[GALICIA] [24|25|26|ABRIL|09] KDD "PASEANDO POR EL ULLA" Club Camper Galicia

Iniciado por foucellas, Abril 03, 2009, 08:15:00 am

Tema anterior - Siguiente tema

jhavato

para los que van directamente el sábado al xirimbao os dejo este enlace en donde viene ubicada su localización en el mapa...

http://maps.google.es/maps?f=q&hl=es&geocode=&q=puente+de+xirimbao&mrt=kmlkmz&ie=UTF8&ll=42.746981,-8.559337&spn=0.015379,0.038624&t=h&z=15

venga que en breve nos vemos
saludos y abrazos!!

foucellas

Abril 24, 2009, 23:37:37 pm #136 Ultima modificación: Abril 24, 2009, 23:41:23 pm por foucellas
Nosotros llegaremos hoy sobre las 22:30
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

Nalua

uNHa FLoR, DuaS FloReS, TReS FLoReS.... Ai KaRaLLo uN ToXo !!!!

http://www.fillosdebreogan.es

foucellas

ALTAN

nos chegamos sabado sobre as 1200 da maña, krastis levas a parrilla o final?

....estos son catro gotas.....

jhavato

foucellas

en A Coruña non chove agora claros e nubes e en Santiago como anda o tempo??

ALTAN

chove a ratos....asi muidiño...pero continuo polo menos en sigueeiro que é masi tropical, non si troita?

non atopo os fonos, teño so o de gael creo alguen pode pasarme a lista, presi?
pa localizarvos in the morning

gael160963

... sintoo moito pero non podo ir o sábado... teño que deixalo para o domingo  :-\ ... darei unha chamada para saber por onde andades  .telefono

troita

o do churrasco por min deixamolo pa outro dia porqe como chova non sei como saldra .meparto.nos chegaremos o sabado a mediodia,case seguro,si non a armamos hoxe ata moi tarde,si non un pouco mais tarde .meparto

ALTAN

tes razon troita,daquela tema churrasco outro dia será......krastis non cargues ca parilla logo.......este tempo, toda a semana sol e agora isto, bom, o mal  tempo boa cara!!!!vou facela compra logo!!

foucellas

ALTAN

Krastis

Bueno , no vivo demasiado lejos del xirimbao, asi que i nos calentamos puedo acercarme a por ella en un vira,hoy he estado en vilagarcia y parece que el mar trae ejor tiempo, a ver si es verdad, ,saudos
En un par de horitas tiro para alla

Secundario Bob

bueno parece q me vou unir o sabado polo noite teño q facer unha boda .fotografo rapida e por ali andarei sobre as 23:30 saudos