[CATALUNYA] [BARCELONA] [LOS JUEVES] REUNION SEMANAL LIBRE

Iniciado por cresteo, Mayo 17, 2007, 12:48:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

nijo

Ei gent, m'alegro k les coses tornin al seu lloc i aixo no vol dir una altre cosa que sou de puta mare. Problemes hi han a tots llocs, pò amb una petita diferència, que en alguns es fan més grans i akí no es deixa s'arreglen!!!! això diu molt de la gent.
Així doncs penya creec k seria un bon dijous per pujar tothom,no?
A!!! Aramys nkara recordu k no t dec un te, nkara k et vulguis eskakeijar....
Apa salut
Fins dijous!!

Ei gente, me alegro k las cosas vuelvan a su lugar y aieso no quiere decir  otro cosa que sois de puta madre. Problemas hay en  todos los lugares, po con una pequeña diferencia, que en algunos se hacen más grandes y akí no se deja, se arreglan!!!! esto dice mucho la gente. #Així_doncs peña creo k sería un buen jueves por subir todo el mundo,no? A!!! Aramys , rerdu
Para que queremos hoteles con 5 estrellas, si nosotros/as temos un con millones de ellas...

danikraft

Eso es, nada como ponerse Sigur Rós y recapacitar y pensar en las cosas! yeahhhhhhhhhhh!

http://es.youtube.com/watch?v=AvzkagVvOxs

Aqui os lo dejo! Siiiiiii Aramys ya se que a ti te duermen!!! jajajajaja ya te los haré apreciar, descuida!

firewheels

Gente, me acaban de llamar las reporteras de TV3 que las pase a buscar mañana, osea que subiré con ellas, preparaos para responder a sus preguntas, además esta vez són 4   .panico  ;)

Aramys

Cita de: firewheels en Enero 21, 2009, 17:31:05 pm
Gente, me acaban de llamar las reporteras de TV3 que las pase a buscar mañana, osea que subiré con ellas, preparaos para responder a sus preguntas, además esta vez són 4   )

jajaja e tu furgoo?? tiu passam a buscarr jajajaja que son 4 i no pots amb totes jajajaja  .meparto .baba

Cita de: danikraft en Enero 21, 2009, 17:05:34 pm
Eso es, nada como ponerse Sigur Rós y recapacitar y pensar en las cosas! yeahhhhhhhhhhh!

http://es.youtube.com/watch?v=AvzkagVvOxs

Aqui os lo dejo! Siiiiiii Aramys ya se que a ti te duermen!!! jajajajaja ya te los haré apreciar, descuida!

.durmiendo

Mercedeessa

Hola!

Aquí el furgoneteru de l'equip reporteril de TV3... L'altre dia no vaig poder venir però demà segur que sí!
Per ara sembla que podrem pujar amb el cotxe d'una noia del grup, però em diuen que potser necessitaran algú que les torni a casa... ehem

Ens veiem demà cap a les 8'30 o 9, doncs!

Sort i salut.

firewheels

Això no és cap problema, serà per furgos  .meparto
Fins demà!!!

Aramys

Cita de: Mercedeessa en Enero 21, 2009, 17:50:28 pm
Hola!

Aquí el furgoneteru de l'equip reporteril de TV3... L'altre dia no vaig poder venir però demà segur que sí!
Per ara sembla que podrem pujar amb el cotxe d'una noia del grup, però em diuen que potser necessitaran algú que les torni a casa... ehem

Ens veiem demà cap a les 8'30 o 9, doncs!

Sort i salut.

EP! jajaja no os preocupeu per la tornada segur que sobren furgos per portat-vos a casa jajjaa ;D fins dema i veniu amb gana i sense vergonya!!

BOXER57

soc la laura (em fa pal canviar el nik...)

que bé la tele??? i ha de ser demá que pujo amb cotxe??? no pot ser el que ve??? que pujarem amb la sorpreseta???? juuuuuuuu que altre vegada em quedo sense sortir a la tele!!!!
.llorando .llorando

cresteo

ostis Olaf, quina preciositat!! .baba .ereselmejor
no fotis que vindra la tele! hauré de rentar la furgo... ;D
Aramys com no em deixis croquetes et pelo... .lengua2

Aramys

Cita de: cresteo en Enero 21, 2009, 21:26:13 pm
ostis Olaf, quina preciositat!! .baba .ereselmejor
no fotis que vindra la tele! hauré de rentar la furgo...
Aramys com no em deixis croquetes et pelo...

jajaja renta la furgo diu jajajja pero si la teva furgo es un MIRALL!!  jaajja croquetes nomes si et portes be! ;D

pintor

jo...y yo sin poder bajar :( no tengo ni  una furgo ni la otra..pasarlo bien señores ;)

westy

Que us ho paseu de puta mare!
Jo no puc "pujar" encara que la situació s'ho mereix (i no ho dic per la tele).
Salut!

VW T3 Syncro 1.6 Weinsberg "SPIN"

Desaforo

Cita de: cresteo en Enero 21, 2009, 21:26:13 pm

no fotis que vindra la tele! hauré de rentar la furgo... ;D

Eo bones...
Que t'has aixecat tant d'hora per rentar la furgo??? jejejejejejeje...

Salut

firewheels

Tranquils, que no porten càmeras, només parlen amb nosaltres per saber els nostres estils de vida i veure si es podria fer un reportatge sobre aquest món  ;D

Ves

vaja quina pua jo no puc estar molta estona pero bueno ja van veure la meva furgo l'altre dia avui podran veure la embarasada jejejejejejejeje