[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

BOXER57

Cita de: triple 8 en Febrero 11, 2009, 10:00:53 am
ey boxer tio por lo que me pagan solo tengo pa tapar agujeros jejejjjejj
a por cierto subo con sorpresa................
nos vemos mañana salut.

Que sorpresa subes pillin, explica explica.

triple 8

jejjejj Ves no has acertado,jejejejjejjj.
que pasa boxer no te puedes esperar a mañana,una pistilla donde pretendes viajar dentro de poko??????
ens veiem dema kompanys.
salut.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

nomellamescarlitos

em sembla que demà vindré. No he vingut mai. A veure si puc. serà el tercer cop que ho intento i els cap.. dels jefes s'alien per no deixar-me anar. Tinc unes ganes de passar-los per sobre amb la Cali!!!

BOXER57

Triple no se on biatxo dintra de poc,  a lleida al vasc nose emviam un privi amb el teu movil que me carregat el altre movil i et tenia grabat al movil i no a la targeta.

Dau i Fitxa

nomellamescarlitos (haurem de començar a pensar en posar limits als noms... que cada vegada es mes dificil... .meparto ) hi ha gent desde quarts de nou fins... ejem... vaja, que vandido sempretanca montjuic als volts de la una.. jo no ho he vist mai, pero es lo que se rumorea, jajajajjaja t'esperem, que hi haurá mes gent que puja per primera vegada. aixó sí, feu-me un favor, que soc dolentisima pels noms... quant veieu a una noia morena amb rastes... digueu-li el vostre nom i EL NICK DEL FORO!!! que despres em pasa que porto mitja hora parlant amb algú... i quant descobreixo qui es al foro quedo com una tonta!!!! .meparto

i ara a fer el sopar canalla (influencia de sandreta)... que demá m'espera un dia moooolt dur de treball... per cert, de nou m'enfrontaré a un terrible gatito... aaarrrrggggg .joder

toneeeeet

xolo

hola canalla,dema igual apareixo a la montanya magica jejejejeje

.rasta .macarra .matasuegras .salta

salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uploaded with ImageShack.us

cresteo

Victor, benvingut, una de les finalitats de la trobada dels dijous es que sigui "productiva" o sigui que quedar per repartir els portabicis,n'es una.
nomellames... porta't els jefes i els hi pasem tots per damunt  .meparto .meparto
xolo... .palmas

skolani

Cita de: Dau i Fitxa en Febrero 11, 2009, 21:04:27 pm
hi ha gent desde quarts de nou fins... ejem... vaja, que vandido sempretanca montjuic als volts de la una.. jo no ho he vist mai, pero es lo que se rumorea, jajajajjaja

I a vegades mes tard depende dels maleantes que se junten. Sino pregunteu-li al Ves o als opa .meparto

Opa

Cita de: skolani en Febrero 12, 2009, 00:49:49 am
I a vegades mes tard depende dels maleantes que se junten. Sino pregunteu-li al Ves o als opa .meparto

Chivato!
.lengua2
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

skolani

Cita de: Opa en Febrero 12, 2009, 01:01:39 am
Chivato!
.lengua2

Hombre le comento por si se quiere quedar .loco1 hay buena gente fins ben tard!!!

Opa

Si lo de bona gent ho dius per nosaltres... :roll:
Et perdono. ;)

Secta T3era
RID

BOXER57

Opa

>:(
Esperem poder pujar avui a Montjuïc, pero aquesta nit ens han reventat la furgui i tinc al Jordi super liat refent-la.

Secta T3era
RID

origuli

Cita de: Opa en Febrero 12, 2009, 14:32:14 pm
Esperem poder pujar avui a Montjuïc, pero aquesta nit ens han reventat la furgui i tinc al Jordi super liat refent-la.

???

que ha passat?
colla de cab...ns

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opa

Cita de: origuli en Febrero 12, 2009, 14:35:04 pm
???

que ha passat?
colla de cab...ns

Una de les sorts que em tingut, es que la teva taula li vem donar a la Laura i el ricard el dijous passat.

Secta T3era
RID