[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

coLL0ons!

uixx perdón... esqe me sale...  :-[

"no feim lleig a res ni carn ni peix" = "no hacemos "feo" a nada, ni a carne ni a pescado"

"avera qe (que) fai (faig) per portar" = "aver que hago para llevar"

apa doncs!
ale pues!
;)

coLL0ons!

Ves

Julio 16, 2009, 05:51:23 am #5657 Ultima modificación: Julio 16, 2009, 05:53:04 am por Ves
CONFIRMAT Opa portare postres, i ja saveu quins, els que son cars de veure i ara amb la nevereta ummmm estaran fresquets fresquets. es un petit obsequi de la Paula en agraiment a la teva aportació a la famila Espinosa Diaz.

confirmado opa llevare postres, y ya saveis cuales, los que son caros de ver (que algunos no los verán nunca pero bueno) y con la neverita ummmm estarán fresquitos. el resto son cosas entre opa y yo ;D

Opa

Cita de: Ves en Julio 16, 2009, 05:51:23 am
CONFIRMAT Opa portare postres, i ja saveu quins, els que son cars de veure i ara amb la nevereta ummmm estaran fresquets fresquets. es un petit obsequi de la Paula en agraiment a la teva aportació a la famila Espinosa Diaz.

confirmado opa llevare postres, y ya saveis cuales, los que son caros de ver (que algunos no los verán nunca pero bueno) y con la neverita ummmm estarán fresquitos. el resto son cosas entre opa y yo ;D

:-* :-* :-*
A los tres.

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Ves

pude arribare sobre les 9, ting que fer unes cosetes.
tranquils que el postre esta fet ja jejejejejejeje

Dau i Fitxa

me parece faltal ves que lleves postres de los especiales este jueves... fatal...

Ves

savia que aixi sortiries de lamagatall jajajajajjajajajaja

animat q jo avui tinc uns partidets de bolei platja a caastefa, i marxo amb la famili, sino si que tagues trucat per veures.  :-*

hey aquet dijous toca que pugis no??? chevere haver si te animas tambien !!!! vamos vamos!!!! que aparte de eso tengo una cosilla nueva!!!!!

Dau i Fitxa

no puuuuuc, he quedao con un fornido furgonetero...  :roll: sorry

Dau i Fitxa

Per cert, com va la sortida multidisciplinar?? ja tenim data? ens podrem posar dacord???

toneeeeeeets macot!!!  :-* :-*

sherpax3

Jo soposo que portaré el de sempre (pizza...) si pujo, que no és segur...Aquesta setmana estem sense canalla (Són amb la iaia,hehehe) i si la dona para per casa al vespre... .baba

Ves

compi, crec que la opa va dir que havia vist un anunci dun modul per ampliar t3 es a dir ferlas mes llargues per posar a una persona mes jajajajajajajja

nen deixa de jugar amb foc que al final tindras que comprarte un sidecar per la furgo  .meparto

Opa

Air, tot un luxe de sopar, pero em de possar una hora tope perque a mi no em deixen arribar a casa cuan ja s'està fent de día.

VANE: Gracias, es una tentación a la que no soy capaz de resistirme, pero te pasaré la factura de la liposucción. Besitos para Paula y la supermami.

XERPAX3: He visto un sidecar con Maxi-cosi ¿Lo encargamos ya?

RAMÓN: Te hemos echado de menos ¿Como está tu dedo? No te hemos puesto falta por consideración a tu familia, pero dos ausencias seguidas tendrán consecuencias.

CUÑADA: Un besito enorme y portate bien que quiero ser tia.

SERGI: Cuidala!

ESCOLANI: ¿Se puede saber donde te has metido? Te debes estar haciendo de oro tanto trabajar.

ORTXATA: Necesitamos noticias tuyas ¿Como va el viaje? Cuentanos algo y danos envidia, que es muy sano.

AFRAGONETA, VWOLADORES... y tantos más, Se os echa de menos en la montañita mágica, que por cierto, cada día es más mágica.

Besos a todos.   :-* :-* :-*

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

flamenka

moolt bones family baig q tot segueix igual per aqui el bon rollo etc etc q guay .loco2
bueno dir q vendo a la pitu q a casa ara tenim dos furgus si sabeu de algu q la bulgui o algo plis poseuse en contacte en mi oko.
Ara mateix la pitu esta a barcelona.
va ser orible quan la baig deixar el dilluns...vaig lplorar tant...tambe tinc molt clar q si no esta venuda al setembre me la quedo perq jo continuo pagan la furgo y pagar por pagar es tonteriaaa

un peto a tots q sapigueu q recordo tots els bons muments amb tots vosaltres encara q per las meues sircunstancies an sigut pocs pero sufisients per saber les bones persones q sou tots
un petunas a tots q no se queda nadie sin beso
agur muxus gero arte(hasta luegooooo gran familyyy)
Viaja en furgo!!!!duerme en tu furgo!!!aunque nos llamen rancios en las quedadas jaja

sherpax3

Cita de: Ves link=topic=11658.msg1311746#msg1311746
date=1247844575

compi, crec que la opa va dir que havia vist un anunci dun modul per ampliar t3 es a dir ferlas mes llargues per posar a una persona mes jajajajajajajja

nen deixa de jugar amb foc que al final tindras que comprarte un sidecar per la furgo  .meparto

No patissiu pas, hehehe, cuan va treure el cap la 3ª me la vaig fer cosir... i apa! a tirar milles. .follando .I mira que ja tenia la pizza feta  .meparto