[GALICIA] [19|20|21|FEB|10] II KDD FURGOLACÓN.CUNTIS.PONTEVEDRA

Iniciado por clubecampergalicia, Enero 31, 2010, 23:31:32 pm

Tema anterior - Siguiente tema

foucellas

Fonte non vas vir ata o domingo?? ou cando carallo ves??
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

fonte

en principio vou o domingo a primeira hora da mañan. Contade que vos vou despertar a golpe de bocina.

Si podo xa me vou o sabado, pero casi seguro que non. Vaime saber a pouco pero que lle vamos a facer.

foucellas

Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

fonte

non te molestes, é facil encontravos, simplemente hay que seguir o rastro do licor café.  .bebe1

por certo o dos disfraces para cando é? supoño que para o sabado non?

e que si o domingo non vos disfrazades xa non levo nada.

gabifly

digo eu......a min as sorpresas dos politicos  , gustancheme ben pouco, pro bueno...por se acaso levarei o mono pra me disfrazare de mecanico, seguramente irei o sabado...

ferritas

bueno xente, estaba apuntado para a laconada, pero non puden facer o ingreso...tiña a intencion de ir o venres pero a estas alturas ainda non sei  se vou poder ir...a esperanza e o ultimo que se perde....bueno na que espero poder pasarme algun dos 3 dias por ai non sei cando nin canto tempo, pero por ai ei de aparecer...

ALTAN

Freddy´j

Cita de: gabifly en Febrero 18, 2010, 22:40:04 pm
digo eu......a min as sorpresas dos politicos  , gustancheme ben pouco, pro bueno...por se acaso levarei o mono pra me disfrazare de mecanico, seguramente irei o sabado...

Ostia que original!!!!  y de donde sacaste la idea???
Razonar y convencer, ¡qué difícil, largo y trabajoso! ¿Sugestionar? ¡Qué fácil, rápido y barato!

Adry

.baba otra que nos vamos a perder....

Pero trataremos de pasarnos el viernes o el sabado o los dos por la tarde-noche ya que estamos de cursos todo el finde...

Pasádeo ben xente!
.baba

jhavato

clubecampergalicia

CLUBE CAMPER GALICIA

clubecampergalicia

Febrero 19, 2010, 15:22:31 pm #116 Ultima modificación: Febrero 19, 2010, 15:25:45 pm por clubecampergalicia
Fonte e Suyul gracias por  hacer la transferencia tan rapido.

Resumen

21 Furgos       40 persoas          3 cans

Gracias a tod@s por participar  .palmas

En unas horas tomamos el pueblo de CUNTIS....nos vemos alli....Boa Viaxe!!
CLUBE CAMPER GALICIA

chedijunior

Uploaded with ImageShack.us

KaosGZ

Eu ainda non teño furgo ,pero se cadra pasome por algunha quedada,a de cuntis non podo porque ando liado cos estudios

Está permitido asistir sen furgo?