[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

skolani

Buenas familia!!!
Ja tornem a estar per casa i despres de llegir-me totes les pagines que me perdut la de coses que pasen en una setmana!!! Primer de tot felicitar l'Aramys & family que ja tenen furgui .palmas despres dir que el viatget per terres basques ha anat de perles em sembla que me engreixat uns quilets amb tants pinxitos .meparto. Nos us preocupeu que akest dijous no puc venir pero el següent em curro unos pinchos que se caga la perra!! Que no vull que sembli la post-guerra la taula dels dijous eh .meparto

firewheels

Marzo 04, 2009, 20:56:10 pm #5146 Ultima modificación: Marzo 04, 2009, 22:23:52 pm por firewheels
 :-X

Ves

Buenas skolanet jejejejeje, primer de tot felicitats a la "furgotv" (en angles tvosea tivi queda mes comercial) per fer un viatge llarg i que no et deixi tirat  .meparto, segon ja magrada veuret amb uns kilets de mes diria que se tan possat als hueps de no fotre brot marica jajajajajajajajjaa(aixo ho fa l'enveja jijijiiji) y tercer el amic sherpax3 esta preguntant si vols els seients o q?? posat en contacte amb ell

haaaa i fins dijous eskolanet .meparto .meparto

Opa

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

VWoladores

Sniff... jo no puc pujar, però qui ho faci, que porti roba d'abric, no pel fred, sinó pel ventarrón...

Ale, avisats esteu...

Ens la veiem!

X

eudaldJ5

Pero tu amb el parapent t'interesa el vent!! jejej  Gracies per l'avis!!! aviam si ens veiem!! jo avui pujo!!! 

Aviam si a l'ultim moment s'anima la penya!!

Salut!!!

Ves

hey ens veiem jo tambe pujare, reafirmo que a venterro tindrem que tancar amb les furgos rollo carretes al oeste .pistolas

Opa

Nois, merci pel sopar, tot boniiiiisim.
Helena, el postre t'ha sortit de conya.
La companyia, com sempre, un 10.
Eudald, la teva furgo, una pasada, hem estat molt calentets.
ves, Vandit, merci per aquestes estonetas.

Secta T3era
RID

Ves

que ho deies pels rozes no???? jejejejejejjejeeje
va ser vastant gipi tots alli fotuts a la furgo sherpax3, eudal, lavall (que no es laura, es juana  ;D)
vandido, opa, U-3141416 :P , una vistita llampec d'en triki i companyia, un noi si no recordo malament en joan per agafar calendaris(va ser que no, una altre vegada sera) el asturiano (no recordo ni nom ni nik .confuso2), i un servidor.

van ser unes rises.

lavall

jajajajajajjaja
merci Opa, a tu els postres també et van quedar de perles! ;o)
hippy? Allò era una autèntica comunaaa hippy!! Quina pudor de tigreeeee!!  .loco1 jajajajjaja
un plaer tenir-vos a sopar a casa, portant-vos el sopar valtros, claraaaaaaa!  .meparto
jajajjajajajajajajajjaa

una abraçada a qui la vulgui!

.......................... en imperativo legal

jajajajajajjajaja
merci Opa a ti los postres tambien te quedaron de perlas! ;o)
hippy? Aquello era una autentica comuna hippy!! Que olor a tigre!! jajajjajajajajaja
un placer teneros en casa a cenar, si os traeis la comida, claaaaro!
jajajjajajajajajajja

... potser caldria que trenquéssim la rutina
fent algun gest desmesurat,
alguna sublimitat que capgirés la història...

Opa

Secta T3era
RID

eudaldJ5

jo no vig notar podor..i mira que estaves al meu costat.... jejeje

issi senyores i senyors.. a la nugget i caben 7 persones... sopant!!! bueno en ves... estava una mica incomode...

Salut!!

ho sento avui el impertivo.... va a ser que no.

pd: Jordi ja hem anat a fer el lladre aquesta tarda (tot perfecte), En boig tambe s'i ha apuntat..

sherpax3

KINA FESTA!!!!! 3 pizzes diferents, birretes, postres del cagar de bones... i tot déu futut a la NUGGET del eudaldj5. Una nit collonuda! Al final el ventarro ke feia no se si va ser un problema o un pretext per "arrambar" hehehehe!!! Llàstima que hem va tocar l´U-416 al costat...
Ja he comprat la pizza de la setmana que vé.
Per cert, he posat un post a "recanvis" per al que necessiti els hidràulics de las porta del darrere de les t3 (a 17$ amb 750 Nw de força-els originals són de 600Nw)

RAMOVIL

Dentro de una semana, nos veremos todos bajo el Sol de Montgat   8) ,
        hoy hemos estado alli y el agua estaba llenita de

seguro que el finde semana que viene  .loco2 habra espectaculo dentro y fuera del agua. .palmas

Recordar el
     Mercadillo de intercambio furgonetil, y campista. 

podeis hacer un hueco en la furgo para traer los recambios de furgo cazos lamparas y demas cosas que no useis.

Promotores de la idea.
       EMRIC
       locovw

XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.