[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Ves

be tansols dir que no vaig poder saludar a tothom sempre hem lio a xarrar amb els que ting al costat, i cuant vaig arribar hi havia mogollon de furgos, saludes un, un altre.... parles i cuant dius ostres vaig a saludar al reste de gent....  .confuso2 cony si falten la mitad de les furgos, et tornes a donar la volta i el reste diuen hey que jo marxo ja  .confuso2 y per mes inri es fot a ploure. quin dijous mes caotic.
Xevere te perdiste un postre esta me la guardo  .lengua2

PD:mara meva opa la meva dona es va estranyar que arrives a les 12 a casa, no se pq  .loco2

Ves

be doncs jo segueixo amb la meva linea,(enpanat de la vida) el compi de la furgo platejada que se l'esta restaurant sencera manifiestate per privat que ting una coseta per tu  ;D

cresteo

Molt bon ambient air, com es habitual ultimament... .matasuegras .meahogo

jahman

doncs si companys, com cada dijous va ser un plaer pujar. però amb tant de gent i tantes furgos (per cert, la english t1 brutal!) és difícil parlar amb tothom.

gràcies a furgoraider pel conversor, a veure si tinc temps i puc montar-lo aquest cap de setmana.

i la propera vegada ja portarem més plates de montaditos de pernil, que vaig veure que van agradar!

fins la propera companys!
consume lo mínimo

la presentación de mi furgo:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=140870.0

Opa

VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Chevere

Xevere te perdiste un postre esta me la guardo   

Ups ya ya, seguro que el que más se acordara de mi será el sr.etxa..pero
los sres. de la urbana me hicieron un regalito ahir noite...cabr... .lengua2

Gracies Ves, el proper dijous será...me quedé con las ganas de ver a Shaun
y esa preciosa furgo que lleva.... .baba y tanta gent nova...

Saludetes  .sombrero

Ves

lo de las babas es por la furgo o por la gente nueva, .meparto .meparto
esque no lo tengo claro   ;D

jahman

dau i fitxa, sento el merder amb la neu i la fitxa. no sé pq no es van fer amigues, però esperem que la propera vegada no sigui així.

apa companys, fins la propera!

jahman
consume lo mínimo

la presentación de mi furgo:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=140870.0

Chevere

nos úne un nexo.....Ves....las furguis, yo babeo con la mía
la de Shaun tuve la oportunidad de ver en S.Pere es muy xulaaa  .palmas
No jodas... no la vistes nen  .confuso2  un bombon como ese no se ve cada díaaa
al final voy a pensar que los jueves hay trapicheo en vez de furgoneteo  .meparto .meparto

skolani

jolin tanto buen rollo y yo en el curro  .lengua2 envidia sana .loco2 me tendre que pedir fiesta los jueves noche!!!

Ves

ya tardas nen que sense tu no podem veure el polonia  .meparto .meparto

Opa

Ves, tu a la 3ª filera de seients que ets molt alt.
Jo a 1ª, com una sra.    .meparto
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Dau i Fitxa

Cita de: jahman en Febrero 13, 2009, 12:15:07 pm
dau i fitxa, sento el merder amb la neu i la fitxa. no sé pq no es van fer amigues, però esperem que la propera vegada no sigui així.

apa companys, fins la propera!

jahman

tranqui... la fitxa va veure a la neu lligada... segurament si s'hagueren conegut sense lligat... es que no sé perque no li agraden les corretges, quant va lligada borda a gosos amb els que després juga!!! un tonet!

markintosh guapo!!! naltros també ens estem acostumant a tu!!!!

crec que em vaig deixar a un munt de gent ahir... no es que no sigui social... es que em lien uns... després uns altres... perdoneu si no vaig saludar a tothom, dijous que bé m'aplicaré mes!!!

Per cert, que als que vaig coneixer... ENCANTADA!!!!

triple 8

no me extranya nena cada dia estas mes liada,et tindrem que posar una taula d,oficina per cuan pugis jejejejjeje,que si kines pegatas ,quesinosequenosequantos blabla bla bla,
bueno jo vaig tenir que marxar d,hora que els nens estaven desperts i ja se sap,ah gracias ves per portarme a la furgo vas salvar el meu matrimoni,jejjeejejejejjej es que m,agrada estar amb vosaltres i em lio lio.
salut.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

RAMOVIL

Com sempre arribo tard. Bruutaall, monton de gent, aqui i alla, uns miran altres xerran, crec que no vaig saludar a tots, els de les neveras, espero que tot bé, la resta, si us vaig saludar un plaer com sempre, sino  :-\ perdoneu-me la propera vegada m'esforçare mes.
    Vandit  .ereselmejor Gracies, Sant Pere .lengua2 est un gratacollons, fora de Montjuic ni una gota.
XVI KDD FURGOVW 2025
DEL 1 AL 4 DE MAYO
.
INCRIPCIONES ABIERTAS AQUI.