[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ves

No me aguamto de pie,  .durmiendo tenemos que cerrar antes la hora de vuelta no puede ser  que a las 2:40 encara estiguem alli...... cony hem semblo a la meva dona jejejejejeejejejejeje

Hey penya cuant torni l'Eudal podem repetir les classes d'air a la nit  .meparto .meparto

chachito13

Felicidadesssssssssssss   markintosh!!!!
Nos vemos despues de las vacaciones.......
dime con que furgo vas y te dire quien eres...

sherpax3

Diumenje 8 matí...surto amb la bici i... sembla que han tirat la bomba!!! .confuso2 no hi ha ni 10!!! Quina passada!
Tot té la seva part bona, vas tranqui a tope per collserola com feia temps .baba
Si, si ja sé que els de l´esport, la salut, etc, estem un pél sonats .loco1 pero és lo que hi ha.

eudaldJ5

Cita de: Ves en Julio 31, 2009, 16:22:05 pm
No me aguamto de pie,  .durmiendo tenemos que cerrar antes la hora de vuelta no puede ser  que a las 2:40 encara estiguem alli...... cony hem semblo a la meva dona jejejejejeejejejejeje

Hey penya cuant torni l'Eudal podem repetir les classes d'air a la nit  .meparto .meparto

ui ui ui classes de que??? que voleu fer amb mi???

desde disneyland cambio y corto!!!

Ves

jajajajajajaja edual, millor ho espliquem cuant tornis, que aixi a la distancia no te gracia  .meparto

Bueno vosaltres que no seus acaven els dies de vacances o que???? pq per peles segu que no es  ;D

Bona ruta Miki i Mini  :-* de part de pluto jajajajajajaa

eudaldJ5

ufff anem tant escurats que robem la wifi desde fora el mc donalds!!! per no entrar a demanar un gelat d'akells de 50centims!!!!

M'ho expliques quant torni o sigui diumenge seguent!!! per tant dijous que be...ai no que es festa major de cardedeu..i no me la puc perdre... doncs el seguent o l'altre..uff que en sera de dificil!!! un petonas familia!!!!!

Ves

igualment bandarres ja esplicareu ja com anat el viatge per les franç jijijijijiji

sherpax3

Quina enveja que hem feu! Nosaltres aquest any al puto paro i agost a barna... :'(

Ves

li pots fer companyia al meu pare Albert, Españññña ba bien!!!!  en fi, aguantar com es pugui nois

sherpax3

Com a mínim la furgo va fina fina... .baba L´any que ve hem surto del mapa!!! .loco1

Ves

parlemne aquest dijous, havere on ten pensat perdret.

Be algumes pot dir alguna cosa encara que sigui bondia..... jejejejjejejejeje que ja no son hores de dormiiiiii

origuli

bondia benaventurats dels dijous a Montjuich...
ja m'ha crescut la barba i d'aquí poc no em coneixereu...

Jo ara estic currant i surto demà a les 23h me n'aniré cap a casa ràpid i al llit, que el divendres em piro cap a Corsica, amb la parenta, que es queda a viure a manresa, pk estudiara a Terrassa.
Tornarem el dia 26, ja que el 27 i 28 jo torno a currar, pero llavors comencen les festes de Manresa, i no estaré operatiu fins el dimarts al mati, pero poc pk dimecres 2-9 torno a currar, i fins diumenge de tranquis, llavors dilluns pujarem al pais vasc a recollir mes coses de la parenta, i tornarem a baixar, i llavors currare el 11 i el 12 de Setembre, i després començo nova vida, currant de dilluns al migdia a dijous al vespre, osigui divendres, dissabte i diumenge festa CADA finde, per a poder rular amb la furgui i fer millons de coses el finde...

bueno, com que feia temps que no escribia ni em deixava veure el pèl, doncs per a qui li interessi, això es el que faig!!!

Salut i una abraçada a tots i totes!
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opa

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Opa

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

sherpax3