[CATALUNYA] [21|FEB|09] B.S.V. II CALÇOTADA MORELLENCA

Iniciado por MO, Febrero 03, 2009, 12:19:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

Aramys

Cita de: cresteo en Febrero 08, 2009, 21:25:46 pm
cony Aramys, ja ho saps ben prou! el Dani i jo mateix et vam oferir l'ajud necessari per organitzar-la ,en nom de la BSV i tu ens vas dir que no.La junta de la BSV està per organitzar els events del "club", no té una altra raó de ser.
es una questio organitzativa, no personal, que ja saps que t'estimem. :-* :-*

jaja vaaale es que com els tres que la organitzem som BSV era per aixooo i el didac no em va posar les estrelles.. :(  llavors si un membre de la junta no esta a la organitzacio no es considera trobada BSV?

MO

no la organitza un menbre de la junta, si no que tot el plan, la data i el contingut ho decideix la junta al complet :)
o follem tots o tirem la puta al riu!!
odio la banda sonora de "TITANIC"
i a todos los que dejan a su perro suelto

jordiwagen

Helena i Jordi ens apuntem. (Ke nos apuntamos)

Mo guapa! apuntens a la llisteta! .palmas

Aramys

Cita de: MO en Febrero 08, 2009, 21:35:21 pm
no la organitza un menbre de la junta, si no que tot el plan, la data i el contingut ho decideix la junta al complet :)

apps ok Mo! :)

Cobreti

Aramys, el cartell de Montgat no té estrelles, en part, a petició teva, recordes?  .loco2  A veure si us ho podeu muntar per anar al Morell, en Lenin em diu que té moltes ganes de veure l'Eric!  ;)

Molt guapo el cartell de la calçotada Nanix!!! Quines ganes de menjar calçots!!  .cubiertos  També aprofitaré per fer fotos a la PetroQuímica, la flamarada és tant espectacular com antiecològia!

Jordi, quina il·lusió que vingueu!!

Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

BOXER57

eudaldJ5

Eis gent!!! ostia nose pas que fare jo, perquè crec que tinc moguda al poble de la lena. Li preguntaré, que jo amb les dates em perdo.

que u ho passeu molt be i mengeu com porcs!!! Ens veiem a Montjuïc o a la Toxt si m'animo...o a Montgat, que pinta molt be aquest any. Furgofesta intentar anar.hi  al complert!!!

Salut!! molt bon cartell nanix!!!

nanix

Eis hola a toooooooooooots i toteeeeeeeeeeees!!!

Us informo que per la nit en un pub del Morell qui ho vulgui tindrà festa. A que no sabeu qui punxarà???

TheNanix Soundsystem Carnival Clixé Session... Sona bé i tot no... JUAS!!!

En fin, que serà un plaer veure a tothom!!! Una forta abraçadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

MO

Febrero 09, 2009, 14:17:26 pm #38 Ultima modificación: Febrero 09, 2009, 20:53:18 pm por MO
  ;)

NIK                     ADULTOS                       PEKES
1.cresteo                          2                           1(12 anys)
2.danikraft                        1
3.xolo i mo                         2
4.mak                                 2
5.perla negra                     2                           
6.cobreti                            2
7.txetxu                             2
8.ppeerriiccoo                     2                         1 (4años)
9.NETU                               2
10.NANIX                           4
11. sunamy family              2                           3(9,6,3) +o-
12.jordiwagen                   2

Txetxo

Mo, guapa, tinc una nevera i una tovallola vostra, ja us la portaré i les fem a la brassa, juntament amb els calçots.

Un petó

MO

dofyks

Ki us va fotre família....no he obert el correu fins avui i m trobo ( k ho estava buscant) k la data de la calçotada es el dia dels carnavals...kfuerteeeeeeeeeee...s´hens crea un dilema impressionant!!!!- l´any passat ja ens vàrem perdre la festa major i akst any?????-

K fem???? Nanis,k fem?

P.d.: t´has engraixat molt , tens molta gana
o portes xomp'anyia

Cobreti

Dofyk's!!!! Vam veure la teva furgo a Castellvisbal!!  .palmas  Ens veiem a la calçotada??
Sueños sin rumbo; en páramos quemados, la voz del viento (Uejima Onitsura, 1661-1731)

dofyks

siiiii??? i k feies per aquell magnífic poble? jo visc o vivia al costat,g,g,g,

xolo

dofyks ens veiem el morell?  aqui tanbe es carnaval carnaval.............. .sombrero

.loco1                             .malabares                                 .palmas

Uploaded with ImageShack.us