[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

lavall

oh! estt verdatt! He habladu en catalan! aim sorri!! aim lagartiji!! (acudito que no puedo dejar de hacertt porque mi padre me tiene arta con él)

he ditxu: Patum!! (que es un nombre propio i no se traduce)
lalalalalalalalalalalalala que en castellano vendria a ser: lalalalalalalalalalaa (mas o menos, eh!)

i la última palabra aun que lo parezca no es un insulto, sino un verbo relleno de pronombres menos fuertes o sea.... febles! PASENLOBIEN! (lo pongo todo junto porque no he aclarado nunca el tema de los guioncitos(si van, o no) en castellano...)

ah! i todas las i con especio delante i detras (talmente esta última) en castellano quiere decirtt y con espacio delante i detras...

nosesim'explico!

jaaaaaaaaaaaaajajajajajajjajajajajajajjajaja m'aburreixo... falten 30 minuts per plegar.....

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

VWoladores

Què sus dan en les "rodalies de Bcn" hoy... gastáys un mar de energía que no veas... Lavall necessites la Patum, realment...

De Vic o no de Vic, Eudald... tu mishmo...

Vwol!

sherpax3

Ves

ale pipol aquesta nit portare pizas, ho sento no dona temps per mes.

ale ale aquet vespre ting coses que veure coses que ensenyar, bricos que fer he triple i el mes important sopar amb familia jejejejejejeje

venga familia fins d'aqui res.
sherpa puja per solda soldador i estany plissssss moltes gracies.

eudaldJ5

va estar be la nit, no???  jo la vaig tancar amb en vandido..clar qui havia de ser...l'ultim  de marxar!!!

VWoladores

digues hores concretes.. mulla't va... .loco1

Jo dp del sopar, ja no vaig ser capaç de pujar... com bé va dir la Pepi..  .lengua2

Al final va venir molta més gent o què???

Vwol!

Ves

bueno nois air a la nit vaig haver de marxar rapid cap a casa, que mestaven esperant i cuant vaig arrivar al llit....... no puc esplicaro que sino hem vetaran. en resum pude l'any vinen serem a casa 1 o 2 mes.
.meparto .meparto
y fins aqui puc llegir. el proxim dijous mes jajajajajajajaaa

ortxata

VES!!!!!!!!!!!! que me parto. FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!
Solo despuès que el Ultimo Arbol haya sido cortado,
Solo despuès que el Ultimo Rio haya sido envenenado,
Solo despuès que el Ultimo Pez haya sido pescado,
Solo entonces descubriràs
que el DINERO NO SE PUEDE COMER

Opa

Ves, que vols dir que el proxim dijous més???
Aixo no es feia els disabtes???

Com es nota que estic desentrenada!!!
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Maratonito

Bueno, jo vaig plegar d'hora pero un plaer coneixer gent furgonetera, el nen i la dona em van obligar a marxar quan mes be s'estava. Espero poder pujar dijous que be.....

Salut a tothom encara que no se qui sou. Gracies triple pel derivabrises, va de cine...
No os preocupeis por la crisis, tenemos un monton de casas vacías y un montón de supermercados llenos....

VANdido

Cita de: eudaldJ5 en Junio 12, 2009, 18:46:59 pm
va estar be la nit, no???  jo la vaig tancar amb en vandido..clar qui havia de ser...l'ultim  de marxar!!!

joer con la fama que tango leñe...... si soy un angelituuuuu... .meparto

Cita de: Ves en Junio 12, 2009, 19:22:44 pm
bueno nois air a la nit vaig haver de marxar rapid cap a casa, que mestaven esperant i cuant vaig arrivar al llit....... no puc esplicaro que sino hem vetaran. en resum pude l'any vinen serem a casa 1 o 2 mes.

y fins aqui puc llegir. el proxim dijous mes jajajajajajajaaa

espero que el primero me lo dedicaras... .follando...jjaajajajajaaaa

Cita de: Opa en Junio 12, 2009, 20:22:12 pm
Ves, que vols dir que el proxim dijous més???
Aixo no es feia els disabtes???

Com es nota que estic desentrenada!!!

eso es como montar el bici opa.... Nonca se olvidaaaaaaaa..... .meparto

Un jueves de los de antes.. mucha gente, y muchas furgos... Genial.. Espero que se repita la semana que viene, y orxata, que si no te puedes ir aun no te cortes.. ya no biene de un jueves mas... .meparto

Vw T4 maxivan GL Dehler

Mi fragoneta payoooo; http://www.furgovw.org/index.php?topic=23093.msg306542#msg306542

Ves

opa aixo es fa quant tens oportunitat, ho tu si veus n bitllet de 20 euros al terra passas del no et tires a reollirlo com tots doncs aixo es el mateix jajajajajajajajajaja

Opa

Jo les oportunitats no les veig fins que no han passat dos pobles i ja es massa tart.  ???

Avui no podré pujar, es el cumple d'una amiga i tenim sopar.

Ortxata; On ets???

Petonets a tots, ens veiem dijous que ve!!!  :-*

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

sherpax3

Jo tampoc pujaré, aixó dels sopars s´encomana... ;D

jahman

nosaltres si que pujarem, aprofitarem per recollir els climair .... i avui prepararem una mica d'hummus, a veure si us agrada ....

a veure si s'apunta més gent!!!!
consume lo mínimo

la presentación de mi furgo:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=140870.0