai unha capela donde tódolos anos fan unha romería e tamén alí se fai a festa da troita... é un sitio precioso, ten unha baixada pouco acondicionada pero merece a pena baixar  .palmas

exin

Cita de: suyul en Marzo 16, 2010, 00:21:58 am

Por certo ,señor presi  , non me enviache ningun privado co tema do club que me dixeras. Non se che esqueza .

Saudos// Suyul e Bea

Presi que a Suyul non o podemos perder que é o único da provincia lucense!!!

Freddy´j

Saludos Suyul, espero verte en Ferrol!!  Aunque sea sin jamon!!
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

t3

Cita de: freddytorques en Marzo 16, 2010, 20:12:09 pm
Leesme o pensamento, en ese sentido acabo de mandarlle un privado co enlace da Kdda.
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido

[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

Freddy´j

Cita de: t3 en Marzo 16, 2010, 20:41:26 pm
Leesme o pensamento, en ese sentido acabo de mandarlle un privado co enlace da Kdda.

Ya no es la primera vez que nos pasa....... umm.... premonicion, vicios ocultos, rollito, expediente X.
Esto merece un estudio en profundidad, me documentare, y mientras Chedi hace la queimada, hablaremos de ello.

PD: tienes unos privados...
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

Chedi

Cita de: freddytorques en Marzo 16, 2010, 20:12:09 pm

Como que sin jamón, de eso  .nono unas lonchitas vienen de perlas .meparto

Imagino que ya solo quedara el hueso  .lengua2

Venga un saludo Suyul, haber si nos vemos pronto
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

suyul

O que faga falta¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Non vos preocupeds  ,si non eh xamon , sera outra cousa!!!!  pero non se pode pasar nin sede ,nin fame¡¡¡¡¡¡.

Haber si podemos ir  ,porque ainda andaren medio convaleciente para esas fechas.

Pero intentaremolo .

Gracias de anteman por contar con nosoutros.

Por certo ,Chedy leva o toldo que pode choverrrrrr , e as sardiñas que stabam ben boas¡¡¡.