[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

embilhard

Opa

Cita de: flamenka en Julio 17, 2009, 21:57:08 pm
moolt bones family baig q tot segueix igual per aqui el bon rollo etc etc q guay .loco2
bueno dir q vendo a la pitu q a casa ara tenim dos furgus si sabeu de algu q la bulgui o algo plis poseuse en contacte en mi oko.
Ara mateix la pitu esta a barcelona.
va ser orible quan la baig deixar el dilluns...vaig lplorar tant...tambe tinc molt clar q si no esta venuda al setembre me la quedo perq jo continuo pagan la furgo y pagar por pagar es tonteriaaa

un peto a tots q sapigueu q recordo tots els bons muments amb tots vosaltres encara q per las meues sircunstancies an sigut pocs pero sufisients per saber les bones persones q sou tots
un petunas a tots q no se queda nadie sin beso
agur muxus gero arte(hasta luegooooo gran familyyy)

Muchos besos preciosa, te echamos mucho de menos.
:-* :-* :-*

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Opa

Cita de: sherpax3 en Julio 18, 2009, 00:47:12 am
No patissiu pas, hehehe, cuan va treure el cap la 3ª me la vaig fer cosir... i apa! a tirar milles. .follando .I mira que ja tenia la pizza feta  .meparto

Que campió, veu tirar milles dijous o no???

;)

Secta T3era
RID

sherpax3

La cosa va quedar en un soparet romántic, espelmes, etc...i es va fer tan tard que tots a clapar! En fi... :-\

Ves

molt caballeresc per la teva part, pero fijo que vas sucar jajajajajajajajajaja crusants amb llet hee.... no penseu malament collons. .meparto .meparto

Opa

Si el que et feia il·lusió era un sopar romantic. hauries d'haber pujat a Montjuïc.
Va ser fantástic, molt romantic i amb un toc de sexe, clar.

;)

Secta T3era
RID

Ves

sherpax3

Cita de: Opa en Julio 20, 2009, 22:41:11 pm
Si el que et feia il·lusió era un sopar romantic. hauries d'haber pujat a Montjuïc.
Va ser fantástic, molt romantic i amb un toc de sexe, clar.

;)

No m´apretis que vaig molt necessitat .baba

Opa

Secta T3era
RID

Opa

Cita de: embilhard en Julio 18, 2009, 20:47:52 pm
8)

.director

Atención, atención!!!

Acabo de pillar a un Valenciando espiandonos

.policia

Cuidado con lo que hablais que aquí todo se sabe,

:-X

Secta T3era
RID

Opa

Secta T3era
RID

RAMOVIL

XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.

Opa

Hi ha o no hi ha reunió?
Si ningú respón en un breu espai de temps, jo no pujaré. No em vui trobar soleta en mig de la muntanya, que em fa por...
:-[

Secta T3era
RID

eudaldJ5

Julio 24, 2009, 02:13:12 am #5684 Ultima modificación: Julio 24, 2009, 02:14:50 am por eudaldJ5
eis a mi i a lavall ens sap ,molt greu pero no podrem pujar avui, estem a futuroescope, i dema ja tirem cap al cor de la bretanya francesa, em estat a la illa de re, i si algu ens troba a faltar ja sap carretera i manta i cap amunt falta gent!!! sembla mentida pero la nugget es porta com una campiona!!! salut i a disfrutar dels dijous!!!