[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

cresteo

ok no problem, te los doy a ti Origuli, pues Pintor no los pilló. per cert...que pasa amb el Pintor? on és?

origuli

ok Ferran, doncs ens veiem aquest dijous... que em sembla que ja m'hauran tret l'arruga de la furgui (la del lateral de la porta ... )

del Pintor ningú en sap res, ni els masturvans... nosesapquesenafet... per mi que s'ha pirat a un pais estranger...jejeje...nose, si contacto amb ell us dic algo, pk s'ha suspes la Torres de Fals II i ninngu en sap res!!!

salut
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   JUNTOS    SOMOS   HURACÁN    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dau i Fitxa

uuufff quantes cses que dir:

1.- Benvingut Drito... encara que... estas segur de pujar?? mira que aquesta gent et t'e fins les tantes retingut a la montanya... els dijous ja no son el mateix un cop has pujat... enganxa, molt

2.-Furgoraider... si que fa olt qe no pujes si... perque encara no et conec... ja ni han ganes, rebenvingut

3.-Pintor is missing... que le habrá pasaaaoo ar probe pintoooo que hase muxo teeeempooo que no saaaleeee, que le habrá pasaaaoooo ar probeeeee pintooo que hase muxo tiiieeempooo que no saaaleeee.

4.- Origuli, agafa cópia: pujes i t'enportes les del grills, i em tornes les de kepasamaik, que se les pujaré a Txotx... que per cert... tu pujes????

5.- Opa i Pepi: GUAPAAAAAAS, que si no lo digo... reviento!!!!

BOXER57

Cita de: triple 8 en Febrero 10, 2009, 08:25:11 am
ey peña ens veiem aquet dijous,ok.
salut.

Ei triple ja era hora que et deixesis veura, tant curra et faras ric al final.

Opa

Cita de: Dau i Fitxa en Febrero 10, 2009, 21:35:14 pm
uuufff quantes cses que dir:

5.- Opa i Pepi: GUAPAAAAAAS, que si no lo digo... reviento!!!!

Tu si que ets GUAPAAAAAA!!!!
:-*
VW T3 Transporter camperizada 1.9 TD 1990

Secta T3era
RID

Wallasmitsu

Cita de: cresteo en Febrero 10, 2009, 11:45:52 am
Noticies: es molt possible(pero encara està per confirmanr) que aquest dijous tinguem visita internacional...direcament de Regne Unit, en Shaun amb la seva T1 "rat tipe"  .palmas.Pels més nous,que no el coneixeu...en Shaun es un anglès que viatja amb la seva t1 de motor completament reconstruït, cuiner profesional, té la furgo montada per poder-hi cuinar de tot(amb forn de gas i tot), va quedar maravellat amb l'esperit BSV de la Surfalegre de fa 2 anys ,sorprenent-nos amb la sevas dots de cuina.Ell ens visita sempre que es troba a terres catalanes.

.baba .baba Jo anava a pujar igualment per lo dels conversors, però aquesta furgo em molaria molt de veure-la!!

Drito, jo hi vaig pujar fa dues setmanes per primera vegada i son tot gent de coña i el bon rotllo es respira a l'ambient. Benvingut al foro!

Ens veiem allà demà passat, salut a tots!! .adios

skolani

Cita de: DRITO en Febrero 10, 2009, 11:18:59 am
hola a todos!! soy DRITO ,la verdad k no se mu bien como va esto, es la primera vez que entro en esta pag y soy de  bcn(palafolls). soy propietario de una transporter mixta ,k bueno, voy acondicionando komo puedo y kon mis propias manos. no es komo muxas de las k he visto pero bueno hace su funcion!!. y estava buscando gente de este mundiño para empezar a compartir esta aficcion, y como soy muuuuuuu novato para k m enseyen unos trukiyos!!! y como no, para hacer amigos!!! asi k si m permitis y haceis un wuekito nos vemos el jueves. un saludo .palmas

Buenas nanu bienvenido!!!! Yo este jueves no puedo subir ya nos veremos otro jueves seguro que repites esto enganxa!!! .meparto .meparto

firewheels

Drito, sube que ya veras el ambiente que hay y verás que muchos somos como tú, siempre estamos haciendole cosillas a nuestras furgos y nos gusta compartir experiencias.
Acuerdate de traer algo para picar o beber (lo que puedas o quieras, nadie está obligado a nada)  ;D
Un saludo!!!

De verdad vendrá Shaun? me han hablado las mil maravillas de él!!!  .palmas .palmas

triple 8

ey boxer tio por lo que me pagan solo tengo pa tapar agujeros jejejjjejj
a por cierto subo con sorpresa................
nos vemos mañana salut.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

DRITO

hooooooola a todos!!! menudo recivimiento, ya haceis k se palpe el buen ambiente y k hace irresistible la idea d encontrarnos, tengo muxas ganas, ara mismo m voy a ver si consigo k m agan una pegata con mi nick pa ponerme en la furgo jajajja, .loco1 bueno si no m ekivoko seguis encontrandos en el deskampao d detras del palau san jordi a las 7, asi k intentare ser puntual para estar el mañor tiempo posible jeje un saludo y asta pronto .palmas

triple 8

ey drito la gente empieza a subir a eso de las 20:00 20:30,lo digo para que lo sepas,y solemos traer algo para cenar  e imprescindible cervecitas frias jejejjjjejjejj.
salut.
La vida es muy sencilla,simplemente vivela.

Ves

la sorpresa pueden ser una de dos una bici o una especie nueva de maria  .meparto .meparto jajajajajajjajaajaj

nanus fins dema a les 20:00 el postres el menda els portara
PD: no seran els bombons pero portara xocolateeeeee .baba

coLL0ons!

ei penyaa!!! jo tambe pujaré demà... qe s'hi està de pu.. mare alla dalt!! (ho dic per la gent, no pel temps qe hi fa) jeje avera qe arreplego per menjar i beure!  .loco2
fins dema, salut!

Victorvsc

Soc Victor de Lulukabaraka, no he vingut mai a la minikdd, bueno de fet jo vaig am una caravana. Pero com me liat am el tema dels portabicis i he pensat que era un bon lloc per quedar am alguns foreros per recollirlos, espero que no us molesti.
Veig que os ho preneu en serio, ja pujaré unes birres...
A quin lloc os trobeu exactament?

Salut. Victor.

firewheels

No pateixis per això, tothom és benvingut  ;D
Mira a la primera plana del post i veuràs on quedem, és jus darere de l'antena de calatrava i el camp de baseball.